5. rész: Csajos program

259 11 0
                                    

Délelőtt korábban keltem a megszokottnál, ugyanis úgy beszéltük meg a csajokkal, hogy kettőre értem jönnek. Mivel a kajám is elfogyott, és holnap nappalos leszek, ezért gyorsan kellett főznöm valamit, mivel nem akartam étteremből hozatni. Ha itthon vagyok, jobban szeretem a házi kosztot. Miután végeztem az étellel, elmosogattam és elrakodtam magam után. Gyorsan lezuhanyoztam aztán neki láttam feltúrni a szekrényemet. Mostanában nem igazán jutottam el ruhaüzletekbe, szóval nem nagyon van újonnan vett holmim.

Egy kis gondolkodás után felkapom a fekete csőnadrágom, felé az ugyanolyan színű, csak mintás haspólómat, majd kiengedem a hajamat, ami eddig lófarokban lógott a főzés miatt, s az ajtóhoz megyek, hogy felvegyem a fekete-fehér kondimat. Megkeresem a táskámat, ellenőrizve, hogy mindent elraktam, majd kettő előtt öt perccel felkapom a bőrkabátom, s bezárom a lakásom ajtaját.

Kiérve az épületből meg is pillantom Stella vörös Hyundai kocsiját, így mosolyogva indulok felé. Az anyóson már helyet foglal Mia is, így a vezető ülés mögött foglalok helyet, hiszen az van hozzám közelebb.

- Sziasztok csajok! – pattanok be, majd csukom be az ajtót.

- Szia Lora! – zengik kórusban.

- Nézd, mit kaptam bátyustól! – nyújtja hátra kacsóját Mia, miközben Stella már indítja is a motort. Barátnőm csuklóján egy gyönyörű szép karkötő díszeleg.

- Azta, Mia, ez gyönyörű! – fogom meg a kezét, hogy megvizsgálhassam. – Mire kaptad?

- Matthew Olaszországban töltött egy hónapot a barátnője előléptetése miatt, és gondolt rám az én drága bátyusom. – mondja szeretetteljes hangon. Mia és Matthew között eszméletlen szoros testvéri kapocs van. Elég sokszor irigykedem rájuk, hiszen nekem nincs testvérem, akire támaszkodhatnék, vagy csak kibeszélném magam neki.

- Van ízlése a bátyádnak! – ismerem el.

- Vagy csak jól ismeri az én ízlésemet. – kuncog fel, közben pedig megérkezünk Kelly háza elé, aki már az utcán vár, így gyorsan ő is bepattan, s indulunk Averyért.

Mia nekik is dicsekedik a karkötőjével, így kitárgyalunk pár ékszert és pasiktól kapott ajándékot, de az étteremhez érve fel is hagyunk vele. Beszéd helyett fontos elfoglaltság most az étlap áttanulmányozása. Amikor mindenki dönt, de még nem érkezik a pincér, ismét beszélgetésbe elegyedünk, melyben mindenki mesél a mindennapjairól. Idő közben az ételeink is elénk kerülnek, így vidáman kezdünk neki falatozni, közben figyelve a másik mondandójára.

- Többször kellene együtt találkoznunk, ennyi mondanivalóm még sosem volt felétek, eskü. – mondja Kelly, amit megmosolygunk.

- Tény, hogy régen bandáztunk már... - gondolkodik el Mia.

- Akkor térjünk rá a következő kivesézendő témánkra. – néz felénk komoly fejjel Avery. – Pasik. Stella, kezdheted. – mosolyodik el sunyin.

- Te, meg a pasi témáid. – forgatja szemét Stell, mire felkuncogok. – Én jól megvagyok Brendonnal, tervezgetjük, hogy összeköltözünk. – informál.

- Tényleg? És mikor? – érdeklődik Kelly.

- Hát pontosan nem tudom, talán egy hónap, vagy kettő... Nem akarom azért elsietni sem, habár három év azért három év... - mosolyodik el.

- Nagy előrelépés lenne, akkor ismernétek csak meg igazán a másikat. Tapasztalat. – bólogat Avery.

- Igen, tudom, azért bennünk is ott a félsz, hogy hátha megromlik valami. De igyekszünk ezt elnyomni, és nem foglalkozni vele.

Éjszakai műszak (Jungkook FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora