EXTRA (+18)

591 16 0
                                    

Lora szemszöge

- És ehhez mit szólsz? - lépek ki a fülkéből, hogy megmutathassam a jelenleg rajtam lévő ruhát.

- Szerintem túl elegáns. - mondja elgondolkodva.

- Anyámnál nincs olyan, hogy túl elegáns, Kook. - mondom kuncogva.

- De szerintem akkor sem ez a megfelelő. Jöhet a következő. - már parancsol is vissza átöltözni, mire lemondóan megrázom a fejem. A következő ruha egy baromi szexi, hát nélküli tűzvörös ruha, amely eléggé rövid az eleganciájához képest, de így is megadja a kellő hatást. Ismét a barátom elé lépek, akinek a szó szoros értelmében leesik az álla. Elégedett mosolyra húzom ajkaimat, de azért megviccelem.

- Ebben egy kurvának érzem magam. - mondom gondolkodván, míg a tükör felé fordulok, így a csupasz hátamat is meg tudja szemlélni a szoknya rövidségével egyetemben. Ha tippelnem kellene, rendesen beindította az ő fantáziáját is ez a nem mindennapi ruha.

- Egy bomba ruha egy bomba testen. - mondja rekedt hangon, amitől végig fut rajtam a libabőr. - Ezt meg kell venned!

- Úgy gondolod? Mellben egy kicsit érdekesnek találom... - húzom továbbra is, pedig véleményem szerint is tökéletes választás lesz. Feláll, majd szorosan hozzám simulva mögém lép. A tükörben engem méreget, hol az arcomat, hol az említett részt. Ekkor mindkét meleg tenyerét az oldalamra helyezni, éppen úgy, hogy ujjai végével még elérje a mellemet, hiszen ehhez a ruhához felesleges a melltartó. Mondanom sem kell, egész testemet átjárja a kellemes borzongás, még egy halk sóhaj is elhagyja ajkaimat, amit szemfülesen ki is szúr.

- Lehet, hogy tényleg jobb, ha itt hagyjuk. - mormogja fülembe, mire kicsit felé irányítom fejemet. - Ha nem nyilvános helyen meglátnálak ebben a göncben, nem tudnál levakarni magadról, a szó szoros értelmében. Úgy hozzád lennék tapadva, mint a pióca az áldozatára! - fújja ki meleg levegőjét nyakam bőrére, mire ismét sóhajtanom kell. A bizsergés a testemben egyre csak erősödik.

- Akkor csak privát helyeken venném fel. - cukkolom, szemébe nézve egy halovány mosollyal. Meglepetésemre belemarkol a fenekembe, s egyszerre beljebb is tol a fülkébe, majd rázárja annak ajtaját.

- Tudom, hogy direkt kínzol, Jeon Lora, szóval... - folytatná, de félbe szakítom.

- De furcsán hangzik ez a kettő együtt... - vágok gondolkodó fejet, mire Kook szemében megcsillanni látszik valami...

- Az én fülemnek tökéletes hangzást nyújt ez a két szó. - testével szépen lassan a fülke falának présel, és én nem ellenkezek.

- Akkor az én fülemmel van a baj. - szekálom, pimasz vigyorral kísérve. Hirtelen összefogja két csuklóm és a fejem felé szorítja azokat, mire egy halkat nyekkenek, ráadásul ölét az enyémhez préseli, és ezen felül még a szoknya alá is benyúl, feljebb tűrve az anyagot.

- Szóval. Jobb lenne, ha viselkednél, különben ebben a próbafülkében foglak keményen megdugni. Ami neked sokkalta kínosabb lenne, tudván, hogy nem bírod visszafogni a hangodat. - búgja rekedt hangon fülembe, mitől megremegnek a lábaim. Tény, hogy az üzlet végén vannak a próbafülkék, ráadásul elég nagy placcról van szó, de bármikor jöhet valaki próbálni, hiába vagyunk jelenleg csak ketten itt hátul. Beharapott ajakkal, szapora lélegzetvételekkel reagálok Jungkook fogaira a bőrömön, majd mellemre is rámarkol, mire halkan felnyögök. - Megéri ez neked, bébi? - mondja ajkaival érintve az enyémeket, majd megcsókol. Össze tudnék esni, annyira ellepték a ködös gondolatok a fejemet.

Végül Jungkook elhagyja a helyiséget, így próbálok a lehető leglassabban átöltözni, hogy közben tudjam rendezni a légzésemet. Éreztem, hogy mennyire kíván, és ismerem már annyira, hogy tényleg képes lenne megdugni egy fülkében. Mikor sikerül összekapnom magam, felkarolom az összes behozott ruhát, a megfelelőt elkülönítve a többitől, majd kilépek a fülke nyújtotta privát térből. Kook azonnal felém fordul, fogva még a táskámat, amit addig rá bíztam, míg próbálok.

Éjszakai műszak (Jungkook FF)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz