Lora szemszöge
- Ajj, nem tudom csajok! – dőlök ki az ágyamra, drámázásom közepén.
- De könyörgöm, fejtsd már ki nekünk, hogy miért nem tudsz dönteni! Ezek tök jó ruhák, mindegyikben eszméletlen dögös vagy. – mondja Mia.
- Nem tudom, úgy érzem, hogy mivel ez az első randink, nem kellene annyira kiöltöznöm, azonban mivel étterembe megyünk, mégsem mehetek úgy el itthonról, mintha csak az utcára mennék.
- Jogos, de akkor sem értem a kiakadásod. – mondja Avery. Most már mindketten le kellettek ülni egy székre, annyit variálok.
- Különben is, nem szoktál te ennyire válogatós lenni. Mindig elegáns vagy, ha arról van szó, emellett sportosban is nagyon jól nézel ki. És, mivel ez egy szerintünk nagy alkalom, oda kell tenned magad! – osztja meg gondolatait Mia is.
- Szedd össze magad, és válasszunk kettő ruhát, ami között döntsünk. – javasolja Av.
Újabb kábé fél óra telik el, mire a lehetséges variációkat kettőre szűkítjük. Mivel teljes egészében még most sem tudjuk eldönteni, ezért először nekiállunk a hajam behullámosításának, hogy annyival több időnk legyen gondolkodni, mivel az idő nagyon is szalad, nekem pedig el kell készülnöm négy órára.
- És azt tudod, hogy hova mentek? – kérdezi Av.
- Nem, csak a vacsora lett megbeszélve. Viszont kocsival jön értem, és attól félek, nem fogok elkészülni négyre.
- Nyugi, jól állunk. A ruha majdnem megvan, a hajad félig kész. Azt mondtad, sminkelni csak egy kicsit akarsz, és még van egy óránk. – nyugtat Mia.
- Köszönöm csajok, hogy segítetek. – mosolygok rájuk a tükörből.
- Ugyan, te is megtennéd értünk. – mosolyog Mia, miközben a hajam lassan elkészül.
- Avery, most már lassan minden meglesz az esküvőre? – érdeklődöm barátnőmtől.
- Igen, már csak pár apróság van, amit egyeztetnem kell, de azt már egyedül is meg tudom csinálni. – mosolyog rám. – Én is köszönöm a ti segítségeteket, nehéz lett volna egyedül döntenem ilyen sok kérdésben. – nevet fel.
- Minden tökéletes lesz az esküvődön, ebben biztos vagyok. – mondom elégedetten.
- Fülbevalót, vagy nyakláncot veszel fel? – kérdezi Mia, majd Avery a kis dobozomhoz sétál, hogy körülnézzen benne.
- Szerintem csak nyakláncot. – válaszolom, s pár perc után el is készülünk a hajammal, Avery kiválasztott egy nyakláncot, s végül úgy döntök, hogy a két ruha közül a szürkét fogom felvenni. Nem is habozok tovább, hiszen az időm rohamosan fogy.
Amint mindent magamra veszek, és egy aranyos, lapos talpú cipőt is felhúzok a lábamra, késznek érzem magam. Fújok magamra a kedvenc parfümömből, gyorsan összedobom a táskám tartalmát, majd izgatottan fordulok barátnőim felé.
- Na, hogy nézek ki?
ESTÁS LEYENDO
Éjszakai műszak (Jungkook FF)
FanficLora szereti a munkáját, bár mellette viszonylag kevés a szabadideje. Egy napon, az éjszakai műszak megkezdése előtt, a kedvenc kávézójában egy teljesen ismeretlen férfi foglal helyet az asztalánál. Hamar megtalálják a közös hangot egymással, s talá...