11. rész: Vagy mégsem?

263 13 2
                                    

Jungkook szemszöge

- Mire jönnek a vendégek? – kérdezek rá, miközben sietősen kapom fel a pólómat.

- Tízre. – válaszol RM. – Szóval max nyolcra érj vissza kérlek, hogy még egyszer átbeszéljük.

- Itt leszek, ne aggódj.

- Hova sietsz ennyire? – kérdez rá Suga.

- A kávézóba.

- Már megint? – kérdezi J-hope.

- Még mindig. – mondom V-vel szinkronban, majd elmosolyodom. – Mentem, majd jövök, sziasztok! – hallom még az elköszönésüket, de fél lábbal már ajtón kívül vagyok.

A fellépés miatt nem izgulok, hiszen szeretem ezt csinálni, és azért benne vagyunk már egy ideje. Mindig pozitív visszajelzést kapunk, ezért természetesen a próbákat még komolyabban vesszük, hogy tovább tudjunk fejlődni.

Kábé nyolc perc sétát követően belépek a kávézó ajtaján, de körbetekintve nem találom meg a lányt, így elkönyvelem, hogy most előbb érkeztem, mint ő. Leülök egy üres asztalhoz, majd nem sokkal később Cloé hozza az alkohollal dúsított kávémat. Amíg várok, figyelem és hallgatom a körülöttem lévő emberek beszélgetését. Tudom, nem jó dolog mások beszélgetéseinek kihallgatása, de mivel egy kellemes környezetű kávézóról van szó, szerintem ez nem bűn. Akaratlanul is meghall az ember ezt-azt, akár kíváncsiskodik, akár nem. Pláne, ha nincs beszélgetőpartnere a fogyasztónak.

A poharam már félig kiürült, így lecsekkolom az órát. Már húsz perce itt kellene lennie. Nem rémlik, hogy mondott volna valami indokot arra, hogy ma nem jön.

Jungkook: Szia, ma nem jössz kávézni?

Írok neki, de várnom kell a válaszára. Lehet, hogy már dolgozik? Vagy más programja van, csak elfelejtett szólni? Remélem semmi komoly nincs a háttérben, mert abba beleőrülnék.

Lora: Szia, úristen ne haragudj, elfelejtettem szólni. Ma a barátnőimmel vagyok, csajos ügyek. Ne haragudj rám. – jön a válasz vagy öt perc elteltével.

Jungkook: Semmi gond, akkor érezd jól magad. Majd beszélünk. :)  - válaszolom, mire csak egy „rendben" a válasza. Biztos elfoglalt, nem is akarom zavarni.

Gyorsan megiszom a kávémat, fizetek, majd vissza indulok a srácokhoz. Akkor így előbb tudjuk elkezdeni a készülődést.

Lora szemszöge

Jesszusom, nem lehetek ennyire feledékeny, hogy nem szóltam Jungkooknak! De tényleg elfelejtettem... annyira jókat beszélgetek vele, valahogy elsiklottam efelett. Szegény, biztos várt rám a kávézóban... Majd kárpótolom érte valamivel.

Az első csókunk óta akár hányszor meglátom, a testem bizseregni kezd, s a közelsége teljesen megbabonáz. Úgy érzem, képes lennék érte bármilyen hülyeségre. Ami persze egyáltalán nem vall rám. Talán tényleg megtaláltam az igazit?

Már nagyban zajlik a lánybúcsú, amin összesen tizenöten vagyunk. Jó pár feladaton túl van már a mi kis menyasszonyunk. Minél több feladattal akarjuk szívatni, mielőtt férjhez megy, ezért kezdtük el viszonylag korán a mai eseménydús napot. Június révén már az idő is nagyon kellemes, és szerencsére az előző pár nap zivatarjai után a napocska is a mi oldalunkra állt.

Avery aktuális feladata, hogy a Long Beachen kóborló emberektől, vagyis úgy mondom, helyes férfiaktól kell aláírást kérnie az általunk megtervezett lánybúcsús pólójára, természetesen felvéve. Eddig hat aláírása van, de összesen húszat kell összegyűjtenie. Szegény lány nagyon próbálkozik, sokan segítik is egy aláírással, miután meghallgatják, mit szeretne, azonban vannak olyanok is, akik felé sem néznek, ahogy megközelíti őket. Nyilván a szemfüles és jófej pasik kiszúrják az egyenpólóinkat, és páran kíváncsiak is, hogy mi a menyasszony feladata.

Éjszakai műszak (Jungkook FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora