🔞
Langit sudah berubah menjadi gelap, bererti siang telah bertukar menjadi malam. Hujan yang turun membasahi bumi dari petang tadi tak kunjung berhenti. Angin kencang menyertai hujan deras di malam ini.
Malam yang dihiasi dengan bunyi hujan dan petir ini, terdengar keributan dari sebuah rumah setinggan yang berlokasi di sebuah kampung terpencil jauh dari bandar.
Di dalam rumah itu, terjadi keributan yang membabitkan empat orang berseragam hitam yang membawa senjata api dengan sebuah keluar kecil yang dianggotai oleh sepasang suami istri dan satu orang anak lelaki pasangan tersebut.
Salah satu dari keempat lelaki berseragam hitam itu menarik paksa tangan anak lelaki itu agar mendekat kearahnya dan menodongkan senjata api miliknya tepat dikepala si anak.
Tidak baik memanggil orang yang mempunyai nama dengan panggil 'si anak' . Nama anak itu ialah Park Jisung, berusia 18 tahun berketinggian setinggi 180km, cm maksudnya.
Keributan ini berlaku diakibatkan oleh perkara hutang. Pasangan suami istri itu berhutang dengan seorang lelaki asal Jepang bernama Nakamoto Yuta atau lebih dikenal sebagai 'yuta si mafia' kerana keberanian beliau dalam melakukan sebuah pembunuhan yang keji.
Mr Park berlutut dan memohon agar anaknya dilepaskan sehingga meneteskan air mata namun malah di tendang oleh lelaki lelaki tersebut."saya mohon, tolong lepaskan anak saya"
Si suami berlutut seraya memohon agar mereka diberikan kesempatan kedua dan Jisung tidak akan dibawa pergi oleh mereka. Hairannya si istri justru diam seolah tidak peduli.
"hoi orang tua. Lunaskanlah hutang mu, maka itu kami akan mengembalika anak ini padamu"
Itu merupakan pesan terakhir dari Jeno, salah satu lelaki berseragam hitam itu sebelum pergi dengan membawa Jisung bersama mereka
KAMU SEDANG MEMBACA
Love? | Jichen🔞✔️
Romance[chenji]-[bxb] Mature story 🔞 Start: 14 July 2021 End: 22 August 2021 #1-nctdream 19/08 #1-bxb 19/08 #1-boyxboy 23/08 #2-chenle 23/08 © GALATICMOON , 2021