🔞
Chenle masih saja menolak dengan alasan yang sama. Yuta akhirnya berinisiatif menyuruh Johnny untuk mencubai orang baru mereka iaitu Jisung.
Mendengar nama Jisung Chenle sekali lagi membantah. Dia kasihan pada Jisung yang sudah terlihat sengsara di dalam biliknya. Yuta lalu memberi dua pilihan terakhir.
"Jisung atau dirimu. Pilih!"
Chenle terpaksa memilih dirinya yang akhirnya membuat senyuman Johnny melebar. Johnny menarik tangan Chenle menuju ke bilik mereka. Sunggu chenle tidak rela dengan semua ini.
Johnny melemparkan badan Chenle dengan kasar ke atas kasur membuat erangan kecil keluar dari mulut si empunya badan. Dengan berani Chenle menampar wajah lelaki chicago yang berada di hadapannya. Tidak hairan, semua pelanggan yang memilih untuk bersenang senang dengan Chenle pasti semuanya terluka kerana Chenle selalu melawan dengan memukuli mereka, bahkan ada yang belum sempat menyentuh chenle sudah memilih untuk mengalah.
Johnny mengangkat badan Chenle dan menghempaskannya ke lantai. Chenle masih lagi degil dan melawan yang akhirnya membuat Johnny melepaskan satu tamparan yang sangat keras ke wajah cantik milik Chenle. Johnny turut menendang perut ramping itu tanpa belas kasihan.
Darah mengalir petanda pukukan dari Johnny itu sangat kuat. Chenle kehilangan kata kata, kalau boleh memelih, dia lebih baik mati sekarang daripada disiksa begini.
Johnny melepaskan tali pinggangnya dan menggunakan itu sebagai alat untuk memukul dan mencederai kulit putih nan halus milik chenle dan sesekali mengenai wajahnya. Air mata chenle mengalir deras.
Johnny membuka pakaiannya dan terlihat abs yang menawan menghiasi perutnya tapi chenle sama sekali tidak tertarik
Johnny mengikat kedua tangan Chenle menggunakan tali dan diikatnya dihujung kasur begitu juga dengan kakinya supaya dia tidak dapat bergerak, melawan atau melarikan diri.
Johnny membuka semua baju yang Chenle kenakan. Dia berbisik meminta Chenle untuk membuka kakinya dan bersedia dengan permainan gilanya malam ini.
Chenle menangis dan berteriak apabila Johnny membenamkan seluruh juniornya dengan sekali hentak. Chenle meremas remas tali yang mengikat tangannya sambil merayu rayu agar Johnny sedikit lebih perlahan bermain dengannya tapi Johnny hanya menulikan telingannya.
"p-pleaseee. Gantle" ucapnya sambil menangis
Desahan, tangisan, teriakkan semua itu keluar secara bergantian dari mulut chenle. Pintu bilik mereka sedang terbuka luas, serasa seisi rumah itu boleh mendengar suara Chenle saat ini. Johnny mana peduli, yang dia peduli hanya nafsunya sendiri.
Chenle mula senyap apabila Johnny memperlahankan hentakannya. Bukan kasihan pada chenle, dia penat. Johnny membuat pelepasan didalam Chenle dan mengerang kenikmatan. Chenle diam kerana kehabisan tenaga. Bibirnya pucat, peluh keringat membasahi seluruh tubuhnya.
Chenle sudah mematung tidak berdaya. Dia hanya pasrah dan berharap ada orang datang membantunya kerana dia sudah tidak mampu berdiri bahkan menggerakkan sedikit sahaja kakinya, dia sudah dapat rasakan ngilu di bahagain sensitifnya.
Johnny memakai bajunya dan meninggalkan Chenle di dalam kamar itu sendirian dengan beberapa lembar duit kertas. Yuta hanya mengintip sebentar dan ikut meninggalkan chenle sendirian.
"I'm not a whore" jerit Chenle emosi.
Chenle berteriak dengan suara yang sudah serak. Seluruh badannya sakit, termasuklah hatinya, semuanya sakit. Johnny bahkan belum melepaskan ikatan tali yang mengkikat kedua tangan dan kakinya ini. Tidak mungkin dia sepanjang malam terikat disini.
Tidak lama bayang-bayang seseorang muncul di hadapan pintu. Dari bayangannya orang itu terlihat tidak dapat berjalan dengan baik. Dia ialah,
Jisung. Si cantik dan manis Jisung.
Jisung memaksa diri mencari bilik yang Chenle tempati. Dia mengatakan bahawa suara tangisan Chenle tadi sangat kuat dan jelas sampai ke kamarnya. Dia simpati. Jisung membantu melepas tali yang mengikat tangan dan kaki chenle.
Chenle langsung memeluk badan Jisung yang sudah duduk di sebelahnya. Dia menangis didalam pelukan Jisung. Baru kali ini Dia rasakan pelukan yang hangat seperti ini. Dia bahkan tidak mahu melepasnya.
Jisung membelai belai kepalanya. Terlihat dengan jelas Chenle tidak mau melakuakan pekerjaan seperti ini. Entah keberanian darimana, Jisung mencium pucuk kepala Chenle dan memeluknya erat.
Jisung mengangkat chenle kembali ke bilik 121, lalu meletakkan tubuh ringan itu ke dalam bathtub dan memasang paip air. Dia membiarkan Chenle berendam dalam bathtub sambil menangis. Dia hanya mampu mengusap lembut wajah chenle seraya memberikan kata kata semangat padanya.
Malam itu dia dan chenle tidur bersama dalam keadaan saling berpelukan. Chenle terus menerus menangis setelah menceritakan semua yang dilakukan Johnny terhadapnya. Jisung jadi tidak tega melihat si mungil ini menangis lalu memeluknya dan berakhir tertidur bersama.
Jisung mengusap air mata Chenle dan mengecup dahinya.
"tidurlah. Sweet dream."
Chenle menatap mata Jisung dengan tatapan yang sangat ikhlas. Hanya Jisung yang paling bersinar dimatanya saat ini.
"tutup mata" Pinta Jisung.
Chenle pun tidur di dalam pelukan Jisung. Hangat sekali. Author juga pengen dipeluk. Ada yang sudi?
To Be continued.
Ayo Chenle kita ganti posisi saya juga mau dipeluk bukan kamu sahaja. Canda ebribodi
See you next chapter💚😭🖐
KAMU SEDANG MEMBACA
Love? | Jichen🔞✔️
Romance[chenji]-[bxb] Mature story 🔞 Start: 14 July 2021 End: 22 August 2021 #1-nctdream 19/08 #1-bxb 19/08 #1-boyxboy 23/08 #2-chenle 23/08 © GALATICMOON , 2021