Malam itu Jisung sangat kehausan. Dia ingin mengajak Chenle untuk menemaninya turun minum di bawah tapi wajah Chenle yang terlihat letih membuatnya tidak sampai hati untuk membangunkannyaJisung mengecup dahi Chenle sekilas dan memutuskan untuk turun sendiri ke bawah. Jam begini dia yakin semua orang sudah tidur pulas di bilik masing masing.
Dia turun dengan sangat berhati hati dan kini berada di hadapan bilik Yuta. Dia mendengar suara desahan yang sangat kuat dari dalam bilik yuta. Pasti dia sedang melakukan itu dengan Winwin.
Itu yang berada di dalam di dalam fikirannya. Pintu bilik Yuta sedikit terbuka, entah bodoh atau apa Jisung malah mengintip ke dalam bilik Yuta
"itu bukan winwin!"
Jisung menutup mulutnya terkejut apabila melihat Yuta melakukan aktiviti push and pull bersama chef dirumah ini iaitu Kun.
Dia cepat cepat berjalan pergi ke dapur dan mengambil segelas air. Selesai minum dia naik semula tapi malang tidak berbau, Yuta sedang berdiri di tangga tanpa pakaian menunggu dia naik.
"belum tidur lagi?
Yuta bersuara dan hanya dijawab dengan deheman oleh Jisung.
Jisung tau dia sedang berada dalam masalah besar. Dia memberanikan diri untuk mengabaikan Yuta dan bergegas naik tapi bajunya ditarik oleh Yuta.
"kun is tired. I need someone to continue his work."
Jisung menyuruh Yuta untuk memanggil Winwin. Yuta terus menggoda Jisung tapi Jisung menolak dan mengatakkan Dia sudah mempunyai kekasih iaitu Chenle.
Mendengar itu Yuta menjadi marah. Dia menarik Jisung masuk ke dalam bilik nya dan membanting pintu dengan cukup kuat. Seperti ingin tercabut sahaja pintu itu setelah dibanting. Kasihan kau pintu.
"siapa yang memberi kau kebenaran untuk bercinta dengannya haaa?"
Jisung hanya menunduk tidak menjawab apa apa. Yuta kemudia berteriak,
"masuk dan tanggalkan semua bajumu sebelum aku membuka semua organ dalam tubuh mu"
Jisung menggeleng pertanda tidak mau. Cuma CHENLE yang boleh menyentuhnya. Cuma Chenle, selain dari itu dia tidak akan rela.
Yuta mengugut akan membunuh chenle dihadapannya jika dia membantah. Yuta adalah orang yang berani melakukan apa yang berani dia keluarkan dari mulutnya. Jisung akhirnya pasrah dan menurut.
Jisung baru sahaja selesai melakukannya persetubuhan dengan Chenle beberapa jam lalu, sekarang dia harus melakukannya lagi dengan Yuta. Tapi dalam keadaan tidak rela.
 ̄ ̄ ̄ ̄
Yuta sama sekali tidak gentle. Dia boleh melakukannya dengan lembut agar Jisung tidak sakit tapi dia memilih untuk memperlakukan Jisung dengan sangat tidak berperikemanusiaan. Dia membuat Jisung menangis kesakitan tanpa rasa kasihan sedikit pun.
Dia tidak puas melihat Jisung menangis di atas katil mahal miliknya, dia membuka sebuah pintu tersembunyi yang ada di sebalik almarinya. Bilik itu dipenuhi peralatan peralatan aneh dan diketahui itu semua digunakan ketika sedang melakukan sex.
Yuta mengikat kedua tangan dan kaki Jisung di sini-
(❌) disitu. Benda itu membuat kaki Jisung harus mengangkang dan tangan nya harus diangkat.
Yuta memasukkan junior Jisung ke dalam mulutnya. Dia mengikat pinggang Jisung dengan tali berduri yang boleh menghancurkan kulitnya kalau Jisung banyak bergerak atau memberontak.
Jisung pasrah, benar benar pasrah. Sakit? Tentu tidak. Tidak bisa berbohong Jisung dapat rasakan kenikmatan saat ini tapi hatinya yang setia pada chenle yang membuat dia membenci dengan apa yang dia rasakan saat ini.
Jisung mengerang kuat kerana merasa dirinya akan sampai klimaks tapi dia menahannya kerana malu. Kalau Jisung klimaks ketahuan kalau sebenarnya dia juga merasa nikmat.
"jangan ditahan"
Yuta tau Jisung ingin Cum, dia pun mempercepatkan lagi gerakannya yang akhirnya membuat Jisung cum di dalam mulut yuta. Yuta tidak melenannya, dia beralih ke mulut Jisung dengan mengembalikan semua cum itu ke dalam mulut Jisung.
Jujur saja si Jisung ingin termuntah mengetahui fakta dia menelan cum nya sendiri. Yuta kemudian melepas kedua tangan Jisung agar Jisung boleh menundukkan badannya untuk-
"suck my dick"
Ya untuk itu.
Jisung membulatkan mata tidak percaya kalau dia harus melakukan ini. Dia pasrah dan hanya menurut.
Yuta memanggil Kun untuk bergabung dan tanpa berfikir panjang Kun mau dan ikut menyiksa Jisung. Dia memasukkan sesuatu ke dalam hole Jisung membuat Jisung meronta ronta meminta kun untuk mengeluarkan benda panjang itu.
"yuta~ " lirih Jisung
"hm? Kenapa sayang?"
Yuta menjawab dengan gaya penuh menggoda sehingga membuat Author tergoda- eh ?
Jisung memohon dengan Yuta agar menyuruh Kun mengeluarkan benda besar dan panjang itu dari dalam hole miliknya tapi yuta malah menggantikannya dengan saiz yang lebih besar.
Jisung mengerang kesakitan. Kedua tangannya mecengkram bahu yuta dengan sekuat tenaga hingga melukai kulit indah milik yuta.
"you need more punishment"
Yuta mengambil tali yang berbentuk seperti tali pinggang tapi yang ini mempunyai benda benda tajam menyeliputi tali tersebut.
Jisung menelan salivanya kesusahan."yuta jangan—
Belum menghabiskan perkataannya Jisung sudah dilibas menggunakan tali tersebut dan dengan sekali pukul sudah mampu meninggalkan banyak luka yang cukup dalam dan darah yang mulai mengalir menuruni pinggangnya.
Jisung berteriak kesakitan. Memohon mohon dengan yuta untuk berhenti. Tapi tidak dihiraukan oleh Yuta.
Yuta menterbalikkan badan Jisung dan memukul mukul badan Jisung bahagian belakang berkali kali dan akhirnya dia berhenti ketika melihat wajah Jisung sudah memucat seperti ingin mati.
Tidak sampai disitu, yuta yang merasa jijik melihat banyak darah yang mengalir di bahagian belakang Jisung pun menyiram badan jisung menggunakan air suam.
"CHENLEEEEEEEEE" Jisung berteriak nama Chenle apabila air hangat itu menghentam badannya yang penuh luka itu.
Yuta hilang kesabaran, dia memberi satu tumbukan keras di dada Jisung dan itu membuat darah mengalir dari mulut Jisung.
"sebut namaku bodoh!"
"chenle— tolong"
TBC
Kasian Jisung—
Btw Vote Ya. See you next Chapter
KAMU SEDANG MEMBACA
Love? | Jichen🔞✔️
Romance[chenji]-[bxb] Mature story 🔞 Start: 14 July 2021 End: 22 August 2021 #1-nctdream 19/08 #1-bxb 19/08 #1-boyxboy 23/08 #2-chenle 23/08 © GALATICMOON , 2021