juuichi

13.6K 452 59
                                    

"Ji tolong- aku tidak dapat bernafas"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


"Ji tolong- aku tidak dapat bernafas"

Bukan mengeluarkan jarinya, Jisung menambah dua lagi jari. Untuk membantu diri sendiri, Chenle terpaksa menggigit jari kekasihnya dengan kuat agar dia mau mengeluarkan jari itu dari dalam mulutnya.

"stttt jangan gigit. Sakit!"

"makanya jangan kasar kalau mau bermain" Chenle memasang wajah bayi yang mahu menangis dan eh- rupanya menangis beneran.

"lah? Nangis? Kenapa sayang?"

Chenle menggeleng-geleng kepalanya, berpura pura terlihat baik baik saja. Jisung merasa bersalah. Dia mengubah posisi mereka yang kini kedua dua mereka sedang duduk berpelukan ditepi katil.

"Jangan nangis. Maaf"

Chenle masih nangis terisak isak, tidak mengatakan apa apa. Dia hanya menangis dipelukan si tinggi yang sedang membelai belai kepalanya sambil meminta maaf.

------sunyi-------

"Ji-" panggil Chenle perlahan

"hm?"

"aku mau bebas dari sini. Aku mau hidup bahagia sama kamu diluar rumah ini. Aku mau cuma aku yang boleh menyentuh badan mu, bukan begini. Kau disentuh oleh banyak lelaki di rumah ini."

Jisung terdiam mendengar luahan hati si kecil.

"tapi kau juga disentuh kan?"

"Iya. Tapi kan-"

"sudah. Jangan dibahas. Tidur saja, tenangkan fikiran mu yang sedang serabut itu. Kita berdoa saja semoga satu hari kita boleh bebas dari neraka ini. Ok sayang?"

Chenle hanya mengangguk dan menebarkan senyuman menawan kepada Jisung.

Jisung mencium dahi Chenle lama tanpa sedar air matanya mengalir dan mendarat di pipi pau milik chenle. Chenle mendongak keatas dan mengusap wajah sang kekasih.

"Kau selamanya milikku Chenle. Milikku. Kau satu satunya manusia yang berjaya membuka pintu hatiku untuk menerima orang baru dihidupku. Meskipun aku mencintai kedua orang tuaku, mereka selalu mengecewakanku dengan tindakan mereka yang selalu mengkhianati satu sama lain. Ibuku saja sudah pernah bersetubuh dengan Yuta. Bolehkah kau hanya mencintaiku Chenle? Hanya aku?"

Chenle tersenyum manis. Semanis author, gula maksudnya.

"Ji. Apa kau tau seberharga apa aku dimataku. Aku membesar di dalam rumah ini tapi sedikit pun aku tidak pernah rasakan kasih sayang dari orang orang di dalam rumah ini. Waktu aku 12 tahun, Mark menyutubuhi ku hampir setiap minggu Ji. Belum lagi Doyoung. Laki laki itu kalau menyetubuhi ku seolah aku tidak tahu apa itu rasa sakit. Aku selalu menangis di dalam bilik ku sendirian menunggu ada orang yang datang dan membantuku membuka pintu hatiku yang belum pernah terbuka ini. Setiap hari aku memohon dan tiba tiba kau datang."

Chenle juga ikut menangis, meluahkan semua isi hatinya pada Jisung, satu satunya lelaki yang dia percaya itu.

"Apa kau ingat saat pertama kali kita jumpa? Malam itu kau diperkosa oleh Jaemin dan aku diperkosa oleh Jeno. Waktu aku mendengar suara tangisan mu, hatiku pertama kalinya merasa simpati pada orang selain pada diriku sendiri. Kau itu berharga Ji bagiku. Sangat berharga, bahkan aku siap mati daripada kehilangan orang yang aku cinta iaitu kamu. Oh iya ini terdengar lucu tapi kau adalah nama pertama yang kesebut ketika mendesah saat sedang bercinta. Jisung sayang, aku cinta kamu!"

Tangisan Jisung semakin menjadi jadi. Saat ini dia merasakan hangat, bukan dibadannya tapi dihatinya. Ingin dan berteriak mengucapkan terima kasih pada Tuhan kerana mempertemukan dia dengan si kecil mungil yang berada di dalam pelukannya ini.

"Ji berjanjilah denganku. Hanya aku dihatimu. Aku juga turut berjanji, hanya kau dihatiku. Boleh?"

Jisung mengangguk dan sekali lagi mencium dahi chenle dan mengusap usap pipinya, memandang dia dengan tatapan penuh rasa cinta.

Dia berdiri, mengangkat si kecil dan mebaringkannya dengan posisi yang selesa. Mereka berdua saling berpelukan sepanjang malam.

Oh ini yang paling romantis, Jisung menyanyikan lagu First Love milik Hikaru Utada untuk menghantar chenle ke ruang mimpi.

🎶you will always gonna be my love🎶

🎶you will always gonna be the one🎶

🎶you will always be inside my heart🎶

🎶I hope that i have a place in your heart too🎶

🎶Now and forever you are still the one🎶

🎶Now and Forever!🎶

Merdu sekali. Chenle saja sampai tertidur pulas mendengar nyanyian sang kekasih. Kalau author disitu-

Plakk/ wajah author ditampar oleh chenle.

___2:15 am___

"Arg aku haus sekali."

Jisung terbangun kerana merasakan kering di bahagian tekaknya. Dia tadinya ingin turun sendiri tapi teringat dengan kejadian hari itu. Dia membatalkan niatnya untuk turun sendiri.

"sayang! Bangun! Temani aku turun minum. Haus"

Si Chenle mau mau saja. Dia memakai dulu baju kemejanya yang oversive itu dan tiba tiba menaiki pundak Jisung. Ya begitulah, Jisung harus menggendong Chenle turun kebawah. Untung ringan

Sampai didapur suara-suara buruk mula terdengar.

"Renjun, kau sempit sekali sayang"

"Haechan. Faster"

Jisung lalu membaringkan badan chenle di sofa ruang tamu dan dengan berani menginjakkan kaki memasuki dapur.

"kenapa harus didapur. Apakah bilik kalian kurang nyaman?"

Jisung tidak melihat kearah meraka. Dia mengambil gelas dan menuangkan air ke dalamnya lalu diminum.

"Tadi aku mau melakukannya di bilik, tapi terlanjur horny disini."

Jisung menyimpan semula gelas yang ia gunakan untuk minum di tempat asalnya

"Yasudah lanjutkan. Maaf menggangu"

Jisung kembali ke sofa dan mengangkat badan Chenle ala koala dan berjalan menaiki tanggan menuju biliknya. Tapi didepan bilik yuta dia memberhentikan langkahnya kerana mendengar sesuatu









Sesuatu apa itu?
Well see you in next chapter

Love? | Jichen🔞✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang