Disisi lain.
"Hai Mr Nakamoto Yuta. Lama tidak bertemu, lama juga tidak menyetubuhimu. Kau menjadi semakin seksi ya sekarang"
Suara lelaki yang paling dibenci oleh Yuta menyapanya. Siapa lagi kalau bukan Lucas.
"apa kau mau lagi? Aku sudah tidak punya urusan denganmu Lucas!"
HAHAHAHAH tawa lucas pecah disitu, dihadapan Yuta
"Yuta. Aku mendengar cucu keluarga Park ada bersamamu. Siapa namanya? Andy Park? Lebih baik kau serahkan anak itu padaku. Aku meminta dengan baik ini"
Yuta tertawa.
"Tidak ada yang bernama Andy Park di dalam rumah ini Lucas. Aku rasa kau salah alamat"
Lucas mencekik leher Yuta kerana emosi tapi langsung dia lepaskan semula apabila Mark, Jeno dan Doyoung menodongkan pistol mereka ke arahnya.
"Betul kata Yuta, Lucas. Tiada yang bernama Andy Park disini." Doyoung bersuara
"AKU TIDAK PERCAYA. KALIAN SEMUA PASTI MENYEMBUNYIKAN ANAK ITU?"
Sebenarnya ada Andy Park disini. Dia itu adalah Park Jisung. Cucu terakhir keluarga Park yang diadopsi oleh orang lain dan dibawah pergi jauh dari keluarga asalnya demi melindungi nyawanya.
Ya betul. Kedua ibu bapa Jisung yang author ceritakan di chapter pertama, bukan ibu bapanya yang sebenar.
Bertahun tahun Yuta menyelidiki tentang keberadaan Andy dan akhirnya dia menemukannya dengan identiti barunya iaitu Jisung.
Lucas memerintah semua orang bawahannya untuk mengeledah rumah ini dan sudah terjawab, mereka tidak menemukan Andy. Dia kan sudah dibawa pergi tadi.
Lucas memutuskan untuk pergi tapi dengan berpesan "aku akan kembali Yuta!" dan pergi menghilang dari hadapan mereka begitu sahaja.
Yuta menghembuskan nafas beratnya. Tangannya terlihat bergetar. Melihat Lucas, bayangan masa lalunya dimana orang tuanya dibunuh dan bagaiman lucas menyetubuhinya kembali menghantui fikirannya.
Doyoung mengangkat Yuta dan berjalan menuju kenderaan yang akan mereka naiki. Doyoung sudah bersama Yuta sejak lama, dia tahu betul dengan keadaan Yuta, dan sekarang dia tahu Yuta sedang dihantui masa lalunya.
Dia mendudukkan Yuta dikerusi bahagian depan dan sedikit merebahkan kerusi tempat duduknya agar Yuta bisa membaringakn badannya dan tidur.
Doyoung akan memandu, Jeno dan Mark duduk di bahagian belakang. Mereka manyusul Jaehyun dan yang lain menuju ke rumah baru mereka.
------J------
Disisi lain, Jaehyun berserta yang lain sudah sampai di kediaman baru mereka. Rumah ini sangat besar tapi tidak sebesar yang sebelumnya.
"Chen, Ji. Bangun kita sudah sampai."
Jaehyun menghulurkan kunci bilik yang akan Jisung dan chenle tempati. Begitu juga dengan yang lain. Mereka diberikan kunci bilik mereka masing masing.
Chenle masih enggan bangun dan terpaksa Jisung mengangkat tubuh mungil itu untuk kesekian kalinya mencari bilik yang mereka tempati dan membarinkang badannya di atas sofa terlebih dahulu.
Ranjang itu masih ditutupi dengan kain putih, belum dipasang cadar dan belum ada selimut. Jisung membuka lemari sebesar pintu itu dan mengambil cadar didalam.
Selesai memasang semuanya, dia mengangkat semula Chenle untuk dipindahkan ke atas kasur. Eh chenle terbangun.
"Ji? Kita dimana?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Love? | Jichen🔞✔️
Romantik[chenji]-[bxb] Mature story 🔞 Start: 14 July 2021 End: 22 August 2021 #1-nctdream 19/08 #1-bxb 19/08 #1-boyxboy 23/08 #2-chenle 23/08 © GALATICMOON , 2021