Juu🔞

20.7K 539 13
                                    

Sejak kapan Renjun menjadi selingkuhannya Jisung?

"Chen sayang, kalau cemburu jangan bicara yang bukan bukan. Sejak kapan aku selingkuh. Tidak pernah, Tidak mungkin, Tidak akan"

Anda kira Chenle akan meloyot? Tentu saja iya. Tapi di tahan.

"Dari matamu saja sudah terlihat jelas kau suka sama si pendek itu. Sudah sama dia saja sana,"

"Ciee cemburu" ejek Jisung

PLAKKK

Untuk kesekian kalinya pipi milik Park Jisung ditampar oleh kekasihnya Zhong chenle. SAVAGE!

"Auch sttt"

"Dasar Lelaki Binatang! Pasangan sedang marah marah begini sepatutnya dipujuk, dipeluk, dicium bukan diledek."

"Atutut sayang sini ichung cium bibir pink itu" Jisung mendekatkan wajah mereka. Melumat lembut bibir si kecil dan sedikit mencakar cakar pinggang milik si kecil agar dia membuka mulutnya membenarkan lidah Jisung masuk ke dalam

Chenle mengerti dengan signal itu. Dia membuka mulutnya dan dengan sengaja dia menggigit lidah Jisung kuat.

"Aduh. Kau manusia atau dracula. Tajam sekali gigi mu"

Chenle memancing Jisung dengan menjulurkan lidahnya keluar tapi apabila Jisung ingin menangkap lidah itu dengan mulutnya Chenle memasukkannya semula kedalam.

"ish sayang keluarkan semula lidah mu seperti tadi"

Chenle menggeleng.

"Ji. Berbaring-"

Jisung hanya menurut. Dalam hati dia bersorak sorai sebab dapat jatah malam ini.

Chenle mengikat kedua kaki Jisung menggunakan tali dan diikat kehujung katil dan mata Jisung ditutup menggunakan kain hitam. Tangannya dibiarkan terlepas supaya Jisung dapat mengubah posisi menjadi duduk.

Jangan terlalu senang wahai Park Jisung. Chenle hanya ingin menyiksa mu.

Dia membuka butang bajunya hingga habis tapi dia tidak melepaskan baju kemeja itu. Dengan sengaja dia menduduki paha Jisung yang membuat tangan Jisung meraba raba pinggang ramping miliknya.

"Arghh chen. Jangan menggoda terus."

"kan sudah kubilang aku tidak mau dimasuki. Aku cuma mau menyiksa mu Park. Tidak lebih"

"Ck CHENLE!"

chenle meletakkan jari telunjuknya ke bibir milik Jisung.

"stt. Itu adalah hukuman untukmu, dan satulagi, tanganmu tidak dibenarkan menyentuh kulitku dan JANGAN MEMBALAS PERMAINANKU atau akan ku siksa kau lebih teruk lagi. Mengerti kau Park Jisung"

Mau tidak mau, Jisung tetap harus mau. Walaupun tangannya sudah gatal ingin mencakar kulit putih milik chenle.

Chenle memulakan permainannya dengan menjilat bibir dan menhisap bibir milik Jisung. Lidah Jisung mulai nakal dan dengan cepat Chenle mencakar badan Jisung kuat hingga Jsiung meraung kesakitan.

"Jangan balas. Diam saja kau disitu, biar aku yang menyentuh mu malam ini"

Merasa mencakarnya itu bukan idea yang bagus, Chenle melekatkan sesuatu alat yang boleh mengeluarkan renjatan elektrik berkuasa rendah yang dapat dikontrol menggunakan remote di badan dan leher Jisung.

Love? | Jichen🔞✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang