go🔞

35K 868 94
                                    

🔞🔞🔞

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

🔞🔞🔞

Jisung membuka butang baju chenle satu persatu sehingga memperlihatkan pinggang ramping milik si uke. Sejujurnya, dia masih ragu-ragu ingin melakukan perkara itu dengan chenle.

"kau yakin?"

Chenle mengangguk, Asal saja si Jisung tau, Chenle sudah berteriak tidak sabar di dalam hatinya. Chenle menarik wajah Jisung mendekat dan berkata,

"im yours tonight"

Jisung mengecup bibir dan pipi chenle sekilas lalu  berdiri dan membuka semua pakaiannya. Wajah chenle memerah menahan malu. Dia menutup mata menggunakan kedua telapak tangannya untuk menyembunyikan wajahnya.

Jisung terkekeh melihat gelagat chenle. Dia menarik kedua tangan Chenle dan mengecup setiap inci wajah chenle dan singgah sebentar untuk menghisap bibir lembutnya. Chenle bertingkah seolah olah baru pertama kali melakukan aksi mature ini.

"tidak usah malu sayang. Kan bukan pertama kali"

Chenle tersenyum kegelian, Jisung berkelakuan sangat dewasa malam ini. Jisung menjilat kuping telinga chenle membuat seluruh badan chenle bergetar hebat. Chenle mendesah tepat di telinga Jisung yang membuat Jisung semakin bergairah.

Dari telinga turun ke bibir. Mereka berciuman panas selama lima minit lebih dan Jisung berpindah ke dada chenle. Dia memberi hisapan ringan di bahagian 'itu' membuat Chenle mendesah lebih kuat dari yang tadi.

 Dia memberi hisapan ringan di bahagian 'itu' membuat Chenle mendesah lebih kuat dari yang tadi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Chenle menutup mulutnya agar tidak mengeluarkan desahan terlalu kuat. Dia sebenarnya malu, dari tadi cuma dia saja yang mendesah, Jisung tidak.

Jisung menjilat perut ramping milik Chenle, perutnya sangat menggoda tapi ada yang lebih menggoda di mata Jisung. Benda itu menarik perhatian Jisung sepenuhnya.

Jisung melakukan blowjob dan membuat Chenle berteriak kenikmatan. Jisung yang merasa suara Chenle terlalu kuat memasukkan tiga jarinya ke dalam mulut chenle dan menyuruh chenle untuk menghispanya.

Chenle menghisap jari Jisung dengan rakus dan beberapa kali menggigit jarinya membuat Jisung mengerang kesakitan.

Chenle tiba tiba meminta untuk bertukar posisi. Dia ingin menjadi Top untuk beberapa minit. Jisung pun bersetuju, lagipula dia dapat berehat sebentar sebelum melakukan aksi panas selepas ini.

Chenle berganti melakukan blowjob dan sengaja mencakar cakar badan Jisung agar Jisung mendesah kuat. Jisung menahan tangan chenle, dia merubah posisi menjadi duduk dengan chenle yang masih memaju mundurkan kepalanya di bawah sana. Dia menghisap dan menjilat kesemua jari Chenle dengan kedua tangannya mengacak-acak rambut milik chenle.

Dan kini tiba masanya mereka melakukan aktiviti push and pull. Jisung mengganti semula posisi mereka iaitu Jisung sebagai Top. Jisung menggoda Chenle dengan sengaja memperlambatkan pergerakannya. Ingin membangunkan singa yang sedang tidur.

"JISUNG!!"

Chenle mengamuk.

"be patient babe"

Jisung beraksi seolah-olah sedang melakukan senaman. Chenle tidak dapat menahan amarahnya, dia bangun dan mendorong Jisung ke atas katil. Kini posisi mereka Chenle Top dan Jisung Bottom.

Chenle menyerang bibir Jisung sangat kasar. Dia menggigit bibir Jisung untuk melepaskan geram.
Kedua tangan Jisung memegang leher Chenle dan mengatur semula ciuman mereka agar menjadi sedikit lebih lembut supaya tidak saling menyakiti.

Tidak sengaja Jisung tergigit lidah Chenle.

"auch that's hurt"

Jisung panik dan meminta maaf. Dia mengelus elus pipi pau chenle dan menukar semula posisi mereka. Jisung memegang kedua kaki Chenle dan meletakkannya di atas bahu lalu memberi signal untuk Chenle bersiap sedia menahan sakit saerta nikmat yang luar biasa.

Chenle mengangguk faham.

Pesan Author: Biarkan mereka bersenang senang

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pesan Author: Biarkan mereka bersenang senang. Jangan mengganggu—

Anjing diskip

Kini Jisung dan Chenle sedang berduaan di dalam bathtub. Chenle menyandarkan kepalanya di dada Jisung. Berada di posisi ini chenle merasa sangat nyaman.

Perasaan indah dan nyaman selalu chenle rasakan setiap berasam Jisung. Dia dibesarkan oleh Nakamoto Yuta dan tidak pernah dia rasakan kasih sayang dari seorang yang tulus mencintainya. Dia sangat bahagia dan gbira dapat menjadikan Jisung miliknya. Baginya saat ini, Jisung adalah segalanya yang dia perlukan.

Jisung mengajak Chenle untuk keluar dari bathtub kerana mereka sudah berendam terlalu lama, dia khawatir chenle akan jatuh sakit. Khawatir terosss!

Seperti tidak cukup dengan aktiviti tadi, kedua pasangan ini masih beromantika di dalam bilik mereka. Tidak sehingga Jeno dan Doyoung masuk tanpa mengetuk pintu terlebih dahulu.

Eits— itu tidak mengganggu mereka. Chenle malah memperganas ciumannya untuk membuat Jeno sakit hati sekaligus membuktikan bahawa hubungannya dengan Jisung adalah benar.

Jeno menarik tangan Doyoung keluar dari bilik mereka. Jisung berdiri dan mengunci pintu bilik mereka dengan senyuman miring di wajahnya.
Mereka berdua tidur di atas lantai, entah kenapa Chenle tiba tiba ingin tidur di atas lantai malam ini. Oh ya— kasur sedang dipenuhi lendir saat ini.








Goodnight Chenji.
TBC

Love? | Jichen🔞✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang