Priveam orașul de la fereastra casei mele. Când deodata se auzi alarma ce ne aducea la cunoștință ca este ora culcări. Atunci am auzit glasul mamei mele,care mă striga să merg la culcare.Da, lumea in care trăiesc este ciudată. In jurul orașului este un scut imens in forma de semicerc acoperind întregul oraș.
Alarma care tocmai și-a făcut apariția ne anunța că, este ora de culcare.Datorita scutului ce ne protejează,nu mai putem zări soarele sau luna sunt pur si simplu niste astre pe care le zărești doar in atlase.
De aceea pentru a nu pierde noțiunea timpului,la orele 21 și 8 aceste alarme sună amintindu-ne că este timpul sa ne trezim sau sa ne culcam.
Numele meu este Sofia Styor si fac parte din clanul Beta.Lumea in care trăiesc este împărțită in cinci clanuri.Odata eram șase ,dar se spune că acest clan s-a răzvrătit dând naștere unui război care a curmat mii de vieți. Toți cei care au rămas au fost executați.Clanurile au rolul de-a apăra singurul oraș care a mai rămas după acel război îngrozitor.Pe atunci aveam doar cinci ani uneori imagini scurte îmi apar in minte si încet sa le dau uitate ,dar persista mereu in mintea mea.De atunci au trecut doisprezece ani .
Mergând spre dormitorul meu o vad pe sora mea mai mare Catrine.
Ca sa fi văzut bine in aceasta lume in care trăiesc trebuie sa mânuiești foarte bine o arma.Ea mânuiește foarte bine armele de foc are o tinta întotdeauna precisă. E cea mai buna din clasa ei.Eu urăsc sa țin o arma in mana ,urăsc violenta , egoismul și tirania.
Cele cinci clanuri se ocupa cu un stil diferit de lupta.Acestea sunt Alfa,Omega,Gama,Ro și Beta . Alfa este cel mai puternic clan ,dar si cel care ne conduce.Are cele mai bune tehnici de lupta si defensiva ,iar celelalte clanuri nu sunt mai prejos.Dar clanul din care fac parte e cel mai slab și intr-un fel ma bucur.Noi ne ocupam mai mult cu făurirea armelor si echipamentelor deci o viață mult mai pasnica.In timp ce treceam pe lângă sora mea ma apuca de încheietură si-mi zice:
-Mult noroc mâine! Stiu că vei reuși.
Am si uitat că, mâine este examenul care ne va arata puterea fizica si mentala.
Asa ca i-am spus:
-Nu incape indoiala ca vei reusi!
-Nu exagera! spune rosind in obraji.
-Noapte buna!
-Noapte buna!
M-am dus in dormitor pentru un somn odihnitor.
CITEȘTI
Ce se ascunde după o mască?
AdventureIntr-o lume in care singurele culori predominante sunt albul si negru,iar totul este impartit in clanuri ,nu e greu sa zambesti.Sofia traieste in aceasta lume in care totul se axeaza pe violenta si toata lumea se ascunde in spatele unei masti.Oare v...