-Hei,Sofia așteaptă! Te rog!
-Nu! Nu imi pasă de sentimentele tale! spun alergand pe coridor si pierdandu-ma in multimea adunata in cantina.
Nu stiu ce a crezut Eric, dar eu nu sunt fetita mica care nu stie sa mearga. Vreau sa fiu independenta si libera. Nu, nu-l plac pe Eric. Nu stiu ce am gandit acum cateva luni despre el ,dar acum nu-l mai vad cu aceeași ochii. N-am nevoie de o bataie in plus pe cap,am destule deja pe cap!
M-am dus in dormitor. Vroiam sa fac duș,dar trebuia sa aștept ca toata lumea sa iasa. Dușurile erau comune,deci trebuie sa stai cu ochii in patru. Deobicei dupa ce adormea toata lumea mergeam la duș. Avem ceva de așteptat. Am adormit visindu-mi părinții si sora. Nu-i mai vazusem de la ceremonie,iar dorul de ei crestea pe zi ce trece. Era greu sa imi tin sub control durerea si sentimentele. Sunt sigura ca mama ar fi avut un bun sfat cu privire la incindentul cu Eric. Îmi lipseau toate acele sfaturi care uneori le credem doar cuvantari lungi fara sens,dar in realitate ma pregăteau pentru aceste clipe. Cât de proasta am putut fii! Am respins fix ajutorul de care aveam cea mai mare nevoie.
M-am sculat din pat cam ametita. In jurul meu toata lumea dormea. Deci venise momente prielnic sa merg la duș.
Am luat cateva prosoape si m-am indreptat spre dușuri. Am intrat sub jetul călâi al apei care m-a facut sa ma simt mult mai bine. Mi-am înfășurat prosopul in jurul corpului si-am dat sa ies. Cand am observat ca se mai afla.cineva la duș. Era un tip pe care nu-l mai vazusem in școală. Probabil era nou. Bine ca avea prosopul pe el. Nu urma sa visez urat la noapte. M-am furișat tip-til spre ieșire cand, am alunecat. Oh.. pe bune! Cineva lasase pe jos sapun si pentru ca, asta nu era de ajuns se auzeau rasetele unor recruti care se indreptau spre dușuri. Ce a fost in capul meu? Înainte de atinge solul de la alunecare cineva m-a prins. Tipul de la duș. M-a ridicat,iar in urma ridicării, nodul prosopului incepu sa se desfacă ,iar lucru cel mai rău era ca acei recruti se apropiau tot mai mult.
Tipul care ma prinse, imi înodă repede prosopul si ma impinse intr-o cabina. Recrutii intrara la dușuri. Ii priveam printr-o crapatura si asteptam momentul prielnic pentru a ne lua tălpășița. In acest timp am putut observa pe acest tip. Era inalt cu ochii verzi,patrunzatori cu parul brunet si ud. Era bine facut defapt toti recrutii trebuiau sa fie bine facuti, dar ceva mi-a atras atentia. Pe piept avea tatuat un simbol pe care nu-l mai vazusem pana acum, un dragon in flacari, iar dedesuptul lui se aflau doua sabii incrucisate. Cred ca a observat ca ma holbam la el pentru ca ma privea acuzator. La un momendat recrutii au inceput sa se risipeasca,era sansa noastra. M-a impins, si-am iesit din cabina. Ne-am furișat pe la spatele recrutilor si am reusit sa ieșim din baie. Apoi am luat-o la fugă spre dormitorul comun. Am intrat, iar el a ramas de pază. M-am îmbrăcat repede cu niște veșminte negre si am ieșit pentru a sta in locul lui de paza,dar nu mai era acolo. Cand m-am intors, i-am văzut pe recruți intorcandu-se de la dușuri. Am intrat repede in dormitor si m-am aruncat in pat, prefacutadu-ma ca dorm. Recrutii au intrat si pana la urma au adormit toți. Nu puteam inchide nici macar un ochii. In ultimul timp se intamplasera atat de multe lucruri noi. M-am ridicat din pat si am parasit dormitorul. Am mers la intamplare pe un coridor. La un momendat am auzit niste voci care imi erau tare cunoscute. M-am lipit de perete si-am tras cu ochiul. Cei care vorbeau erau conducatorul clanului Alfa si instructorul care nu era alcineva decât Tipul in negru. Ca deobicei, avea fata acoperită de mască. Era destul de intuneric incat nu ma puteau zări, asa ca am putut asculta discutia:
-Six, încep sa ma indoiesc de tine!
-Stati liniștit domnule, nu s-a intamplat nimic cu mine!
-Hmm...ce ai zice de fetişcana aia, cu care te antrenezi?
-Este o simpla recruta! Nu vreau sa se interpreteze!
-Nu vrei, dar tocmai asta faci! Si decând ma rog, antrenezi in mod preferential recruti? Ști bine ce ai de facut cu privire la ea!
-La ce va referiti?
-E o trădătoare, si sti bine ce se intampla cu trădătorii! si își duce mana la tâmplă in forma de pistol si imită clinchetul tragaciului.
-Domnule nu trebuie sa ne pripim!
-Cumva marele Six are compasiune? Daca nu o executi îi iei locul! Ai inteles?
-Da domnule!
Apoi conducătorul clanului Alfa pleaca. Aveam lacrimi in ochii. Deci asta mă astepta un glonț in cap , perfect. Cu ocazia asta am aflat ca pe Tipul in negru in cheama Six. Six a ramas mult timp in același loc si poziție. La un momendat, şi-a pus mana in cap si-a inganat ceva incet:
-Ce ma fac? Ce ma fac....
Apoi s-a rasucit pe calcaie si-a plecat. Toata lumea e in potriva mea. De ce? M-am intors in dormitor, însă nu am inchis niciun ochii in noaptea aceea. Imi tot puneam intrebari care nu le gaseam niciun raspuns. Singurul lucru clar era ca: mi se dorea moarte, iar cel care ma va ucide va fi Six. Deși era ora 5.00 nu m-am dus sa ma antrenez cu el. Am lenevit in pat. Simteam ca daca m-as fi dus i-aş fi dat ocazia sa ma lichideze mai repede. Tocmai pe la ora 7.00 m-am dat jos din pat pentru ma duce la micul-dejun. Eram ametita si obosiata. M-am cărat pana in cantină. Apoi o vad alergand spre mine pe Jennifer cu un zâmbet colosal.
-Ce faci? Arati de parcă te-au călcat o mie de trenuri!
-Nu e departe de adevar ce spui! spun cu nonșalanță.
Ea face niste ochii mari si ma priveste stupefiata.
-Ce te hobezi asa la mine? Mi-a aparut un coș in mijlocul frunții?
-Ai patit ceva?
-De ce intrebi?
-Păi....tu esti genul de fată hotarata si aproape mereu serioasa! Ce s-a intamplat cu tine?
-Hai ca te-am speriat oleacă! N-am nimic sunt doar obosită.
O depășesc si intru in cantina. Ma îndrept spre o masă, dar cand sa ma așez cineva imi taie calea. Six.
-De ce n-ai venit azi de dimineață? Voiam sa dicut ceva cu....
-Si ce voiai sa discuti? Cum sa ma omori nu, Six!
-De unde ști...
-De la discutia ta de aseară cu condu...
Imi puse mana la gura si ma ridică. M-a dus pe același coridor slab luminat. Apoi mi-a dat drumul, iar eu m-am smucit.
-Ești un idiot și jumătate. ..
-Ști ca dacă cineva aude ca te-ai furișat si ai ascultat dicutile conducătorului, ai fi executată fara dar si poate!
-Ce diferență este intre acum si mai tarziu! Tot o sa mă omori, de ce n-o faci acum?
-Pentru ca nu sunt interesat de acesta ofertă!
-Dar, nu scrie nicăieri ca pe viitor nu vei fii interesat! Mai am doar o intrebare: de ce vreți sa ma omorâți?
-Pentru că, faci parte din al șaselea clan!
-Ai inebunit sau ce? Eu fac parte din clanul Beta!
-E o minciună! Toata familia ta face parte din acest clan de aceea, examenul surorii tale a fost aproape fatal!
-Și al meu de ce n-a fost?
-Pentru ca n-am lasat sa se intample asta! Dar, acum nu e o garantie ca nu te voi omorâ. Ordinele mele au fost clare.
-Știu! Dar nu mi se pare atât grav faptul ca fac parte din al șaselea clan!
-Hmmm....sincer nici mie nu mi se pare ceva foarte grav, dar ordinele sunt ordine, iar conducătorul nostru stie ce e mai bine pentru noi!
-Tu nu știi sa iei o decizie singur? Trebuie sa ti se spuna tot ce trebuie sa faci? Tu nu ai conștiința?
-Tocmai de aceea trebuie sa fii lichidată pentru ca ai o conștiință. Nu poți fi controlata!
-Nu e drept!
-Cu îi pasă cat de drept este! Așa ca pregateste-te pentru somnul de veci!
Se întoarse si plecă. Eram nervoasă și tristă. Nu-mi este frica de moarte, dar mă doare cand ma gandesc la familia mea si la toți cei care fac parte din cel deal șaselea clan. Oh....ce ma fac? Am sa lupt cum n-am mai luptat niciodată.
Ma întorc in cantină, iar Eric la rândul lui imi taie calea. Nervoasa i-am zis:
-Date la o parte!
-Nu pot! Trebuie sa vorbim!
-Aaa... si tu ai de gand sa ma omori? Dăi drumul!
-Esti in pericol!
-Hai nu mai spune, nu stiam! Normal ca stiam!
-Am un plan cum sa scapi de asta!
-N-am nevoie de ajutor! Daca am sa mor voi muri, nu mie teama! Am sa înfrunt totul de una singură!
-Nu trebuie sa te crezi o eroină! Ai oameni carora le pasa de tine!
Am incercat sa nu plang, dar era imposibil. Toate emoțile și sentimentele le-am ținut închise ca intr-o închisoarea, dar acum au spart lanțurile ce le țineau captive, iar acum evadeaza in mii de lancrimi și suspine.
Văzându-mi lacrimile, Eric m-a strans la piept. Chiar aveam nevoie de o îmbrățișare nu conta de la cine. Mi-a netezit parul blond si lung stergandu-mi lacrimile ce curgeau șiroaie pe față mea.
L-am îmbrățișat la randul meu, iar el m-a strâns mai puternic la piept.
Apoi m-a privit si m-a întrebat:
-Ce zici te mai răzgândești? m-a privit rugător.
-Poate! spun înecată de lacrimi.
M-a sărutat pe frunte si m-a strâns mai hotărât la pieptul lui.
Intr-un final, m-am liniștit. M-am despărțit de Eric, si m-am indreptat spre sala de antrebamente impreuna cu Jennifer care avea limbarița ca deobicei.
Cand am intrat in sala de antrenamente ne-a intampinat un grup de tineri recruti cu fețele acoperite.
Cum ne-au vazut s-au indreptat spre noi. Intr-o fractiune de secunda Jennifer era jos inconștienta. M-am incordat si-am inceput sa dau cu pumnii si picioarele in toate partile, dar erau prea multi. M-au imobilizat si m-au târât afara din bază. Ma zbateam ca un animal, dar parca erau facuti din ciment. Nimic nu functiona. M-au dus intr-un loc sinistru. In indepartare se vedea un crater fara fund in care urma sa imi fac somnul de veci.
La un momendat nu am mai simțit pământul sub picioare. Eram deasupra gropii. Cu un ultim efort am apucat pe unul dintre ei de mască. Si am reușit sa o dau la o parte. Cand am vazut cine era ascuns in spatele măștii, am încremenit.
Era sora mea.
Niciodată nu m-am gândit ca va fi cea care ma va omorâ. Cand se pregăteau sa-mi faca ultimul avânt pentru a ma arunca in prăpastie a aparut cineva.
Six. O doamne iti multumesc ca exiști!
M-a smuls din ghearele lor si m-a lasat la o parte. Apoi s-a indreptat amenintator asupra grupului. Unul dintre ei o scos o sabie si s-a indreptat spre Six. Acesta s-a ferit de atac si l-a lovit puternic in tampla, iar atacatorul s-a prăbușit. Apoi sora mea s-a abatut asupra lui. A scos un pistol si-a pus ținta pe țeasta lui Six, dar acesta isi scoase sabie si bară glonțul lui Catrine. Iar, glonțul se intoarse fulgerator spre stapanul sau străpungandu-i umărul.
In câteva minute toți atacatorii se aflau inerți.
Stateam ghemuita și priveam totul ca si un vis. Eram șocată de tot ce se întâmplase. Respiram zgomotos și tremuram din toate încheieturile.
Six se indrepra spre mine si ma ridica de jos. M-a luat pe sus, pentru ca nu eram capabila sa fac nici un pas. Priveam peste umarul lui, spre corpul surorii mele care nu se mișca. Îmi dădeau lacrimile.
Tocmai acum am inteles ce se intamplase:
Aproape am fost omorâtă chiar de soara mea.
Era oare doar un coșmar?
CITEȘTI
Ce se ascunde după o mască?
AdventureIntr-o lume in care singurele culori predominante sunt albul si negru,iar totul este impartit in clanuri ,nu e greu sa zambesti.Sofia traieste in aceasta lume in care totul se axeaza pe violenta si toata lumea se ascunde in spatele unei masti.Oare v...