Durere

374 32 0
                                    

Impreuna cu ceilalti tineri din clan,am parasit cladirea Onorabililor. Brusc, m-am intors si mi-am privit parintii. Aveam o remuscare in interior,deoarece nu aveam sa-i mai vad vreodata. Un mic firisor isi facu aparitia pe fata mea. Incercam sa nu plang,dar era imposil. In timp ce ma uitam in directia parintilor mei,am vazut o fața cunoscuta sau mai bine zis o mască. Nu ma inselasem, era Tipul in negru de la examen.
M-am intors, si-am dat ochii chiar cu el. Era in fata mea. Cum reusise acest lucru? Nu stiu.
Ma apucat de brat puternic,si m-a tras cu forta intr-o camera intunecata.
Am vrut sa tip ,dar eram curioasa ce voia de la mine.
A inchis usa in urma sa, si mă privea.
Atunci nerabdatoare si in acelaş timp nervoasa,l-am intrebat ce voia:
-Ce tot vrei?
Nu raspunse imediat. Parca era pierdut intr-o lume nestiuta, indepartata. Locul lui nu era printre noi.
-Inca un lucru! Dupa ceremonie, ve-ti fi dusi intr-un accensor. Acest accensor face legatura dintre lumea noastra si spatiu. Dupa cum sti, exista doisprezece planete in sistemul solar, dar totul e o minciuna. In realitate exista douazeci. Doisprezece planete populate si anexate ,iar opt planete independente si dusmane.
-Asta e tot ce voiai sa-mi spui?
-Nu! Acum ajung la mizul problemei. Ideea e ca toti noii recruti ai clanului Alfa,vor fi transportati prin intermediul accensorului pe planeta Saturn. Acolo se afla SCOALA DE LUPTA!
-Cu alte cuvinte, vrei sa ma avertizezi cu privire la ceva! Am dreptate?
-Da ai! Trebuie sa renunti la modul tau de gandire actual, si sa-l inlocuiesti cu cel a celorlalti recruti!
-Sti,eu tot n-am inteles!
-Conducerea vrea sa-i transforme pe toti recrutii in marionete fidele! Dar tu, nu vei putea fi transformata intr-o marioneta care ucide fara nicio remuscare! Nu e asa?
-Ba da! Acum inteleg!
-Si inca ceva! Pe tot parcursul timpului cel vei petrece la scoala de lupta, nu incerca sa-ti contactezi parintii sau sora! Inteles?
-Da! am spus framantata de intrebarea:De ce?
Apoi a plecat la fel de repede cum venise. M-am intors la grup meu, si asteptam sa vad ce urma sa se intample. In fata noastra a aparut liderul clanului Alfa. Era un om lat ,puternic, inalt cu o privire rece si vicleana. Ne-a examinat cateva momente, apoi a adaugat:
-Voi sunteti mandria nostra, vitorii nostrii camarazi de incredere! Deci, pe tot parcursul antrenamentului, vreau sa ma faceti mandru! Ati inteles?
Toate glasurile recrutilor se auzira toate intr-un glas:
-Da, sa traiti!
-Locul unde va veti antrena va fi SCOALA DE LUPTA! Acesta se afla pe planeta Saturn asa ca maine, vreau ca toti sa fiți prezenti la intrare in cladirea Onorabililor! Ati inteles?
-Da domnule!
M-am dus acasa pusa pe ganduri. Eram comfuza de tot ce auzisem. Nu stiam ce sa mai cred, si aveam doua intrebari care persistau mereu in mintea mea: Cine era tipul cu mască? si Ce urma sa se intample la SCOALA DE LUPTA?

Ce se ascunde după o mască?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum