Inca asteptam lovitura,dar aceata intarzia.Brusc am simtit cum isi infasura mainile in jurul mijlocului meu si ma ridica.Nervoasa m-am incordat ca sa-l lovesc,dar mi-a prins mana si mi-a spus:
-Gata s-a terminat ai castigat!Ai luat examenul!
Eram socata.Cum eu cea mai slaba sa iau examenul?Eram socata.
-Te-ai descurcat bine!Examenul nu consta in a ma invinge ci a avea incredere in tine!
-Sunt comfuza! am spus cu o voce tremuranda.
-E inregula!Nu uita ca maine dimineata sa fii in cladirea Onorabililor pentru ceremonie!Ok.
-Da!spun nesigura.
-Si inca un lucru nu spune nimanui cum ai castigat lupta asta!
-De ce?Tie teama sa nu rada lumea de tine?
-Nu,dar modul in care tu ai castigat e diferit fata de cel normal!
-Adica?
-De cum ai intrat am putut observa ca nici macar nu doreai sa lupti,dar remarca mea te-a trezit ,mai bine zis frica te-a trezit! E foarte rar asa ceva pentru ca nu mai exista oameni buni!
-Ba mai exista, parinti mei spre exemplu!
-Din ce clan faci parte?
-Beta!
-Oamenilor din aceasta lume nu le trebuie oameni ca tine cu o constinta despre bine si rau.ESTI O AMENINTARE!
-Nu nu nu vreu sa fac rau nimanui!
-Tocmai asta e!Oameni care nu se supun dorintei de-a face rau sunt eliminati!
Eram mai mult decat socata.M-am luptat pe viata si pe moarte cu un tip mascat ,iar acum e preocupat de viata mea.Incep sa inebunesc de-a binelea.
-Ni-ti fie teama!Dute acasa si odihneste-te! spune cu o voce poruncitoare.
-Bine! îngân cu greutate.
Ramasesem singura pe coridorul alb al cladiri Onorabililor.Imi târşeam picioarele cu greu. Eram terminata.Coboram scarile de la intrarea cladiri ,cand vazand trupul lungit pe una dintre scari,mi-a inghetat sangele.
Cu lacrimi in ochi am alergat apre trupul surori mele.
Nu se mişca.Avea o rana adânca in bazin.
Nu am putut sa-mi dau seama daca era moarta sau vie.
CITEȘTI
Ce se ascunde după o mască?
AdventureIntr-o lume in care singurele culori predominante sunt albul si negru,iar totul este impartit in clanuri ,nu e greu sa zambesti.Sofia traieste in aceasta lume in care totul se axeaza pe violenta si toata lumea se ascunde in spatele unei masti.Oare v...