In dimineata acesta m-am trezit devreme.Aveam furnicaturi in stomac desi hotarasem sa nu iau acest examen prea in serios. Pentru a ajunge la.locul examenului trebuia sa mergi mai intai in cladirea Onorabililor care apartinea clanului Alfa.Acolo erai condus spre o camera izolata fonic.In acea camera se afla oponentul tau pe care trebuia sa-l invingi in lupta astfel luai examenul.
Coboram scarile si ma indreptam spre bucatarie.Mama si tata faceau micul-dejun care mirosea delicios.Intr-un tarziu coboara si Catrine cu capul intr-o carte.
-O se pare ca cineva s-a trezit sa invete cu noaptea in cap!spune tata zambind.
-Tată sti bine cat de mult conteaza acest examen pentru mine!spune Catrine ararandu-se putin deranjata de remarca lui Tata.
-Catrine tatal tau incearca doar sa destinda putin admosfera! spune mama impaciuitoare.
-Stiu mama ,incercam doar sa-l tachinez!
-Si se pare ca ai reusit! spune tata zambind cu gura pana la.urechi.
Apoi toti incepem sa radem.Tata era un om hazliu si glumet,dar si foarte puternic.El ne-a invat tehnicile de lupta pe care le vom folosi la examenul de astazi.Dar pentru mine e deja picat.
Din senin tata isi pune mana peste mana mea si-mi spune:
-Sofia ca si tata te iubesc enorm de mult si am icredere in tine stiu ca vei reusi!imi spune zambindu-mi tandru
-Tata sti bine ca nu pot sa tin nici macar o arma in mana!
-Ai cea mai buna arma din lume pe care nimeni nu o poate combate MINTEA TA!!!accentuând cuvantul mintea.
-Dar tata nu e de ajuns daca stau bine sa ma gandesc mintea mea mi-ar spune ca prima ocazie pe care o intalnesc, sa fug cat ma tin picioarele! spun eu incercand sa ma justific.
-Nu Sofia de ce te lasi prada proprilor slabiciuni?E adevarat esti micuta si firava dar nu fara scapare ti-o mai spun inca o data.ai tot ce-ti trebuie atata timp cat ai un cap!
-Poate ca ai dreptate! spun incercand sa-l linistesc.
-Stiu ca.si tu si Catrine ne veti face mandri!!
In gandul meu spuneam SPER sa ai dreptate draga tata si mama.
Pe parcursul micului-dejun am ras de glumele lui tata si am savurat minunatele bucate.
Impreuna cu Catrine am plecat spre clanul Alfa care se afla in Nordul orasului.Ne-am urcat in autobuzul care in mod.normal ne-ar fi dus la.scoala ,dar azi avem liber.
Autobuzul era plin de tineri din toate cele.cinci clanuri.In general fiecare membru al unui clan ii este tatuat pe.umarul dreapt.sau stang ,depinde cu ce mana lupta ,semnul clanului sau.Eu pe umarul drept am tatuat cele doua sabi incrucisate ale clanului Beta.
Curand ne aflam in fata cladiri Onorabililor.Catrine ma tinea de mana ca nu cumva cineva sa ma de-a jos.
Am urcat impreuna cu ea o gramada de scari care mi s-au parut o infinitate.
In lumea in care traiesc exista doar doua culori permise :Alb si Negru.
Cei care poarta culoarea alb sunt de obicei cei intectuali ,oameni de stiinta.
Culoarea neagra este pentru cei ce apara orasul nostru adica intr-un fel pentru armata.
Oameni de rand poarta culoarea roşu inchis ceea ce arata ca nu au reusit sa ia examenele.Probabil ca in curand am sa ma altur lor ,iar sora mea se va alatura celor din clanul Alfa.
CITEȘTI
Ce se ascunde după o mască?
AdventureIntr-o lume in care singurele culori predominante sunt albul si negru,iar totul este impartit in clanuri ,nu e greu sa zambesti.Sofia traieste in aceasta lume in care totul se axeaza pe violenta si toata lumea se ascunde in spatele unei masti.Oare v...