Chinuri

529 38 0
                                    

Am fost condusa intr-o camera unde totul era alb.Acolo ma astepta cineva.Era inalt ,si avea o jacheta neagra lunga pana la glezne.Fața ii era acoperita de o mască neagra.Tot corpul ii era acoperit.Nici macar o particica nu ii era descoperita.Avea o sabie lunga asemenea jachetei.
Usa se inchise.
In fata mea se afla o masa plina cu arme.Tipul in negru mi-a facut semn sa aleg una ,dar n-am ales nici una.
Apoi cu o  repeziciune incredibila isi infasura mana in jurul gatului meu.Mi-am dat seama ca.trebuia sa renunt ,dar remarca lui m-a facut sa ma rezgandesc:
-Stiam ca n-ai sa rezisti mult!
Atunci o dorinta salbatica m-a facut, sa-mi doresc, sa-i suceac gatul.Mi-am incordat tot corpul si l-am lovit puternic in abdomen cu picioru.S-a dat putin in spate nespunand nimic.Ma privea atent.Apoi s-a indreptat iarasi spre mine.Mi-am dat seama ca nu puteam continua asa si am alergat cat puteam de repede spre masa cu arme.Tipul in negru isi scoase sabia si se indrepta spre mine rapid.Tremuram din toate incheieturile.Respiratia imi devenise sacadata si zgomotasa.Cu un mare efort ridicat scutul fix cand tipul urma sa-mi dea lovitura de gratie.Sabia ii ramase intepenita in scut.Vazand ,am luat repede un cutit extensibil si l-am indreptat spre el facandu-i o mica rana.Acesta se dadu in spate stergandu-si cu dezgust sangele ce curgea din rana provocata.
Apoi se indrepta.spre mine.Ma.privea atent.Apoi țâşni spre mine.Era rapid foarte rapid.Ma pregateam pentru urmatorul atac,dar facand un salt impresionan se afla in spatele meu tinand un cutit asemanator cu al meu.Imi inghetase sangele.Dar eram hotarata sa-i arat ca nu sunt o laşă.M-am gandit cum ar fi reactionat sora mea.Brusc mi-am dat seama ca intotdeauna Tipul isi lasa abdomenul fara aparare.
Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt cand pentru a doua oara m-a strans de gat putrenic.Ne mai stand pe ganduri i-am imfipt cu toata puterea cutitul in abdomen.S-a dat in spate imitand gestul de la prima rana.Apoi intr-o viteza fulgeratoare isi indrepta cutitul spre mine aruncandu-l cu forta.Cutitul a treacut pe langa tampla mea atingand-o.Curand din mica rana au inceput sa curga suvoaie se sange eram terminata.Se  indrepta spre mine si ma apuca de gat trandindu-ma jos.Mi s-am zguduit toate maruntaiele.Aproape lesinasem,dar un fior salbatic m-a cuprins gandindu-ma la vorbele lui si la promisiunea tatei.Isi recuperase sabia care se afla la baza gatului meu.
Atunci disperata l-am apucat de gat.Dar stansoarea lui era mai puternica.Vazand asta l-am apucat de masca incercand sa i-o dau jos.
Luat prin surprindere isi slabi stransorea.L-am apucat de mască cu mai multa hotarare si forta.Imi dadu drumul dandu-se inapoi.Am incercat sa ma ridic ,dar n-am reusit.Eram ravasita,terminata.
Se indrepta.spre mine.Se apleca.privindu-ma.Atunci cu un ultim efort l-am apucat cat am putut de tare de mască.I-am indepartat-o pana la bărbie.Nu am putut mai mult pentru mi-a trans un pumn in stoc.Imi iesise tot aerul din plamâni.Imi parea rau ca nu putusem trage mai tare, aproape reusisem.
Asteptam urmatoarea lovitura decisiva ,dar intarzia.
De ce?

Ce se ascunde după o mască?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum