M-am trezit ca deobicei, devreme. Ma pregateam pentru ceremonie.Eram fericita si implinita, dar cand mi-am amintit de sora mea,am simtit un gol imens in suflet. Am coborat scarile in graba. Eram imbracata in singura mea rochie de culoare alba, binenteles. Cand am coborat,tata m-a imbratisat cum n-a mai facut-o niciodata. Ma simteam asa de bine. Apoi tata mi-a spus:
-Vezi, ti-am spus eu sa ai incredere in time! mi-a spus zambind.
-Multumesc tata! i-am spus imbratisandu-l mai tare.
-Hai gata cu dulcegariile! spuse emotionat.
Sora mea nu coborase in aceasta dimineata. Ajunsesem la concluzia ca picase examenul,si chiar asa era. Imi parea rau pentru ea.
Impreuna cu parintii mei,urcam scarile cladirii Onorabililor. Era foarte aglumerat.
Ceremonia se desfasura intr-o sala foarte spatioasa cu foarte multe locuri.
Parintii mei ocupasere trei scaune,pentru fiecare membru.
Ceremonia incepea. Prezentatorul facea parte din clanul Alfa. Era imbracat in negru si avea o privire spintecatoare. Dupa vestimentatie facea parte din armata orasului.
Desi ceremonia incepuse,se mai auzeau cateva sunete razlete.
Prezentatorul incepuse sa-si piarda rabdarea si deodata spuse cu o voce amenintatore:
-Ne-am adunat astazi pentru un eveniment important,care va decide viitorul fiilor si fiicelor voastre!
Apoi a facut o mica pauza si-a continuat:
-In functie de rezultatele de la examen,acestia vor fi impartiti in cele cinci clanuri! Acum va voi stiga pe fiecare pe nume ,iar voi veti inaita spre scena!
Am urmarit cu sufletul la gura pe fiecare adolescent care inainta pe scena, si era repartizat intr-un anumit clan.
Dupa o lunga perioada te asteptare mi-am auzit numele stigat:
-Sofia Styor!
M-am ridicat de pe scaun cu inima in gat. Mersul imi era impleticit. Am urcat pe scene, si m-am indreptat spre prezentator.
M-am apropiat de el si asteptam rezultatul examenului pe tabela asezata in parte opusa in care ma aflam.
Imi fierbeau obraji si aveam o stare de nelinste.
Cand am vazut rezultatul puteam sa jur ca urma sa fac infart. A trebuit sa aud prezentatorul citindu-mi rezultatul ca sa cred:
-Rezultatele Sofiei Styor sunt urmatoare:100 de puncte pentru examenul fizic si cel mental. De adreptul impresionant! Aplauze!
Eram cu gura cascata. Nu nu nu era un vis din care trebuia sa trezesc. Dar totul era atat de real. Il vedeam pe tata fluturand cu mainile prin aer si zambindu-mi larg. Nu nu era un vis era o realitate frumoasa pe care nici in vise nu mi-o imaginasem. Asta eram eu, pentru prama data in viata victorioasa.
Apoi prezentatorul continua:
-Dupa notele obtinute esti repartizata in clanul Alfa! Felicitari inca o data!
Imi tarşeam piciarele inca stupefiata de veste.
Ajunsa la locul meu. Tata ma imbratisa cu caldura si ma pupa pe obraz. Mama ma imbratisa si ea la
randu-l ei.
Ma despart de ei si ma duc la grupul de tineri care a fost repartizat clanului Alfa. Toti erau inalti,puternici si spatosi.
Am fost primita cu niste priviri reci. Locul meu nu era aici,dar cineva imi intrerupe sirul gandurilor:
-Buna! Eu sunt Eric! Tu? Zambind cu caldura:
Ma balbai si spun:
-So..so ...fi..a! Inrosindu-ma in obraji
Era tare dragut. Blond, ochii albastri ,inalt si puternic. Este pentru prima data in viata mea cand spun ca un baiat e dragut. Simt ca el e diferit fata de ceilalti tineri din clan. De ce oare?
CITEȘTI
Ce se ascunde după o mască?
AdventureIntr-o lume in care singurele culori predominante sunt albul si negru,iar totul este impartit in clanuri ,nu e greu sa zambesti.Sofia traieste in aceasta lume in care totul se axeaza pe violenta si toata lumea se ascunde in spatele unei masti.Oare v...