"Shit! Siapa yang caras kerja kita!" Raffael mengenggam penumbuk dengan tangan kanannya.
Rafffael bergerak ke depan menghampiri tubuh yang terbujur itu seraya meneliti kesan tembakan di dahi lelaki itu, lantas matanya ligat menangkap residu tembakan pada baju sniper itu kemudian mencalitnya dengan jari telunjuk lalu digosok bersama ibu jari.
Jelingan tajam Raffael berbaur sakit hati.
"I will get you bastard!" ujarnya lantang.
"Aku nak korang cari seluruh kawasan apartmen ni! Mungkin diorang masih ada kat kawasan sini!" Tanpa membuang masa, Raffael mengarahkan anak buah yang ada bersamanya.
"Young Master nak aku panggil extra force ke?" Harris mengemukakan cadangan.
"Ha, aku nak kau panggil tapi sementara tunggu diorang sampai, kita berlima dulu berpecah cari sekitar sini. Aku tak nak kita terlepas diorang! Siapa jumpa diorang, lengahkan diorang sampai budak-budak lain sampai!" Raffael bersetuju lalu memberi arahan seterusnya.
"Baik Young Master." Mereka berempat menerima baik arahan Raffael lalu mula berpecah.
Setelah berpecah, mereka berlima mengikut haluan masing-masing lalu mula mencari di sekitar perkarangan apartmen tersebut dengan tekun.
Raffael bergerak pantas mula mencari di kawasannya dengan teliti. Mata serigalanya giat melilau mencari mangsanya. Tekadnya adalah untuk menemui mereka kali ini tak kira macam mana sekalipun.
Langkah kaki diperlahankan seraya gegendang telinganya menangkap bunyi tapak kaki halus melangkah seiring langkah kakinya. Ekor matanya cuba mengintai sedikit ke arah kanan dan kiri secara bergilir. Terasa seperti ada yang mengekorinya dari belakang.
Enam orang lelaki di belakang Raffael semakin mendekat. Tangan masing-masing mengeluarkan sesuatu daripada sisi seluar mereka. Ia tak lain adalah senjata yang bakal digunakan untuk menghabisi Raffael. Pisau rambo di tangan mereka dihalakan menuju Raffael sambil terus melangkah tanpa menghasilkan sebarang bunyi yang jelas didengari.
Sesenyap manapun mereka cuba melangkah, tetap saja telinga tajam Raffael dapat membacanya. Dengan tangkas Raffael menoleh sebaik sedar mereka sudah terlalu hampir. Bola mata digulingkan bersama senyuman sinisnya.
Mereka meluru laju ke arah Raffael dengan pisau masing-masing menyasarkan perutnya.
Raffael memusingkan badannya 360 darjah sambil kakinya dihayun laju lalu mendarat di dada musuhnya satu demi satu. Pisau yang dipegang terlepas daripada tangan mereka dan kesempatan itu diambil Raffael untuk menendang jauh pisau-pisau tersebut daripada jangkauan musuhnya itu.
Poket jaket hitamnya diseluk untuk mendapatkan dua pucuk revolver dalam simpanan lalu tembakan bertubi-tubi dilepaskan kepada enam musuh di hadapannya. Satu demi satu rebah dek tembakan yang mengena tepat pada dada masing-masing.
Belum sempat Raffael menarik nafas lega, muncul 10 orang lagi sedia menunggu di hadapannya. Kali ini setiap satu dilengkapi dengan pistol pula.
Tanpa membuang masa, Raffael melepaskan bertubi-tubi tembakan ke arah mereka sebelum berguling ke sudut mencari tempat perlindungan. Empat daripada mereka rebah akibat terkena tembakan Raffael.
YOU ARE READING
Mafia Salah Landing
Storie d'amore"Perempuan adalah definisi kepada MENYUSAHKAN dan ANNOYING! Kan bagus kalau tak ada yang namanya perempuan dalam dunia ni..." Itulah kata-kata yang selalu diungkapkan oleh pewaris tunggal daripada keluarga mafia berpengaruh, "The Sly Moore", Alexand...