Cihangir biraz daha kapıya öfkeli bakışlar attıktan sonra yeri döve döve evine girmişti. Ben ise hala arkasından bakıyordum. Adam dağları deviriyordu sanki. Ben şimdi bu adama aşık mıydım? Ah salak kafam ah salak kalbim. Başımı yavaş yavaş cama vururken araya giren el ile durdum ve dönüp başımı yukarı kaldırarak konuşmaya başladım.
"Agah ne yapıyorsun. Ayrıca sana bir şey soracağım sen nerde yetiştin Allah aşkına neden bu kadar uzunsun sen ?
Agah sinirli bakışlarını yüzüme çevirerek konuşmaya başladı. Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum sabah bile bu kadar sinirlenmemişti.
"Almira Cihangir ile ne konuştunuz?
Cihangirle konuştuklarımızı tabii ki Agah'a ve abime anlatacaktım. Böyle bir şeyi asla onlardan saklamazdım ama akşam hepimiz toplandığında söylemenin daha uygundu. Bunu düşünürken Agah'ın boğaz temizlemesiyle konuşmaya başladım.
"Neden soruyorsun?"
Agah tahminimce sakinleşmek için derin nefesler alıyor ve yumruğunu sıkıyordu.
"Abicim hadi söyle, sana ne dedi?"
"Agah akşam söyleyeceğim tamam mı?"
Agah memnun olmuş bir şekilde tam konuşacaktı ki telefonunun çalmasıyla derin bir nefes aldı ve telefonunu açıp konuşmaya başladı.
"Egemen efendim kardeşim"
Egemen kimdi ki? Kardeşim dediğine göre muhtemelen arkadaşı falandı.
"Hayır gelemem"
Bir süre sustu ve göz devirerek tekrardan konuşmaya başladı.
"Tamam bağırma gelirim ama tek başıma gelmem haberin olsun"
Dedi ve telefonu kapattı. Hem kiminle gidecekti ki? Tek başıma gelmem dediyse bir arkadaşını yanında götürecekti. Kimdi bu arkadaş kız mıydı yoksa?
Bu düşünceyle bir anda tepem attığında Agah'ın üstüne yürümeye başladım ben yürüdükçe Agah'ta korkmuş bir şekilde geri geri adımlar atıyordu.
"A-Almira ne ne oldu niye üstüme üstüme geliyorsun kızım ya?"
Dişlerimi sıkıp işaret parmağımı sallayarak konuşmaya başladım.
"Kimle gideceksin?"
Agah benim kıskandığımı anlamış olacak ki sırıtarak konuşmaya başladı.
"Çok güzel bir kız ile gideceğim" Bütün vücudum gerildiğinde Agah ıslık çalarak konuşmasına devam etti. "Ama var ya tam bir afet" Ay yok artık ya daha fazla dayanamayacaktım yakasından tutup zorda olsa sarstığımda konuşmaya başladım.
"BİR KIZLA DIŞARI ÇIKAMAZSIN HELE DE BEN HAYATTAYKEN HAYATTA OLMAZ Abim olmayı göze aldıysan eğer kız arkadaş kurallarıma uymak zorundasın ABİCİM"
"Anlayamadım pardon ne kuralıymış bu, daha önceden bahsetseydin keşke güzelim ona göre atamamı isterdim"
"Yani bilsen abin olmazdım diyorsun" Agah ın gözlerinden bir anlık hüzün dalgası gelip geçti. onun haline bir an kalbim sızladı hemen onun havasını değiştirmek için konuşamaya başladım.
" Yok öyle canım bizim ailemize bir kere dahil olduysan geri dönüşü yok. Bizim ailenin kuralları var .
" Birinci Kural ; Almira her zaman haklıdır"
"İkinci Kural ; Almira her daim haklıdır"
"Üçüncü Kural ; Almira hayattayken kız arkadaşın olamaz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI GEÇMİŞ
Ficção AdolescenteAlmira yaralıydı. Yaraları ruhundaydı. Yaraları bedenindeydi. İnsanlara güvenmiyordu. Sertti, duygusuzdu, umursamazdı, Geçmişinde yaşadıkları onu bu hale getirmişti. Almira geçmişinden kurtulamamıştı. Geçmişi sanki bir girdaptı. Sonra hayatına bir a...