1.BÖLÜM

5.9K 205 129
                                    

Başlama tarihi - 01.07.2021

Okuduğunuz saat.

Yorum yapın ya da yapmayın size kalmış.

Görüşmek üzere...



"Arkadaşım bir gün yine aşık olmuş, bir gün yine diyorum çünkü her gün birini buluyor, aşık oluyor, sonra ona bir şarkı seçiyor ve bezdirene kadar kulağımı s*kiyor. Yine yaptı, anlattı bana. Kız çok güzel, gözleri kocaman, masmavi falan. Tamam dedim sonumuz geldi, memlekette aşık olacak kız kalmadı artık, kız soyunun sonu geldiyse sıra biz erkeklere geldi. Neyse ben onun kız olduğuna inandım ama neden şarkıyı bana söylüyorsun züğürt, git kıza söyle. Sabah akşam senin o gözlerin varya, senin o gözlerin varya. Ama nasıl midem bulandı şarkıdan anlatamam. Yeter dedim lan artık, senin o gözlerine sıçarım piç. Arkadaşlığımıza son noktayı koydum, çünkü artık millet işi gücü bırakacak bu piç için şarkı yapacak. Neyse bitti de kurtulduk. "

Adam kızına baktı, kız katıla katıla gülüyordu. Geldiklerinden beri ağzını bıçak açmayan kız şu saçma sapan hikayeye gülüyordu. Sahnede şarkı arası böyle şeyler anlatan adama baktı, biraz bakım yapılsa gerçekten hoş bir görünüm kazanabilirdi. Kafasında ışıklar peş peşe yanarken baktı ki kızının gönlü yok onu zorla getirdiği bu masada. Ne onunla tanışmak için gelen adamın yüzüne bakmıştı, ne de tek kelime etmişti. Adam artık son şansının bu olduğunu düşünürken sahnedeki adamı gözüne kestirdi.

"Ben Karadeniz'liyim. Bizde kapının gıcırtısı kemençe sesi gibidir. Annem kapıyı açarken benim omuzlar direkt olarak horona başlıyor. Bir kişinin omuzları sallamaya başlıyorsa hepimiz birden kalkıp bayılana kadar horon tepiyoruz artık alıştı mahalle bize onlarda geliyor giriyor araya, sonra birden kekler çıkıyor ortaya, demlik demlik çay, kısır, börek çörek. N'oluyo lan burda demeye geliyor ev sahibi ama geldiğine bin pişman dönüyor evine. Duymadığı kadar dedikodu, yemediği kadar hamur işi yiyor, adam haliyle kendine üzüle üzüle çıkıp gidiyor zavallı. "

Adama hiçte komik gelmeyen kızına aşırı komik gelmişti ve yıllardır hiç gülmediği kadar gülmüştü neredeyse. Adam kızını en son ne zaman böyle gördüğünü bile unutmuştu.

" Bir şarkı daha söylüyorum ve gidiyorum. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim. "Kadın kalkmak için harekete geçerken" ne söyleyelim"dedi adam. Kadın,

"İstisnalar kaideyi bozmaz" dedi kendi kendine ve bunu herkes duyunca sahnede ki adam sesin sahibini buldu gözleriyle.

"Sago?!" dedi. Kadın ise,

"Severiz" diyerek ayağa kalktı.

"Dinlemeyecek misin?" dedi adam kadının gözlerine bakarak.

"Sadece Sago'dan" deyip göz kırptı kadın ve çantasını alıp sahneye arkasını dönerek yürümeye başladı. Adam,

"Çok acımasızsın" dedi. Kadın ona dönüp kollarını açarak omuz kaldırdı ve tekrar arkasını döndü. Adam sözlere kadını kaçırmadan girmek istedi ve müziği beklemedi. "İstisnalar kaideyi bozmaz bu Civan bu civarda fazla tozmaz" derken kadın başını iki yana sallayarak çıktı ordan.

Babasını peşinden giderken yanında ki adama "bu çocuğu bul bana, hakkında bir şeyler öğren" dedi ve orayı terk etti. Kızıyla birlikte arabaya binip yola çıktı.














Yankı...










Sahne biteli epey bir zaman olmuştu ve ben oturmuş patronun hesabımı kesmesini bekliyordum. Yorgunluk gözlerime, ordan bedenime vurduğunda artık daha fazla ayakta duracak gücüm yoktu. Sabahın beşinde kalkacak olmamsa cabasıydı.

YANIMDA KAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin