Úvod

773 19 0
                                    

Zdravím, čtenáři, a vítám vás u nového příběhu.

Jak už jste si nejspíš odvodili z anotace, jedná se o bxb příběh, tedy je především o vztahu dvou mužů. Toto téma se už sice objevilo v mé povídce a ve fanfikci na Pána prstenů, ale tentokrát to bude příběh na více kapitol a s mými vlastními postavami. 

Bude to tedy něco, co jste na mém profilu ještě nečetli, ale ne jen kvůli tomu, co jsem již zmínila. I děj je řekněme poněkud netypický. Nepopisuji zde klasický vztah, ale vztah, kde mají účastníci jasně rozdělené dominantní a podřízené postavení. Příběh s takovým vztahem už jste nejspíš na Wattpadu zahlédli, ale já osobně jsem nikdy z žádného nečetla víc než úryvky, takže jsem téma zpracovala (doufám) aspoň trochu vlastním způsobem.

Jak už jste si asi mohli tipnout, v příběhu se vyskytuje násilí a sexuální scény.

Sama si nejsem úplně jistá, jaké budou reakce, protože přeci jenom takhle „drsnější" příběh píšu poprvé. Původně jsem ho chtěla vydat až později, ale byl to takový můj prázdninový projekt a letos jsem toho moc nevydala, tak ať tady do konce roku něco máme.

Jako vždy budu ráda za hlasování a hlavně zpětnou vazbu v komentářích. Neváhejte zanechat jakékoli připomínky nebo konstruktivní kritiku.

Přeji příjemné čtení!

Vaše Dejzina ❤️

His Master ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat