Doslov

287 29 16
                                    

Tuhle část píšu těsně potom, co jsem dopsala poslední větu epilogu. Poslední tečku za větou.

Vzhledem k tomu, že je to moje první dokončená opravdu velká kniha, tak úplně nevím, jak se lidi po dopsání cítí, ale musím říct, že jsem čekala trochu něco velkolepějšího. Třeba že mi nad hlavou vybouchnou konfety nebo tak něco 😅. Kdo ví, třeba ten pocit ještě přijde, až mi pořádně dojde, že je opravdu konec.

(Update: Došlo mi to dnes, když vydávám epilog. Mrzí mě, že už to skončilo. Až přijde sobota a nebudu mít co vydat, bude to dost zvláštní.)

Na téhle knize jsem pracovala od začátku letních prázdnin 2021, takže jsem jejím psaním strávila necelý rok. Skoro se mi tomu nechce věřit, že ten čas tak rychle utekl. Ayden s Lianem ale vznikli ještě daleko dřív. Úplně první kousek scény s nimi dvěma jsem napsala 28. 10. 2020, což je ještě šílenější.

Můžu vám tady zcela upřímně říct, že při psaní té první scény mě ani nenapadlo, že příběh těchto dvou postav budu někdy publikovat. Byla jsem na tom v tu dobu s vydáváním příběhů mizerně, rozepsala jsem tak dvacet různých draftů a nedokázala dokončit ani jeden. A i potom co Ayden a Lian už nebyli jenom postavy, ale začal se pro ně rýsovat nějaký příběh, jsem si vydáním pořád nebyla jistá kvůli všem těm sexuálním scénám.

Jsem hrozně ráda, že jsem se příběh nakonec rozhodla vydat, protože získal skvělé ohlasy, za které děkuju vám všem čtenářům. Vaše přečtení, hvězdičky a hlavně milé komentáře mi pokaždé zlepšily den a dodaly mi v psaní zase o něco větší sebevědomí.

Zároveň jsem šťastná, že vás příběh Aydena a Liana zaujal, a přestože je nyní u konce, věřím, že alespoň někteří z vás se mnou zůstanou a budu vám tak moct přinést svoje další příběhy, na kterých už se pilně pracuje. Teď se asi budu ještě dlouho držet příběhů s gay páry, takže ty z vás, kterým se líbila tato kniha, by to mohlo zajímat.

Ještě jednou děkuji všem, kteří mě v psaní tohoto příběhu podporovali a doufám, že se u nějakého mého dalšího díla zase uvidíme.

Zatím ahoj,
Vaše Dejzina💜

His Master ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat