17.Bölüm

22.5K 1K 114
                                    



Merhaba ballarım🤍

Hatalarım olmuşsa lütfen kusuruma bakmayın🙏🏽

Umarım severek okursunuz

Keyifli okumalar diliyorum

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

🌼

Üst üste katıldığı toplantılar ve incelediği  onlarca dosyadan sonra başında yoğun bir ağrı hisseden Cihan, saat 23.00 sularında evine giriş yaptı.

Her zaman yaptığı gibi ilk önce köpeği Hakkı'nın suyunu ve mamasını yeniledikten sonra kendisini duşun altına attı.

Günün tüm yorgunluğunun suyun akışıyla birlikte bedeninden ayrılmasını ümid etmişti fakat nafileydi, başı fena halde ağrımaya devam ediyordu.
Uzun süren bir duşun ardından üzerini giyinip baş ağrısına iyi geleceğini umduğu bir kahve içti.

Dakikalar sonra kendisini daha iyi hissettiğinde aklına Leyla düştü. Aslında hiç çıkmıyordu aklından ama iş stresi ve yoğunluğundan ona vakit ayıramıyordu.

Leyla'ya yazmak için telefonunu eline aldığında ekranda görmüş olduğu saat Cihan'ı tereddüte düşürdü. Gece yarısını çoktan geçmişti ve Leyla'nın uyuyor olma ihtimali epey yüksekti. Onu rahatsız etmemek adına, yarın daha uygun bir saatte yazmaya karar verdi.

Kendisi de günün verdiği yorgunluk ile uyumak için yatak odasına geçiş yaptı.

:
:
:

Gecenin bir yarısı çalan telefonu ile uykusu bölünen Cihan, gözleri kapalı halde bir yandan küfrediyor bir yandan da telefonunu bulmaya çalışıyordu.Komodinin üzerinde bulunan telefonu eline değdiğinde aldı ve kimin aradığına dahi bakmadan aramayı cevapladı.

Karakoldan arayan yetkili kişi Cihan'ı acil bir göreve çağırdı. Gece görevleri mesleğinin ilk yıllarına oranla epey azalmış olsa da halen varlığını sürdürüyordu.

Karşısındaki kişiyi uykulu sesiyle onayladı.

Taş çatlasın üç saatlik uykusu ile yattığı yerden kalktı. Apar topar banyodaki işlerini halletti, üzerini giyindi ve yatağının hemen yanında bulunan silahını beline taktıktan sonra evden ayrıldı.

Telefonuna gönderilen adrese hızlı bir şekilde ulaştı. Yoğun ve zorlu geçen çalışma saatlerinden sonra imza işleri için karakola geçiş yaptı.

Tüm işleri tamamlandığında saat sabah dokuzu gösteriyordu. Gece boyu çalıştığı için gün içerisinde izinli olacaktı. Evine gidip bir güzel dinlenebilirdi fakat göz kapakları artık sabit kalamıyordu.

Olası bir kaza riskini göze almak istemediği için kendi odasına geçti ve kapısını kilitledi. Kapının tam sağ tarafında bulunan ikili koltuğa boylu boyunca uzandı. Uyumadan önce Leyla'ya günaydın mesajı atmak istediği için pantolonunun cebinde bulunan telefonunu eline aldı fakat şarjının bittiğini o an fark etti.

Yorgun hareketlerle koltuktan kalktı ve hemen karşısında bulunan büyük masanın çekmecesinden yedek şarj cihazını alıp prize taktı. Telefonunu şarj olmak üzere orada bıraktı ve az önce uzanmış olduğu koltuğa geri dönerek kendini uykunun esir almasına izin verdi.

:
:
:

Birden gelen ürperti ile sıçrayarak uykusundan uyanan Cihan, kendisini biraz da olsa dinlenmiş hissediyordu. Ayağa kalktı ve bir süre saçını ve kıyafetlerini eliyle düzeltmeye çalıştı.

SERT BAKIŞLI PAPATYAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin