Merhaba ballı sütlerim🤍
Bu bölümü yazdım ve yazdım ve yazdım...
Bana göre bitmek bilmedi fakat siz iki dakikada okuyup bitireceksiniz. Hal böyle olduğunda; Saatlerce emek verip hazırladığımız yemekleri iki dakikada bitirdiğimiz zaman tuhaf hissediyoruz ya hani. Hehh, ben de tam olarak öyle hissediyorum😂
Neyse neyse hayddiiii bölüme geçelim
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Hatalarım olmuşsa lütfen kusuruma bakmayın 🙏🏼
Keyifli okumalar...
🌼
" Her şeyinizi aldınız değil mi? Unuttuğunuz bir şey olmasın sakın!"
"Aklımıza geleni aldık işte Leyla. Senin şu pimpirikli halin yüzünden geç kalacağız feribota." Dedi annem.
"Tamamız, hadi çıkalım!" Diyen babam, kapının önünde eğilerek ayakkabılarını giyinmeye başladı. Bir gözü ise arabaya kadar taşınacak ve yerleştirilecek olan valizlerdeydi.
Annemin, kendisine özel bakım kremleri ve güzelliğine dair her şeyin olduğu orta boy bir valizi, kıyafetleri için de ayrı bir büyük boy valizi vardı. Babam ise küçük bir spor çantasına yalnızca ihtiyacı olacağını düşündüğü kadar kıyafet ve çamaşır koymuştu.
Kadınların ihtiyaç anlayışı ile erkeklerin ihtiyaç anlayışı arasında dağlar kadar fark vardı.
Ayakkabısını giyinen babam, tövbe çeke çeke
ilk valizi alıp aşağıya götürdü."Şşş...Bana bak kız!"
"Azıcık kibar olur musun lütfen validem?"
İki adım ötemde olan annem, hızlıca yanıma gelip koluma çimdik attı.
" Bırak şimdi kibarlığı falan. Bir hafta evde yokuz diye geç saatlere kadar adamın birisiyle gezmeye kalkma sakın!"
Kolumu annemden uzaklaştırdım ve sızısının geçmesi için ufaladım.
"Acıtıyorsun anne yaaa! Hem, sen bana güvenmiyor musun ki böyle şeyler söylüyorsun? Kalbimi kırıyorsun validem..."
Dudaklarımı büzüp mahzun mahzun yüzüne baktım. Bu numaram, annemin üzerindeki etkisini yavaş yavaş yitirdiği için elini kaldırdı ve büzüştürdüğüm dudaklarıma hafif bir şekilde vurdu.
Kafamın içine bir not yazdım: Yeni bir taktik geliştirmeli ve bu tip durumlarda annemi etkisiz hale getirmeliyim.
" Kırılmasın o güzel kalbin. İyiliğin için söylüyorum. Dikkat et kendine. Fazla da dışarı çıkma!"
"Tamam anneciğim. Biliyorum iyiliğim için söylediğini ama beni tanıyorsun ve onu da azıcık da olsa tanıdığını düşünüyorum."
"Kimi tanıyormuş annen?"
Alnında biriken ter damlaları ve kesilen nefesi ile yorulduğu her halinden belli olan babam, birdenbire yanımızda belirdi.
"Şeyden bahsediyordum babacığım...Sizin gideceğiniz otelde bir tane masör vardı da...Annem onu önceden tanıyordu. Görürse eğer masaj yaptırmasını söyledim. Epey başarılı birisiydi."
Babam, bu durumdan pek hoşnut olmadığını belirten bir yüz ifadesi takındı.
"Bu masörün cinsiyeti neymiş?"Babamın gerilme sebebi belli olunca kahkahamı tutamadım ve yüksek sesle gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT BAKIŞLI PAPATYAM
Romance0555*****69: Merhaba komiserim 0555*****69: Rahatsız ediyorum ama bir maruzatım olacaktı 0555*****69: Kalbimi çaldın ve lütfen geri getirir misin? 0555*****69: Haa...İlle de getirmem diyeceksen lütfen sen de kalbini bana ver ve ödeşmiş olalım 0555...