Merhaba bebeklerim🤍
Hatalarım olmuşsa lütfen kusuruma bakmayın🙏🏽
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yorumlarınız gerçekten benim için çok önemli çünkü onlara göre bölümlerimi şekillendirmeye çalışıyor ve sizleri memnun etmeye çabalıyorum🥰
Kısa bir açıklamanın ardından...Haydi bölüme geçelim dostlarım💃🏻
🌼
Cihan'ın gönderdiği mesajları okuyan Leyla, bir süre kendisine gelemedi. Okuduğu her cümlede ezildikçe ezildi ve oturduğu yerde kıpırdanıp durdu.
Selin denilen o kadın yüzünden Cihan'dan şüphelenmiş ve istemeden de olsa kalbini kırmıştı.Hem pişmanlık hem de sinir dolu bir Leyla asla sessiz kalmaya devam edemez, yaşadıklarını kolay bir şekilde sineye çekemezdi.
Elinde tuttuğu telefondan rehbere girerek hem iyi günlerinde hem de en kötü günlerinde yanında bulunan arkadaşı Beyza'yı aradı.
Ona olup biten her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattı.Ayağı yüzünden rahat bir şekilde araba kullanamayacağı için ve annesinin, bu durumdayken yalnız başına dışarı çıkmasına izin vermeyeceğini bildiği için arkadaşının yanında olmasını istedi.
Beyza teklifini kabul etti ve on beş dakika sonra
Leyla'nın evinin önünde oldu.Zile bastığında karşısında gördüğü Meryem Teyzesi, Beyza'nın nefes nefese ve telaşlı halinden endişelenip direkt sordu,
"Ay, bir şey mi oldu Beyza? Ne bu halin?"
Meryem Teyzesinin korktuğunu anlayan Beyza, sakinleşebilmesi için hemen lafa atladı
" Yok Meryem Teyzeciğim, endişelenme. Ben Leyla'yı görmek için gelmiştim sadece."
Beyza'nın cümlesini ile derin bir oh çekti Meryem Hanım. Ağzını açmış konuşacaktı ki arkadan gelen bir ses ile ağzını tekrardan kapatmak zorunda kaldı.
"Anne! Kim gelmiş?"
Leyla'nın gür ve aceleci sesi tüm evde yankılanıyordu.
Meryem Hanım'ın konuşmasına yine fırsat kalmadı. Çünkü bir yandan ayakkabılarını çıkaran Beyza, bir yandan da konuşmaya başlamıştı,
"Ben geldim bebeğim." diyerek Leyla'ya seslendi.
"Hoş geldin canım, hoş geldin. Gel yardım et bana!"
Leyla'nın odasına doğru ilerleyen Meryem Hanım ve Beyza gördükleri görüntü ile bir an donup kaldılar ama hemen toparlanıp Leyla'ya yardım eli uzattılar.
Leyla, uzandığı yatağında poposunu havaya kaldırmış bir şekilde, bileğinden geçebilecek bir genişliğe sahip olan pantolonunu giymeye çalışıyordu.
"Kızım, evin içinde neden pantolon giyinip kendini rahatsız ediyorsun? Hem de bana seslenmiyorsun. Gelip yardım ederdim." diyen Meryem Hanım, pantolonun paçalarını çekiştirerek Leyla'ya giydirmeye çalışıyordu.
"Anne, bizim Beyza ile dışarı çıkmamız lazım. Babamın arabasının anahtarını verir misin? Acelemiz var, hadi!"
Duydukları ile "ne saçmalıyorsun" bakışı atan Meryem Hanım, bu deli kızının hasta hali ile nereye gideceğini oldukça merak etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT BAKIŞLI PAPATYAM
Romance0555*****69: Merhaba komiserim 0555*****69: Rahatsız ediyorum ama bir maruzatım olacaktı 0555*****69: Kalbimi çaldın ve lütfen geri getirir misin? 0555*****69: Haa...İlle de getirmem diyeceksen lütfen sen de kalbini bana ver ve ödeşmiş olalım 0555...