Taehyung
Jungkook
Dört gündür buluşmuyoruz
Ve ben şu an feci haldeyimJungkook
Ne
Noldu
KorkutmasanaTaehyung
Yanında olsaydım korkabilirdin
Uzaktan uzağa canını yakabileceğimi sanmıyorumJungkook
Niye dayak yiyorum şimdi
Naptım ya benTaehyung
Bugün saf tarafında mısın?
Gecenin üçünde sana neden sinirleneyim?Jungkook
Ne can acıması o zaman
LAN|
ANANSKKİMY|
ŞİMDİ ANLADIM|Taehyung
Gerçekten
Şu aptallığın bile çekiciJungkook
Arıyorum
Aç
(Görüldü)"Bebeğim," Kesinlikle telefonu böyle açmasını beklemiyordum. Telefonda neden fısıldıyorsun? "Bunu yapmalı mıydık?"
"Madem istemiyordun neden yazdın bana?" Geri adım atmadan dik dik konuştum.
"Suçlu olan sendin." Gülümsedim.
"Ne yapıyorsun şu an?" Diye sordum. Konuşuyorum ama ben de bilmiyorum ne yapacağımı.
"Ne?" Cevap vermeden onu bekledim. Heyecanlı olduğu çok belliydi.
"Şey ee," Telefonun ardından hışırtılar geldi. "Jeon, fotoğraf at bana." İkiletmedim.
"Emredersin." Nefes sessini işitir işitmez gülerek kamerayı açtım.
Jungkook
"Bu ne?" Sesini yükselterek konuştuğunda fotoğrafı gördüğünü anladım. Gülerek konuştum."Neymiş?" Bir süre sustu.
"Duştan mı çıktın?"
"Evet."
"Bu kadar arsız olmamalısın." Görmeyeceğini bile bile omuz silktim.
"Sevdiğin gibi davranıyorum Tae."
"Son zamanlarda yaptıkların," Hızlı nefeslerini işittim. "Köküne kadar baskın hissetmemi sağlıyor."
"Zevk alıyor musun?" Diye sordum. Nereye gideceğini bilmeden konuşmaya devam ettim sadece.
"Fazlasıyla." Güldüm.
"Biliyor musun Tae?" Üstümü giyinmeden yatağa oturdum. "Bırak dokunmanı, bakışların bedenimi süzdüğünde bile zevk alıyorum."
"Jeon." Siktimin sesi yine nefesleri arasından fısıltıyla çıkmıştı. Fısıldayarak espiri yapsa bile aynı kıvama geleceğimi hepimiz biliyoruz, değil mi?
"Senin yüzünden dondurma fetişim olduğunu düşünmeye başladım. Televizyondaki dondurma reklamlarında bile aklıma sen geliyorsun." Konuşmayı bırakıp derin nefesler aldı. Neler olduğunu anlayınca gülerek sırtımı yatak başlığına yasladım. "O dilin,"
Cümlesini tamamlayamadan kısık inlemesi tüm kulaklarımı doldurdu. Tanrım! Feci haldeyim şu an.
"Dilim yapabileceği işlevlerin farkında Tae. Yetenekliyimdir, biliyorsun."
"Fazlasını bilmek istiyorum." Sonra doğru iyice nefesi kesildi. Zorlukla konuşuyordu.
"Bir dahakine kesinlikle sana yeteneklerimi uygulamalı göstermeliyim Tae."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
huggy ⁷ taekook
Fanfiction"...Ben senin ihtiyaçlarını karşılayayım, sen benim yönelimimi çözmeme yardım et Jeon." • "Bence kucağına çıkmalıyım Tae."