29 • hardcore but break

218 23 26
                                    

Ağladım ya. Pişmanlıktan ağladım bildiğiniz. Öyle dönüp gitti ya iyice pişman oldum.

Ertesi gün okulda yine hiçbir şey olmamış gibiydik. Sıradan iki arkadaş.

"Ne zaman bitecek bu okul?" Seokjin'in sorusuyla kafamı kaldırdım. Artık muhabbetlere daha çok dahil olmaya çalışıyordum.

"Kantinde dondurma satılan mevsime geldiğimize göre az kalmış." Diye mırıldandım. Ben tüm ciddiyetimle söylememe rağmen onlar gülüşünce ister istemez ben de güldüm.

"Dondurma ajandası tutuyor galiba arkadaş." Yoongi'nin dediğine olabilecek en abartılı biçimde gülen Jimin'e tip tip baktık. Baktık derken, Hoseok ben ve Namjoon hyung. Cilve yapıyor aklınca pis oynak. Ben aynı kınayışla Jimin'e bakarken omuzumda bir baskı hissettim. Taehyung...

"Canın dondurma istemiştir. Alalım mı?" Diye fısıldadı. Çenesini omzuma koymuştu. Başta ne tepki vereceğimi bilemedim. Sonra kafamı omzumdaki kafasına yasladım. Ona dönemediğimden gözlerim boş masanın üstündeydi.

"Çıkışta yiyelim mi?" Sesini çıkartmadan kafasını salladı. Gülümseyerek bakışlarımı kaldırdığımda karşımda oturan Yoongi ile göz göze geldim. Gülümseyerek bakıyordu. Bu kesin bir şeyler biliyor bakın.



"Ben dondurma yiyorum ama sen her seferinde elin boş kalıyorsun. Sevdiğin bir şey yok mu?" Elimde Taehyung'un aldığı dondurma, yanımda Taehyung'la yürüyordum boş sokakta. Okulda konuştuğumuz gibi çıkışta beraber dondurmacıya gitmiştik.

"Hmm," Mırıldanırken ayağının ucundaki taşa vurdu. "Kahve severim."

"Tamam, kahve alayım o zaman sana."

"Canım istemiyor." Sinirimi bozdu tavrı. Neden bir şey yiyip içmediğini anlamıyorum.

"Hamburger alayım?" İnsanların zaaflarını bilmek gerekir arkadaşlar. Taehyung'un kırmızı çizgisi hamburger. Bunu bilmek için onu tanımanıza bile gerek yok üstelik.

"İleride hamburgerci var. Gidelim." Hızla yürümeye başladığında güldüm. Çocuk gibiydi.



'Topitop🍬'

Hoseok
Jeon Jungkook

Namjoon
Seninle konuşmamız gerekiyor

Hoseok
Acil

Namjoon
Hemen

Hoseok
Yalansız

Namjoon
Gerçeklerle

Hoseok
Biz arkadaşız

Namjoon
Yakın arkadaşız

Hoseok
Hyung benim repliklerimi değiştirerek kullanıyorsun

Namjoon
Jungkook benzer replikleri kullanıyorsun
Bir dakika
Ne

Hoseok
Al işte ya
Bir işi de düzgün yapsaydık

Namjoon
Sus hoseok
Sne bozdun

Jungkook
Ay noluyo noluyo

Namjoon
Ay geldi

Hoseok
Neredesin?

Jungkook
Evdeyim hosok
Nerde olucam bu saatte

Hoseok
Bilemeyiz artık orasını
Tehyunla mısın
Başkasıyla mı

Namjoon
Tm abartma başkasıyla olması imkansız da
Taehyungla olabilirdin sonuçta jungocum

Jungkook
Bu ne şimdi

Hoseok
Hyung ben uzatmayacağım lafı

Namjoon
Uzatma kardeşim

Jungkook
Noluyo ya

Hoseok
Taehyungla aranızda ne var?

huggy ⁷ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin