Uyuşuk uyuşuk yerimden kalkıp yemekhaneden çıktım. Çocukluğumdan beri insanlardan uzak durduğumdandır belki hiç kimseye yanaşamıyordum. Zaten hepsi tiksinç geldiğinden ihtiyaç da duymuyorum.
Aynı uyuşukluğumla bahçeye çıktım. Duvarın olduğu köşeye baktığımda çoktan elinde dondurmayla oturmuş beni bekleyen Taehyung'u gördüm.
Bu çocukla ilgili pek iyi hisler yoktu içimde ama yine de bir şans vermek istedim. Zaten Namjoon hyung ve Hoseok'la başta arkadaş olmak istemeyip sonra götlerinde dolanan da bendim. Belki Taehyung ile de böyle olurdu. Götünde dolanmayayım ama konuşalım en azından. Evet konuşalım.
"Selam Tae." Oturup ayaklarımı sarkıtırken konuştum. Tabii o şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı. Ulan bipolar Jungkook sabah günaydın yazdı diye çocuğu bakışlarınla öldürüyordun okulda.
"Selam Jeon." Elindeki dondurmayı bana uzattı. Ah en sevdiğim! Demek isterdim ama o kadar klişe değil. Ben buzlu dondurma sevmem ve elimdeki tam olarak o en sevmediğimdi. Zorla gülümseyip elinden aldım.
"Sağol." Ayıp olmasın diye azıcık yiyeyim en azından. Dondurmayı yalamaya başlamamla midem bulandı ulan. Limonlu bide lanet şey. Ekşiden nefret ediyorum ben arkadaşlar! Yine de yemeyi bırakmadım tabii.
"Notlar açıklandı mı?" Diye sordu. Ağzımdaki dondurmayı çıkartmadan kafa salladım.
"Kaç almışsın?" Diye sordu bu sefer. İlla konuşmam lazım galiba. Dondurmayı ağzımdan çıkartıp dudaklarımı yaladım.
"Okul birincisi olduğunu bilseydim önceki sınavlarda da yanında otururdum Taehyung." Dondurmanın üstündeki bakışlarını çekip gözlerime baktı. Çatık kaşlarını düzeltmeden konuştu.
"Anlamasınlar diye bazılarını yalandan yanlış yapmıştım aslında." Diye mırıldandı. El jestlerim sağolsun dondurma olan elimi ona doğru uzatıp konuştum.
"Ne yani hepsini doğru yapamayacak bir gerizekalıya mı benziyorum oradan?" Gülümseyerek yüzüme baktı önce. Sonra kendimi duvardan aşağı atmamı isteyeceğim bir hareket yaptı.
Öylesine bir el hareketiyle ona doğru uzattığım elimdeki dondurmayı yaladı. Boydan boya. Yaladı. Dondurmayı. Diliyle. Yaladı.
Ben mal gibi kalmışken kafasını kaldırıp yüzünü bana yakınlaştırdı.
"Gerizekalıya benzemiyorsun ama iradesizlikten kendini okul tuvaletinde çekebilecek bir ergene çok benziyorsun Jeon."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
huggy ⁷ taekook
Fanfiction"...Ben senin ihtiyaçlarını karşılayayım, sen benim yönelimimi çözmeme yardım et Jeon." • "Bence kucağına çıkmalıyım Tae."