10 • hardcore but red

337 34 23
                                    

Kaçan kovalanır dediler yıllarca. İnanmadım. Ah inansaydım. Ah akılsız başım.

"Burdan başka bir yerde takılamaz mıyız acaba?" Kavganın üzerinden bir hafta geçmişti. O günden beri neredeyse her fırsatta yedimiz buluşuyorduk.

Buluşuyoruz diyorum ama on kere buluştuysak altısından kaçmıştım Taehyung'u görmemek için. Bugün Namjoon hyung gömleğimin yakasından tutup sürüklemişti. Bu sefer de Taehyung yoktu. Nerede olduğunu sormadım.

Bir hafta boyunca kaçtım ama sürekli aklımda kendisi ve teklifi dolandı. Bir kere aşırı cazip bir fikir. Hiçbir zararı da yok. Sadece biraz çekiniyorum sanırım.

"Okul vaktinde burada oturuyoruz, okul bitiyor çıkışta da burada takılıyoruz."

"Cidden bizim göbek bağımızı buraya mı gömmüşler?" Jimin ve Hoseok'a da bir bakın. Birbirlerinin konuşmalarını tamamlar hale gelmişler.

"Gerçekten gidecek başka bir yer mi bulsak artık?" Yoongi ilk defa bu kadar mantıklı bir şey söyledi bu arada. Gruptaki herkes Hoseok ve benden bir yaş büyük olmasına rağmen hyung dediğimiz tek kişi Namjoon hyung. Çünkü neden olmasın?

"Hadi gidelim benim canım tatlı çekiyor." Dedim mızmızlanarak.

"Selam! Dondurma aldım hepimize."

"Jungkook'un sevgili kuluymuşsun." Seokjin çardağa giren Taehyung'un elindeki poşete atlarken konuştu.

"Ne diyorsun lan?!" Diye bağırdım bir anda. Kimse takmadı tabii. Seokjin teker teker dondurmaları dağıttı.

Bana o limonlu buzlu lanet dondurmayı verdiğinde istemeden de olsa aldım. Aynı anda başkası da benim elimden aldı.

"O çikolatalı seviyor." Derken kendi elindeki çikolatalı dondurmayı elime tutuşturdu.

Şerefsiz Taehyung. Bilerek yapıyor her şeyi.

"Hmm, anlıyorum." Dedi Yoongi. Ne diyorsun lan? Gevşek. Anlayacak beyin mi var sende?

"Sağol." Diye mırıldandım. Karşı tarafımdaki oturağa oturdu. Dondurmamı paketinden çıkartıp yemeğe başladığımda düşündüm. Diğerleri de çoktan yüksek sesli muhabbetlerine dalmışlardı.

Hangi dondurma sevmiyordu bu şerefsiz?

Hayır, hayır düşündüğüm şey olmasın. Bakmamam lazım. Ona bakmamam lazım. Bakm-

Ağız şapırtısını duyar duymaz gözlerim dudaklarına tırmandı. Navigasyon musun sıçtığımın gözü anında orayı buluyorsun?

Onun gözleri zaten benim üzerimdeydi. Herkesin içinde hiç çekinmeden, gözleri gözlerimdeyken dondurmayı boydan boya yaladı. Ben ağzından alamadım tabii bakışlarımı. Hipnotize oldu sanki gözüm. O şerefsiz durur mu? Durmadı. Bu sefer tüm dondurmayı soktu ağzına.

Çık amına koduğumun gözü çık!

Olduğum yerden fırladım anında. Gürültümle hepsi bana döndü. Elimdeki dondurmayı yanımdaki Hoseok'un eline tutuşturdum.

"Ne oldu lan?" Namjoon hyungun sorusuyla masaya takılıp kalan gözlerimi kaldırmadan konuştum. Başka yere bakmaya çalışırsam o yer kesinlikle Taehyung'un dudakları olurdu.

"T-tuvalete gideceğim." Neredeyse koşar adımlarla çardaktan çıktığımda arkamdan Taehyung'un sesini işittim.

"Benim de çişim gelmişti ya."

Şerefsiz.

huggy ⁷ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin