Pov. Louis
Des en mama zijn boos, verbaasd, verdrietig maar ook blij. Ik heb perongeluk verteld dat ik en Harry bij elkaar zijn.Flashback
Ik hoor de voordeur dicht gaan. Ik verwacht niemand anders dan Harry dus ik ren naar beneden 'Hazzababy ben je al weer thuis?' Riep ik.
Maar toen zag ik dat dat niet Harry was. 'Louis William Tomlinson! Wat heb ik van de buren gehoord?' Vraagt mijn moeder heel boos.
'Uhm.. dat weet ik niet?' Zeg ik halfvragend. 'Je hebt liggen neuken met Harry en wil je nu ook nog ontkennen daarover?! Straks gaan jullie ons nog vertellen dat jullie een koppel zijn' Zegt Des boos.
'Harry en ik zijn een stelletje ja! En we doen seksuele dingen en het maakt ons niks uit dat we stiefbroers zijn! We houden van elkaar en ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van Harry!' Riep ik tegen hun.
'Louis toch' zei mijn moeder toen ze zag dat er tranen over mijn wangen stroomden.
'Ik hou van hem mam' huilde ik.
'Laten we gaan zitten' zei Des.We gingen aan de keukentafel zitten. Ik aan de rechterkant tegenover mijn moeder en schuintegenover Des.
'Hoelang zijn jullie al een stelletje?' Vroeg Des. 'Nu een anderhalf weekje (a/n ik weet het niet precies maar laten we dit zeggen) ongeveer' zeg ik.
'En jullie houden echt van elkaar?' Vraagt mijn moeder voor de zekerheid.
'Ja mam, we houden van elkaar' zeg ik voor de duidelijkheid.
'Laten we wachten op Harry, die zal zo wel thuis zijn' zegt Des.
Einde flashbackHarry kwam binnen en keek mij aan. Ik maakte een gebaar dat hij naast mij moest zitten. Toen hij naast mij ging zitten pakte ik zijn hand vast en legde die op tafel. Harry keek mij verbaasd aan.
'Mam en Des, harry en ik houden van elkaar en zijn een koppeltje. We hielden het geheim voor jullie omdat we bang waren voor jullie reactie. Het maakt ons niks uit dat we stiefbroers zijn, het maakt ons ook niks uit dat jullie bij elkaar zijn. We zijn alleen maar blij voor jullie maar wees alsjeblieft ook blij voor ons' eindig ik mijn verhaal. Harry keek mij met grote ogen aan en wist ondertussen al wel dat we voor onze ouders uit de kast zijn gekomen.Mama kijkt Des even aan en zegt dan: 'Lieverds, we zijn ook niet boos maar eerder verbaasd. Het spijt ons als we het verkeerde idee bij jullie hebben gegeven, maar het is gewoon even nieuw en moeten daar gewoon nog aan wennen. Maar natuurlijk zijn wij blij voor jullie. Oh en doe het de volgende keer wat zachter, want de buren hebben geklaagd'
Harry en ik kijken elkaar blij aan en knuffelde elkaar.Na dat gesprek gingen we weer naar boven. We liepen naar Harry's kamer en gingen op zijn bed liggen. Ik keek Harry aan en begon hem liefdevol te zoenen. Na een paar minuutjes lieten we elkaar los. 'Ik hou van je Louis en ik ben blij dat Niall en onze ouders ons accepteren' zegt Harry lief. 'Ik ook baby cakes' zeg ik terug.
'Zullen we naar bed gaan? Het is al aardig laat en ik wil morgen nog huiswerk maken' zei Harry. 'Mijn kleine, lieve, schattig nerdje' mompelde ik. Maar Harry hoorde het en gaf mij een zacht stompje op de schouder. 'Ik ben wel van jouw' zegt hij. 'I know baby, ik ben ook van jou' vertel ik hem.
We poetsen onze tanden en gingen nog even naar de wc. Ik loop naar Harry's bed toe en trek mijn kleren uit tot mijn boxer. Harry doet hetzelfde en gaat in bed liggen. Ik ga naast hem liggen en trek zijn boxer uit. 'Ik weet dat je het liefst naakt slaapt baby cakes' zei ik. 'Sorry lieveling, maar ik dacht na vandaag dat het een beetje raar is' zegt Harry heel schattig. 'Baby, ze accepteren ons. Er is niks veranderd okay?' 'Okay lieveling' zegt Harry en ik ga op zijn borst liggen.
We horen geklop op de deur en dan komen Des en mama binnen. 'Ik maakte me toch een beetje zorgen' zei mama. 'Wat dan?' Vroeg Harry. 'Jullie doen het wel veilig he? En ook niet online of iets toch?' Vraagt Des bezorgd. 'Nee hoor, wij houden ons seksleven voor ons zelf' zeg ik. 'Okay, mooizo. Nou slaaplekker jongens' zeiden Des en mama tegelijk. 'Slaaplekker' zeiden Harry en ik. En vielen niet veel later in slaap.
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
ФанфикHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...