Pov. Harry
Na 7 lesuren ben ik eindelijk klaar met school. In de pauzes ben ik bont en blauw geslagen en mijn bloedneus ziet er ook niet goed uit. Ik stap op mijn fiets en fiets richting huis. Oh ja.. die vriendin en haar zoon wonen nu bij ons. Hoe oud zou die zoon zijn? Harry, focus!
Ik zet mijn fiets in de schuur en loop naar binnen. 'Pap ik ben thuis!' Roep ik. Geen antwoord. 'Pap! Ik ga huiswerk maken. Ik zit boven!' Schreeuw ik door het huis. 'Zoon kom even dag zeggen tegen Johanna en Louis!' Roept mijn vader terug. Zoon, dat hij mij zo durft te noemen. Johanna en Louis dus. Louis is wel een hotte naam. Harry, focus! Ik loop naar de woonkamer toe en zie een vrouw en een jongen op de bank zitten. 'Hai ik ben Harry' zeg ik. Johanna zet haar kop thee neer en loopt naar me toe. 'Hallo Harry, ik ben Johanna maar noem me maar gewoon Jay' zegt Johanna. 'Oke' komt er uit mijn mond.
Pov. Louis
'Hai ik ben Harry' zegt de jongen die blijkbaar Harry heet. Wat een hotte stem heeft hij en zijn krulletjes zijn zo schatt- nee wat?! Ik ben niet gay! Mam loopt naar hem toe en zegt 'Hallo Harry, ik ben Johanna maar noem me maar gewoon Jay'. 'Oke' zegt Harry. Ik loop naar Harry toe en steek mijn hand uit. Hij pakt hem twijfelend aan en kijkt recht in mijn ogen. Ik heb nog nooit zulke heldere groene ogen gezien. Ze zijn zo prachtig dat ik erin verdrink. 'Uhm..' zegt Harry. 'Oh.. Ik ben Louis' zeg ik terwijl ik rood wordt. Wat gebeurt er toch met me? Ik ben niet gay!
Pov. Harry
'Harry, waarom laat je Louis niet even je kamer zien?' Zegt papa. Ik ben 16, ik hoef mijn kamer niet aan iedereen te laten zien. 'Oke' zeg ik dan toch maar. Ik loop de trap op met Louis achter me aan. 'Als je mijn kamer niet wil zien dan hoeft dat niet' zeg ik als we voor mijn slaapkamerdeur staan. 'Oke, ik ben toch geen kleuter en wat boeit het me hoe je kamer eruit ziet?! Jij vieze homo!' Sist hij en loopt weg. Mij achterlatend. Ik loop mijn kamer binnen en draait hem op slot. Fijn, dacht ik dat het erg was om met mijn vader te leven, maar het kan dus nog erger. Ik pak mijn tas en begin aan mijn huiswerk.
Pov. Louis
Waarom deed ik zo tegen Harry? Hij deed niks verkeerd. Nee. Hij is homo en moet gestrafd worden. Dat is wat mijn vader altijd zei. Op mijn vorige school pestte ik altijd kinderen, omdat ze gay zijn. Dus morgen laat ik mijn nieuwe school ook eens zien dat homo's niet oke zijn en dat er met mij niet te dollen valt.
Na een uurtje gegamed te hebben roept mijn moeder voor het eten. Yes dan zie ik Harry weer. Wacht wat?! Ik wordt uit mijn gedachte gehaald door Harry die op mijn deur klopt. 'K-kom j-je ook?' Vraagt hij. 'Ja' zeg ik kortaf. 'O-oke' zegt hij en loopt naar beneden. Ik loop ook naar beneden en zie dat er alleen naast Harry plaats is. Ik ga zitten en kijk naar het eten. 'Ziet er lekker uit mam!' Zeg ik. 'Dankje schat! Ik dacht dat je na zo'n drukke dag wel je lievelingseten wilden eten' zegt mijn moeder. 'Jazeker' zeg ik.
Na het eten hielp ik mijn moeder en Des met de afwas. Daarna loop ik meteen weer naar boven. Ik loop langs de kamer van Harry en hoor iemand zachtjes zingen. Ik doe de deur op een kier en zie een jongen op zijn gitaar spelen terwijl hij zachtjes mee zingt. Zijn stem is zo mooi. 'Wow, ik wist niet dat je zo mooi kan zingen' zeg ik als hij klaar is.
Pov. Harry
Ik heb het eten op en Jay zegt dat ik naar boven mocht gaan. Ik loop mijn kamer in en pak mijn gitaar. Ik heb lang niet meer gespeeld. Ik pak een schriftje uit 1 van de laatjes van mijn bureau. Daar schrijf ik altijd liedjes in die ik bedenk. Meestal schrijf ik over hoe ik me voel. Ik begin een beetje met mijn gitaar te spelen en begin een liedje die ik heb bedacht mee te zingen. Als ik klaar ben zucht ik even. Ik heb dit echt gemist. 'Wow, ik wist niet dat je zo mooi kan zingen' zegt Louis. Ik schrik op en draai me om. 'Uhm.. d-dankje' zeg ik. Tuurlijk Harry, ga lekker stotteren. 'Ik ken dat liedje niet. Heb je dat zelf geschreven?' Vraagt Louis terwijl hij mijn schriftje pakt. 'Uhh ja' zeg ik en pak het schriftje af. 'Dat ik privé, dus ik heb liever niet dat je het leest' zeg ik. 'Nou sorry hoor' zegt hij en loopt de kamer uit. Ik maak meklaar om te gaan slapen en ga op bed liggen. Uiteindelijk val ik in een onrustige slaap.
Een iets langer hoofdstuk dan de vorige! Heb vandaag niks te doen dus ik ga vandaag veel schrijven! Xx
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
FanfictionHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...