POV. Liam
Het laatste uur is bijna klaar, maar ik let niet meer op de les. Waarom zou Ashton in één keer een feest geven? Het is gewoon random. Na dit uur gaan ik met Zayn en Ashton naar Ashton zijn huis toe om het feest klaar te maken. 'LI' schreeuwt Zayn. 'Huh? Ohw' 'Babe waar dacht je aan?' 'Het feest van Ashton is gewoon heel random' zeg ik.
Ik zie Zayn na denken en zegt 'Li, ik moet je wat vertellen, maar het moet wel privé' 'Oke.. wanneer?' 'We gaan nu naar jouw huis' 'Wacht Zee, is er iemand bij je thuis?' Vroeg ik.
'Uhm nee. Hoezo?' 'Laten we wat spullen van jou ophalen en meenemen naar mijn huis' zeg ik. 'Oh goed idee!' Riep Zayn.
POV. Zayn
Ze zijn al bij het huis van Zayn geweest en zitten nu op de kamer van Liam. Ze zitten gewoon te spijbelen.
'Oke Zaynie wat was er wat je moet vertellen' vroeg Liam. 'Oke, uhm beloof me dat je me niet onderbreekt en me laat uitpraten' 'Oke klinkt serieus. Is goed' zegt Liam. Oke hier gaan we. 'Ik ken Ashton al mijn hele leven. Al sinds groep 2. Onze ouders woonde altijd naast elkaar dus we waren buren tot ongeveer dat we 14 waren. Toen gingen ze een paar straten verder wonen, omdat de oma van Ashton daar woonde en best wel ziek was. Zo konden ze altijd naar haar toe als er iets mis was. Je weet wel, dag en nacht. Op mijn 14de verjaardag heb ik tegen Ashton gezegd dat ik op jongens val, hij ving het goed op dat wel. Maar....
Flashback
'Ashton... ik uhmm i-ik moet je w-wat vertellen' zei ik. 'Oke wat dan' 'nou ik uhmm ik val op jongens' zei ik snel en keek naar beneden. Met een vinger werd mijn kin omhoog geduwd en voelde 2 lippen op mijn lippen. Ik trok terug en zei 'Ash ik ben niet verliefd op jou.. sorry... maar ik wil nog wel je beste vriend zijn' 'oh' klonk een gebroken stem. 'Beste vrienden dan?' Vroeg Ashton onzeker. 'Beste vrienden' en ik gaf hem een knuffel.
Einde flashbackEn daarom denk ik dat hij jaloers is op ons' eindig ik mijn verhaal. 'Wow' was het enige wat Li eruit kreeg. 'Li je moet weten dat ik alleen wat voor jou voel' 'Dat weet ik babe, maar ik had dit nooit van Ashton verwacht' zei hij. 'Maar verklaart nog steeds niet waarom hij een feest wilt geven na dat we zeiden dat we wat hebben' zegt Liam. 'Ik weet het niet, misschien is het gewoon niks en maken wij ons gewoon druk' 'Ja dat zal het wel zijn' zegt Liam.
POV. Niall (die is er ook nog natuurlijk)
Vandaag is het weer een saaie schooldag geweest. Louis die alleen maar aan Harry zat en mij vergat. Ik vind het wel leuk dat Harry een vriendje heeft, begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik wil nog wel gewoon dingen kunnen doen met mijn beste vriend. 'Hey Ni, ga je vanavond naar dat feestje van Ashton?' vraagt Harry. 'Hey Hazz, uhm nee dacht van niet, maar jij wel?' 'Ja, Louis gaat ook dus dan ga ik maar ook mee. Misschien is het wel gewoon leuk' 'Oke, maar dan beloof je me één ding!' 'Oke wat dan' 'Je blijft bij me tijdens dat feest' zeg ik. 'Oke is goed. Ik haal je om 19:00 op!' roept hij voordat hij de school verlaat.
/sorry voor het niet zo lang updaten. Ik ben momenteel druk voor school bezig (heb allemaal deadlines) en moet daar even aandacht aan geven, maar ik ga wel proberen om weer vaak te uploaden!/
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
Fiksi PenggemarHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...