Hoofdstuk 24: De Uitslag

176 5 0
                                    

Pov. Harry
Louis en ik zitten aan de keukentafel ons ontbijt te eten. 'Hey jongens' zegt Des die binnenkomt lopen. 'Hai' zeggen Louis en ik tegelijk. 'Vandaag is de uitslag van de eerste ronde van dat project toch?' 'Ja' zeg ik.

'wat zijn jullie stil' zegt Jay die binnenkomt lopen. 'We vinden het gewoon spannend' zegt Louis. 'Dat snappen we jongens maar jullie hebben nog maar vijf minuten om naar school te gaan' zegt Des. 'Oh nee' zegt Niall die voor de televisie zat. We rennen met zijn drieën naar boven en stormen de badkamer binnen. We poetsen onze tanden, pakken onze tassen en doen onze jas en schoenen aan. We pakken onze fietsen uit de garage en fietsen naar school toe.

We komen aan bij school en zetten onze fietsen in de fietsenstalling. Als mijn fiets op slot staat wandel ik snel naar Louis toe en pak zijn hand vast. Ik ben er nog niet helemaal over heen van wat Asthon heeft gedaan bij mij en voel me dan bang als ik in de fietsenstalling ben. 'Kom babe, dan gaan we naar binnen' zegt Louis.

'Okay dames en heren, graag even jullie aandacht' zegt de leraar. 'Ik ga jullie niet langer in spanning houden van of we wel of niet door zijn naar de tweede ronde dus graag tromgeroffel' zegt meneer Klaassen. Iedereen maakt een tromgeroffel op hun eigen tafel en Louis en ik pakken onze handen vast. 'We zijn door naar de tweede ronde!' Roept meneer Klaassen. Iedereen juicht en ik knuffel Louis. 'Babe dit is geweldig' zeg ik. 'Ik ben zo blij' zegt Louis. 'Volgende les gaan we beginnen met de opdracht van de tweede ronde' zegt meneer Klaassen.

POV. Zayn
Ik lig op mijn eigen bed in het huis van Liam. Ik mocht de logeerkamer hebben als eigen kamer. Karen en Geoff vonden dat we onze eigen kamer moesten hebben en kreeg ik dus deze kamer. Ik ben wat kleren in de kast aan leggen als ik mijn telefoon hoor. Ik loop naar mijn bed waar mijn telefoon op ligt en zie dat ik een berichtje van Liam heb.

*!Smut warning!*

MyLiBear❤️‍🔥:

Hey babe, mis je xx

Me: Hey schatje, mis jou ook ;)

Me: Hey schatje, mis jou ook ;)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



MyLiBear❤️‍🔥:
I want you x

MyLiBear❤️‍🔥:I want you x

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Me: come and get me ;)

Zodra ik dat berichtje heb gestuurd hoor ik aan de overkant van mijn kamer gestommel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zodra ik dat berichtje heb gestuurd hoor ik aan de overkant van mijn kamer gestommel. Liam komt de kamer binnenstormen en doet de deur op slot. Ik lig op bed en doe alsof er niks is gebeurd. 'Hey babe, ben je benieuwd naar de nieuwe opdracht voor het project?' Vraag ik.

Liam gromt en springt zowat op mij. Hij begint kusjes te zetten in mijn nek en begint te zuigen. 'I love you' kreun ik. 'I love you too baby, I love you so much' zegt Liam in mijn nek.

*!Einde Smut!*

Voordat Liam verder kan gaan wordt er aan de deurklink gerammelt. 'Zayn kan ik binnen komen?' Vraagt Karen. Liam gebaart dat hij hier niet is en rent zachtjes naar de kast toe. Hij opent de kast en gaat erin zitten. Ik loop naar de deur en haal het slot eraf. Ik open de deur en zie Karen en Geoff staan. 'Zayn kunnen we binnenkomen?' Vraagt Geoff.

'Ja natuurlijk' zeg ik. Karen en Geoff lopen naar binnen en gaan op mijn bed zitten. Ik ga op mijn bureaustoel zitten. 'Zit ik in de problemen?' Vraag ik een beetje bang. 'Nee nee' zegt Karen. 'Luister, we maken ons zorgen over Liam' begint Geoff. 'Wat is er met hem?' Vraag ik. 'Luister jongen, we willen gewoon eerlijk zijn met je' zegt Karen. Dat was het moment dat ik mij zorgen begon te maken.

—————————————

Een kortere hoofdstuk maar school is weer begonnen dus ben weer druk bezig!

Fijne dag!

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu