Hoofdstuk 41: Disneyland Paris

57 0 0
                                    

Pov. Louis
Ik ben altijd zo'n stoere jongen die niet echt van kinderlijke dingen houdt. Maar nu ik hier door Disneyland loop, kan ik niks anders doen dan kind zijn! Harry en ik hebben dezelfde haarband in met Mickey oren erboven op en lopen hand in hand overal naar toe.

'Hey Lou' zegt Harry zachtjes.

'Ja Hazza?' Vraag ik.

'Je blijft toch nog wel van mij houden? Ook als we op kamers gaan?' Vraagt Harry zachtjes.

'Harry ik zou nooit, nooit meer van jou kunnen houden. Jij bent mijn soulmate, ik weet dat zeker! Ik heb jou nodig om te kunnen functioneren en om te kunnen overleven' zeg ik en geef een kus op zijn neus.

'Ik hou ook van jou Loubear!' Zegt Harry blij en kust mij vol op de mond.

"Klik" "Flits"

Wij verbreken de kus en kijken naast ons waar Niall en Noëlle staan met hun telefoons naar ons gericht. 'Die komt in mijn Larry album, alvast voor hun bruiloft later' hoor ik Niall zeggen en Noëlle giechelt.

'Vinden jullie het niet jammer dat we tweede zijn geworden?' Vraagt Zayn.

'Nee, in Hawaii is het nu slecht weer met alleen maar regen. En wij hebben hier lekker 22 graden' zegt Louis.

'Ik hou van je' zeg ik nogmaals tegen Louis.

'Ik hou ook van jou bubba' zeg Louis terug.

En zo lopen we door Disneyland heen, als twee sterke jongens die veel hebben moeten doorstaan.

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu