Hoofdstuk 1: Harry

732 14 3
                                    

Hii! Dit is mijn eerste verhaal dus verwacht niet dat het heel goed is.. Maar ik hoop wel dat jullie het leuk gaan vinden! Xx

Pov. Harry

Het is 06:45, tijd om op te staan voor school. Yeey! Hoor het sarcasme. Ik sla de dekens van me af en loop richting mijn kledingkast. Vandaag trek ik een grijs shirt aan met een zwarte skinny jeans. Ik loop naar de badkamer en was mijn gezicht. Ik douche vanavond wel.

Ik loop naar de keuken, smeer wat broodjes en stop ze in mijn tas. Ik heb geen tijd meer om te ontbijten. Ik loop naar mijn vader 'pap, ik ga naar school' zeg ik. 'Vanmiddag als je van school komt is mijn nieuwe vriendin en haar zoon bij ons ingetrokken' zegt mijn vader. 'Wat? Hoe bedoel je nieuwe vriendin? Sinds wanneer heb je een nieuwe vriendin?' Vraag ik geschokt en verbaasd. 'Ik ken haar nu al 2 weken en we hebben besloten om samen te wonen. En het boeit me niks van wat jij vindt dus je doet gewoon aardig tegen haar en haar zoon'.

Ik loop naar mijn fiets en fiets snel richting school. Ik weet toch al dat als ik iets tegen zeggen dat hij me gaat slaan. Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling en loop gelijk naar mijn lokaal toe. 204b, fijn, al die trappen op..

Ik kom net optijd het lokaal binnen en ga achteraan zitten. Mijn vaste plek. Zo kunnen ze moeilijker dingen bij mij proberen. En met ze bedoel ik het groepje van Zayn. Zayn is de hoofdpester, het maakt niet uit of hij mij bewusteloos slaat of niet, als hij mij maar kan raken. Hij heeft een meeloper: Liam, hij slaat en schopt mij minder maar geniet er wel van. En dan nog Ashton, hij is gemeen, hij kan me zo klein laten voelen door alleen naar me te kijken of mij uitschelden voor: faggot, homo, piemeltrekker, gayman, vieze flikker en ga zo maar door..

Ik heb 1 beste vriend: Niall. Hij is er altijd voor mij. Hij weet alles van mij. Van het pesten tot mijn thuissituatie. We praten meestal op school over van alles en nog wat, omdat ik niet van mijn vader mag afspreken.

~ Dit was het eerste hoofdstuk! Hoop dat jullie het leuk vonden. Natuurlijk wordt er in het volgende hoofdstuk minder voorgesteld! Xx

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu