Waarom?

328 9 1
                                    

POV. Liam

Het feest van Ashton is al een tijdje aan de gang en Zayn is al helemaal dronken. Ik normaal ook, maar ik weet dat Ashton iets van plan is dus ik blijf wel een keertje nuchter. 'Liii ik moet plassennn' roept Zayn boven de muziek uit. 'Oke, ga maar naar de wc ik kom er zo aan. Zayn loopt richting de wc en ik ga ondertussen Ashton zoeken. Ik wil gewoon vragen waarom hij nu een feest wilt geven.

Na een tijdje zoeken heb ik hem nergens kunnen vinden. Ik kom hem vast wel een keer tegen dus ik loop naar de wc's om Zayn te vinden. Maar wat ik nu zag had ik nooit willen zien...

POV. Ashton (voordat Zayn naar de wc gaat)

Liam drinkt al de hele tijd niks en blijft alleen maar bij Zayn, terwijl Zayn al helemaal dronken is. Ik wil gewoon even bij Zayn zijn. Hij moet van mij zijn, ik weet zeker dat hij mij ook leuk vindt.

Ik zie Zayn richting de wc's lopen en Liam de andere op. 'Jo Zayn!' roep ik. 'eeeeyyy brrrooo' zegt Zayn. yup, die is dronken. Oke ik moet snel iets bedenken. 'Wist je dat Liam vindt dat je slecht kan zoenen?' zeg ik maar. 'Uuhm neeeee, waaroooom?' 'Ik kan je het wel leren' 'Wanneeeeerrr?' En ik druk meteen mijn lippen op de zijne. Ik tik met mijn tong op zijn lippen en hij opent meteen zijn mond. Hij begint zachtjes te kreunen, maar hij kreunt de naam Liam. Oh nee he, hij moet mijn naam kreunen. Ik laat los en kijk naar de deur opening en daar staat....

POV. Liam
Ik keek naar hoe mijn vriendje Ashton zoende, met tong. 'W-wat gebeurt hier?' 'Li, het is niet wat het lijkt' zegt Zayn. Hij lijkt in èèn keer nuchter te zijn. 'Ik zag het toch zelf!' 'Ashton zei dat jij zei dat ik-' zei Zayn maar verder kwam hij niet door Ashton. 'Hij vindt je niet meer leuk' zei hij heel makkelijk. 'Wat?' Vroeg ik met tranen in mijn ogen. 'Wat?! Dat is niet waar! Jij zei tegen mij dat je me zou leren zoenen zodat Liam mij ook weer goed zou vinden!' Riep Zayn naar Ashton.

'Hou je mond' sist Ashton naar Zayn, maar ik heb het allang gehoord. Ik had gelijk, Ashton wilde Zayn ook als vriendje en hij is op ons jaloers. 'Laat hem met rust Ashton' zeg ik. Inmiddels heeft er al een groep om ons heen gevormd. 'Of anders?' zegt Ashton. Oke ik weet niet wat ik dan zou doen maar hij moet met zijn tengels van Zayn afblijven. 'Dat zie je dan wel!' roep ik. 'Kom Zayn' Zayn komt achter mij aan en loopt pas naast mij als we al buiten richting mijn huis lopen. 'J-je bent niet boos?' vraagt Zayn voorzichtig. 'Nee deze keer kan je er niks aan doen' ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers.

//

Sorry dat ik zolang niet meer heb ge-upload. Ik ben heel druk met school en stage en heb soms geen tijd om te schrijven. Ik wil wel weer vaker schrijven maar of het gaat lukken weet ik nog niet. Ook wil ik beter gaan schrijven, omdat het denk ik heel voorspelbaar is hoe het verhaal loopt. Ik moet mijn weg daarin nog gaan vinden. Groetjess xx

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu