Hoofdstuk 21: Groepsproject

212 6 0
                                    

Pov. Harry
'Okay klas, pak jullie spullen erbij dan gaan we beginnen met een groepsopdracht' legt meneer Klaassen uit. Meneer Klaassen is onze leraar kunst en creatieve bezigheid. Iedereen begint al te kijken naar elkaar en maken al groepjes. Ik kijk meteen Louis aan en hij mij, ook kijk ik Niall aan en hij glimlacht terug.

Ik steek mijn hand op. 'Ja Harry' 'met hoeveel personen mag de opdracht doen?' 'tussen de vijf en zes personen' zegt meneer Klaassen. 'Dan kunnen Liam en Zayn er nog bij' zegt Louis. 'Wij komen er wel bij' zegt Liam. 'Nice' zeg ik.

'Oke als iedereen een groepje heeft wil ik graag jullie aandacht' zegt de leraar. 'Oke de opdracht gaat over fotograferen. Jullie gaan in elk groepje een groot bord maken met allemaal foto's die jullie zelf hebben gemaakt' legt de leraar uit. 'Waar moeten we foto's van maken?' Vraagt Niall. 'Jullie gaan foto's maken van elkaars lichamen. Niet naakt natuurlijk' zegt de leraar en iedereen grinnikt. 'Maar wel dat je het lichaam ziet. Daarin mogen jullie vrij en creatief mee bezig zijn'.

'Er wordt in de wereld een project gegeven met fotografie. Iedere school moet een onderwerp hebben met een betekenis of een verhaal. Iets wat wij willen verspreiden over de wereld. Hoe hoger we in de top 200 komen, hoe meer mensen ons verhaal horen. Ook telt dit project zestig procent mee voor je cijfer' legt meneer Klaassen uit. 'De klas die het wereldwijde event wint krijgt een gratis vakantie met de klas en gaan naar Hawaii toe voor twee weken' zegt Meneer Klaassen blij. 'No way!' Schreeuwt iemand door de klas. Ik kijk Louis blij aan en hij pakt enthousiast mijn hand vast.

'Waarom doen wij dan lichamen fotograferen?' Vraagt Zayn. 'Wij als school vonden het een goed idee om de wereld te laten zien dat het niet uit maakt hoe je eruit ziet. Dat iedereen uniek is en er mooi uit ziet' Legt de leraar uit. 'Moet iedereen op de foto?' Vraagt Liam. 'Het liefst wel, zodat we zoveel mogelijk verschillende lichamen hebben, maar als je echt niet wilt, dan ga ik je niet dwingen. Dan mogen jullie nu ideeën opdoen en overleggen. We gaan er niet veel in de les doen, dus hou er rekening mee dat er ook thuis aan gewerkt moet worden' zegt meneer Klaassen.

Wij zetten onze tafels tegen elkaar aan en gaan allemaal zitten. 'Oke, dus is er iemand die niet gefotografeerd wilt worden?' Vraag ik. 'Eigenlijk wil ik niet' zegt Niall. 'Ik ben nu een beetje afgevallen maar ben nog steeds een beetje onzeker' zegt Niall. 'Oke dat maakt niet uit Niall en je ziet er goed uit hoor. Maar ik wil Harry fotograferen' zegt Louis. 'Ja en ik Liam' grinnikt Zayn. 'Oke, maar wat ga ik dan doen?' Vraagt Niall. Ondertussen heeft meneer Klaassen al twee fototoestellen bij ons groepje gelegd en luistert een beetje mee.

'Meneer moeten er alleen maar foto's op het bord komen of mogen we het verhaal ook op een andere manier overbrengen' vraag ik. 'Er moeten sowieso foto's op het bord komen, maar in de spelregels staat dat er iets creatiefs op het bord mag komen. Dus dat je ook andere dingen erop mag zetten, maar sowieso foto's' legt meneer Klaassen uit. 'Okay bedankt en moet het allemaal op één bord?' Vraag ik. 'Nee je mag maximaal twee borden gebruiken per groepje' zegt Meneer Klaassen. 'Okay' zeg ik en meneer Klaassen loopt naar een ander groepje.

'Wat is je idee?' Vraagt Liam. 'Nou wat als wij vieren de foto's gaan maken en dat Niall allemaal verhalen van mensen gaat vertellen op het bord. Dus dat hij mensen gaat interviewen en daar een grafiek of een verslag van maakt. Ook kan, als Niall dat wilt, zijn eigen verhaal erin zetten over waarom hij onzeker is. Misschien kan hij ook kijken naar onderzoeken die zijn gedaan over het onderwerp en zetten we die op het bord erbij. Wij maken dan foto's van onze lichamen en leggen uit waarom wij het wel willen doen. Ik bedoel ik ben ook bang dat mensen mij niet mooi gaan vinden, maar met dit project wil ik mensen laten zien dat het niet uit maakt hoe iedereen eruit ziet' leg ik uit.

'Babe dat is het beste idee ooit. Ik stem in' zegt Louis. 'Ja wij ook' zeggen Zayn en Liam. 'Oke dat wil ik wel doen' zegt Niall. 'Oke dan is dat geregeld. Dan kunnen we aan de slag en dan moeten we een keer afspreken met zijn alle en dan gaan kijken hoe en waar we alles op het bord gaan zetten' zegt Zayn.

꧁꧂

Louis en ik zijn net thuis van school. Ik vind dat groepsproject wel leuk. Niet alleen omdat ik dan naar het lichaam van mijn vriendje mag staren, maar ook omdat ik vind dat het project een goede betekenis heeft. 'Babe, wanneer wil je die foto's maken. En waar? En hoe? Gebruiken we attributen?' Vraagt Louis steeds. 'Uhm, misschien kunnen we zometeen op Pinterest gaan kijken voor ideeën en zien we het daarna wel' zeg ik. 'Dat is goed, ik start alvast mijn laptop op' en Louis loopt naar boven. 'Waarvoor gaan jullie ideeën opdoen?' Vraagt Jay die op de bank zit, nou ja.. eigenlijk op schoot van mijn vader.

!SMUT!

Ik had het project uitgelegd aan Jay en mijn vader en loop de trap op. Ik stop bij louis zijn deur als ik zachtjes gekreun hoor. 'Ah Harry' hoor ik. Ik pak de klink van de deur vast en duw hem zachtjes naar beneden. Als ik door het kiertje kijk zie ik dat Louis zijn ogen gesloten heeft. Ik loop stilletjes de kamer binnen en doe zachtjes de deur weer dicht en nu ook op slot.

Ik heb mij onopgemerkt uitgekleed en loop naar het bed toe waar Louis op ligt. Het is zo'n mooi uitzicht vanaf hier, Louis die zichzelf aftrekt. Ik pak zijn stijve lul vast en neem het van hem over.

Pov. Louis
Ik schrik als ik iemand mijn lul voel vastpakken. Ik doe mijn ogen open en zie dat het Harry is. 'Ah baby' kreun ik. 'We moeten stil zijn Lou, onze ouders zitten beneden' zegt Harry. 'Oke daddy' kreun ik en Harry stopt van de schrik.

Ik kijk hem met grote ogen aan en ik kom niet uit mijn woorden. 'Het spijt me... ik dacht nu dat jij de leiding had.. ik je daddy kan noemen? Het is niet erg als je dat ni-' ratel ik maar wordt gestopt door twee zachte lippen. Ik kus terug en de kus wordt steeds heftiger. Harry trekt terug en graait naar mijn nachtkastje. 'Ik vind het niet erg, ik vind het wel leuk voor een keer' zegt hij. 'Okay daddy, wat ga je met mij doen daddy?' Zeg ik flirterig. 'Oh baby, ik ga je rijden' zegt Harry.

Harry heeft ondertussen een condoom om mij heen gedaan en gaat op mijn lul zitten. Hij wilt naar beneden gaan glijden als ik hem stop. 'Harry wacht' zeg ik. 'Wat is er? Doe ik iets niet goed?' Vraagt hij onzeker. Hij is zo schattig, zijn krullen half door de war, opgezwollen lippen, zijn mooie groene ogen en de bezorgdheid erin. 'Haz, weet je het zeker? Het is niet zolang geleden dat je, je weet wel, aangerand bent enzo' vertel ik rustig. 'Nee babe, ik weet het zeker. Jij bent Ashton niet en je zou nooit iets doen als ik dat niet wil' zegt Harry lief. Hij buigt naar voren en geeft mij een liefdevolle zoen. Als hij terug trekt gaat hij op mijn lul zitten en glijd naar beneden.

Hij begint te stuiteren en ik raak al meteen zijn prostaat. 'Ah' kreunt Harry. 'Daddy we moeten zachtjes zijn' giechel ik. Ik giechel nooit, wat gebeurd er toch vandaag allemaal? 'Je bent cute als je giechelt' zegt Harry wat mij een blos op mijn wangen geeft. Na een tijdje staan we allebei op het punt om klaar te komen. 'Loubear we gaan samen klaarkomen oke?' Zegt Harry. Ik knik en wacht af tot Harry heeft afgeteld en dan komen we allebei klaar.

!EINDE SMUT!

—————————————————
Ik heb het project dus verzonnen. Ik vind dat het een mooie manier is om aan te geven dat iedereen mooi is en dat wij juist zo uniek zijn. En dat we juist blij moeten zijn met wie wij zijn.

Lots of love x

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu