Pov. Louis
Vandaag hebben Harry en ik de date die ik heb voorbereid. 'Lou, zeg nou waar we heen gaan' zeurt Harry. 'Nee baby, vanavond zie je pas waar we heen gaan' zei ik terug.
Het is vandaag zaterdag dus we hebben nog de hele dag voor onze date. 'Lou kunnen we dan op zijn minst iets doen?' Vroeg Harry. 'Ja baby, wil jij anders een film uitzoeken op Netflix? Dan bel ik Zayn nog even voor een schoolopdracht' loog ik. 'Uhm oke' zei Harry verward. Wat ik wel snap want Zayn en ik hebben nog niet zo'n hele band. Tenminste wat Harry weet. We hebben het namelijk heel gezellig gehad laatst en zijn best wel vrienden geworden. Alleen vrienden worden met de pester van je vriendje gaat denk ik niet goed komen..
'Hey Zayn, heb je alles klaar gezet?' Vroeg ik aan de telefoon. 'Ja Lou, alles staat klaar' zei Zayn terug. 'Oke bedankt Zayn!' 'Geen probleem mate' zei Zayn voordat hij ophing.
Ik ging weer terug bij Harry in bed liggen terwijl hij The Notebook aan zette.
Pov. Harry
Louis en ik zijn nu aan het omkleden voor de date. Hij in zijn kamer en ik in de mijne.Ik heb zo'n zin in de date met Louis. Het is dat we voor het eerst samen iets gaan doen buiten huis. Want Louis is gewoon nog een beetje bang van wat andere mensen van hem gaan denken.
Ondertussen app ik Niall nog even. Het voelt als eeuwen dat ik hem heb gesproken.
Jij: Harry / PrincessNialler: Niall
Jij: Hey Nialler, ik heb zo een date met Louis buiten huis, maar ik ben best wel zenuwachtig.
PrincessNialler: Hey Hazz, ik snap wel dat je zenuwachtig bent. Maar het komt goed, ik zie dat jij van Louis houd en Louis van jou!
Jij: dankjeee Niall, je bent echt een goede beste vriend! Zullen we morgen anders afspreken?
PrincessNialler: ja leuk! Was veelste lang geleden... Bij mij dan? Ik zorg wel voor pizza en leuke films!
Jij: ja gezellig! Dan kom ik rond 14:00 uur. Maar ik ga nu, want anders kom ik telaat voor de date. Bye Nialler! X
PrincessNialler: 14:00 is prima. Veel plezier! X
Ik sluit mijn app af met Niall en loop naar beneden. Ik ga op de bank zitten en wacht op Louis.
Pov. Louis
Ik sta voor de spiegel. Ik heb geen idee wat ik aan moet. Ik besluit een lichtblauw blouse te pakken met een zwarte spijkerbroek. Het is buiten niet heel fris dus ik trek geen jasje aan.Ik loop naar beneden en zie daar Harry zitten. Hij heeft een mooi wit T-shirt aan met een zwarte broek. 'Hey baby je ziet er zo mooi uit!' Zeg ik tegen Harry. 'Hey schatje, jij ziet er ook mooi uit' zegt harry verlegen. Ik bekijk harry nog even goed en zie dat hij bloost als ik telang blijf kijken. Hij schraapt zijn keel en vraagt: 'zullen we gaan?' 'Ja natuurlijk baby'
We lopen nu naar binnen bij een mooi Italiaans restaurantje in het centrum van de stad. Je zou verwachten dat het altijd druk zou zijn en het is hier altijd vol, maar niet druk.
Ik heb Harry's hand vast terwijl wij de ober volgen naar ons tafeltje. 'Dan mag u hier plaatsnemen en komen wij zo voor wat drinken' zegt de ober. 'Dankuwel' zeggen Harry en ik tegelijk. 'Schatje het ziet er hier zo mooi uit! Ik wist niet dat dit restaurantje hier zat' verteld Harry. 'Ik kwam het laatst tegen en ik vond het hier zo mooi, dus ik dacht ik neem de mooiste jongen mee naar een mooi restaurantje' zeg ik tegen Harry en ik zie Harry blozen.
Pov. Harry
We zijn net klaar met eten en hebben ook al afgerekend. Ik volg Louis naar buiten waar het niet koud is maar wel wat frisser. 'Lieveling ik vond het zo leuk de date!' Zei ik tegen Louis. 'Lieveling? Is dat een nieuwe bijnaam!' Vraagt Louis. 'Uhm ja, ik vind het wel bij jou passen. Ik bedoel je bent mijn lievelingspersoon en dat mag iedereen weten' vertel ik hem. 'Ik vind het een leuke bijnaam baby cakes' en Louis geeft mij een kusje.
Na een tijdje gelopen te hebben stopt Louis. 'Ik heb nog een verrassing voor je' zegt Louis. 'Oh wat dan?' Vraag ik meteen nieuwsgierig. 'Het is nog een klein stukje lopen, maar ik wil dat je deze omdoet' zegt Louis terwijl hij een blinddoek pakt. Hij doet de blinddoek bij mij om en pakt mijn handen vast.
We lopen een stukje verder en dan stopt Louis weer. 'Oke ik ga je blinddoek afdoen en dan mag je meteen kijken wat het is' legt Louis mij uit. 'Oke doe maar' zeg ik ongeduldig. Louis moest lachen en doet mijn blinddoek af.
Ik doe een paar keer knipperen vanwege het licht, al is het al wel wat donkerder geworden. Ik kijk om me heen en zie dan een kleedje liggen in het gras in het park met een wijnfles erbij. 'Lou, dit is zo mooi' weet ik eruit te krijgen. Louis pakt mijn handen en dan gaan we samen op het kleed zitten.
'Baby ik weet dat we op date zijn en dat het er nu niet helemaal mee te maken heeft, maar ik wil je het wel vertellen' begint Louis. 'Is het erg?' Vraag ik. 'Dat weet ik niet' zucht Louis. 'Oke vertel maar gewoon' zei ik. 'Oke, ik heb dit hier niet neer gezet' vertelt Louis terwijl hij omzich heen wijst. En ik knik als bevestiging dat hij moet doorgaan. 'Zayn heeft dit klaar gezet. Zayn en ik zijn namelijk vrienden geworden en voordat je het zegt, ja ik weet dat hij jou pest, maar ik heb hem verteld om daar mee te stoppen. Hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij jou niet meer zal pesten.' Eindigt Louis zijn verhaal.
'Hoe weet je dat hij dat ook meent?' Vraag ik. 'Geloof me maar, en anders kom je meteen naar mij toe oke?' 'Oke, ik vertrouw je hierin lieveling' zeg ik tegen hem. 'Dankjewel baby cakes' en Louis geeft me allemaal kusjes op mijn gezicht. Lachend trek ik terug 'zullen we de fles wijn maar openen dan?' Vraagt hij. 'Jazeker babe' zeg ik hem terug.
Na een tijdje lopen we weer naar huis. Als we onze straat inlopen pak ik de huissleutel en stop hem in het sleutelgat. De voordeur gaat open en ik loop als eerst naar binnen. Als Louis ook binnen is doet hij de deur dicht en op slot.
Hij duwt mij tegen de muur en begint mij ruig te zoenen. Ik zoen mee en we strompelen naar Louis zijn kamer. Louis duwt mij op zijn bed en gaat over mij heen hangen. We verbreken op een gegeven moment de zoen en doen onze schoenen en sokken uit. Ook trek ik Louis shirt uit en hij de mijne. We beginnen weer te zoenen en Louis gaat tegen mij aan schuren. 'Ahh Louis' kreun ik hard. Louis trekt mijn broek uit en ik de zijne......
———————————
Hi! Omdat ik vaak zeg dat ik snel weer ga uploaden en dat niet gebeurt, hebben we hier een lekker lang hoofdstuk! Yes! Fijne dag besties! X
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
Fiksi PenggemarHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...