Pov. Harry
Ik wordt wakker met veel hoofdpijn. Ik voel dat ik op iets zachts lig en probeer langzaam mijn ogen open te doen. Als ik uiteindelijk mijn ogen open heb zie ik dat Louis op mijn borst ligt. Hij is aan het praten en heeft volgensmij niet door dat ik wakker ben.'Baby wordt wakker, alsjeblieft. Ik kan niet zonder jou, je bent mijn hart en ziel, mijn zon achter de donkere wolken, je bent mijn engel in de hemel, maar ga daar nog niet heen , want ik kan niet zonder je. Je hebt mij op zoveel positieve manieren veranderd en ik ben je daar zo dankbaar voor, maar dat heb ik je nooit kunnen vertellen' Louis stopt even en ik hoor een luide snik.
Mijn hart breekt bij elk zinnetje dat hij zegt. Ik wil niet dat mijn mooie, lieve, zorgzame vriendje, en laten we vooral knappe niet vergeten. Hij veegt zijn neus even af aan een doekje dat hij vast heeft en gaat verder met praten.
'Je zult je waarschijnlijk afvragen wie die jongens waren. Dat zijn Troy, Jerry en Emilio. Hun hebben mij vroeger gepest. Voordat ik de populaire jongen was, waren hun dat en pestten ze mij. Hun wisten al voordat ik dat deed, dat ik homo ben. Ik kwam vele avonden thuis met blauwe plekken en een bloedneus en als het heel erg was een gebroken bot of bewusteloos zijn geweest. Ze hadden het altijd op mij gemunt.
Totdat het zo erg was dat ze me bijna dood hadden geslagen. Ze waren in paniek en wisten niet wat te doen. Dus wilde ze mij in een rivier gooien. Dat hebben ze ook gedaan, maar gelukkig was de politie op tijd en hebben ze mij er op tijd uit de rivier kunnen halen. Ze waren veroordeeld voor poging tot moord, maar omdat ze zo jong waren was het niet veel jaar in de gevangenis. Ik denk nu dat ze vrij zijn mij hebben opgezocht en zo bij jou uit zijn gekomen.
Ik heb ook met de politie gepraat en ze hebben uitgezocht dat Troy, Jerry en Emilio de schaduws waren. Dus in die zin zijn wij nu veilig. Ze zijn alle drie opgepakt en zitten in de bak. Het spijt mij zo Hazza' eindigde Louis. Ik hoor dat Louis harder begint te huilen en ik sla mijn armen om hem heen.
Louis schrikt en kijkt op. Er komt een hele grote lach op zijn gezicht en knuffelt me helemaal fijn. 'Baby je bent wakker thank god' zegt Louis opgelucht. 'Louis je weet dat ik je hier niet de schuld van geef' vraag ik voor de zekerheid. 'Ik weet het niet' mompelt Louis in mijn nek. 'Ik hou van je' zeg ik. 'Ik hou ook van je' zegt hij terug.
꧁꧂
Louis en ik liggen nu samen op de bank. Des en Jay zijn ook thuis gekomen en Niall kwam net terug van het politie bureau. 'Ik heb alles nog een keer moeten vertellen, ik wordt er gek van' klaagt Niall en we gniffelen allemaal. Niall komt ook gezellig op de bank liggen en we besluiten om een film te kijken.
Als de film is afgelopen gaan Des en Jay naar bed. 'Hey schatje ik ben ook moe dus ik ga denk ik ook naar bed' zeg ik. 'Dat is goed Hazz, ik ga ook wel naar bed toe' zegt Louis.
Niall had ook besloten om naar bed te gaan. Dus Louis en Niall zijn beneden alle deuren op slot aan het doen en de lampen uit zetten. Ik moest van hun al naar boven omdat ik gewond ben.
'Hey schatje' zegt Louis. 'Ja?' vraag ik. We liggen al op bed en zijn al helemaal klaar gemaakt voor de nacht. 'We praten eigenlijk nooit echt over de toekomst' begint Louis. 'Wat wil je weten?' 'Nou, hoe zie jij je toekomst voor je? Zit ik daar ook in? En wat is dan je beroep? Wil je hier blijven wonen of ergens anders heen?'
'Lou rustig' onderbreek ik hem. 'Ik weet nog niet helemaal hoe mijn toekomst er uit gaat zien en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet weten. ben ik nieuwsgierig? Ja. Maar dat is dan toch saai? Dan weet je al of je de goede of slechte keuzes maak en ik wil beslissen wat mijn hart op dat ene moment zegt. Dus ik weet niet of wij samen een toekomst hebben, maar ik weet wel dat ik er alles aan ga doen om jou in mijn toekomst te hebben. Ik wil later kinderen. Misschien wel twee, een jongen en een meisje. Ik weet nog niet of ik hier blijf wonen. Dat ligt aan welke opleiding ik ga doen. Wat ik later wil worden? Simpel, ik wil kok worden en later een eigen restaurant hebben. Maar lieve, lieve Lou, alsjeblieft maak je er nu nog niet druk over, alsjeblieft?'
'Wow Hazz, ik had niet zo'n lang verhaal verwacht' grinnikt Louis zacht. 'Maar je hebt gelijk. Ik moet mijn eigen beslissingen maken als het er op neer komt en niet hoe ik het mij voor zie voor later, maar aan de andere kant moet je toch al wel weten wat je wilt worden en naar welke opleiding je heen wilt gaan. En ben je dan niet benieuwd naar hoe ik het zie?' Zegt Louis.
'Ik ben wel benieuwd schatje. Vertel mij maar' zeg ik. 'Okay' zegt Louis en voordat hij begint sluit hij zijn ogen. 'Ik zie ons, in een modern huis met twee kinderen, ook een jongen en een meisje. Ik ben één van de beste advocaten van de stad en verdien daar ook best wel wat mee. Maar ik zie mij ook als een manager van een leuk cafétje.' Eindigt Louis. 'Babe dat is al een goed begin toch?' vraag ik.
'Nee, wat wil ik worden? Een goede advocaat of een manager van een café?' 'We moeten binnenkort toch nieuwe stageplaatsen kiezen? Dan doe je dit jaar het ene en volgend jaar het andere' zeg ik.
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
ФанфикHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...