Pov. Harry
Vandaag is het weer tijd om naar school te gaan. De vakantie is voorbij. Ik loop hand in hand met Louis door de schoolgangen heen. In de vakantie hadden we al een paar keer een date buitenhuis gehad en Louis is veel meer zelfverzekerder. Louis stopt bij zijn kluisje en ik laat mopperend zijn hand los. 'Het spijt me luv, maar ik moet toch echt mijn boeken pakken' zegt Louis. 'Ik weet het' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar wat mensen om ons heen en dan zie ik Zayn met Liam zoenen. 'Lou, zijn Liam en Zayn homo' vraag ik. 'Hij pest je omdat je homo bent, dus ik denk het niet' zegt Louis zonder op te kijken. 'Maar kijk, ze zoenen' zeg ik en Louis draait meteen om. 'Maar hij pest je omdat je homo bent' zegt Louis zachtjes.Zayn en Liam laten los en kijken onze kant op. Ik kijk zo snel mogelijk weg en pak bang de hand van Louis. 'Babe zolang ik bij je ben doen ze niks' zegt Louis geruststellend. 'O oke' zeg ik. 'Hey Mate' zegt Zayn tegen Louis. 'Hai Zayn' zegt Louis terug. Zayn kijkt mij aan en ik zie spijt in zijn ogen. 'Harry het spijt me dat ik je zo heb gepest. Ik weet niet of je het doorhad maar Liam en ik hebben een relatie. Ik pestte je alleen omdat ik thuis wat problemen heb en ik ontkende dat ik zelf homo ben. Alsjeblieft geef me kans om vrienden te zijn?' Vraagt Zayn als er een traan over zijn wang loopt. 'Oke' zeg ik. 'Wacht wat baby?' Vraagt Louis verbaasd. 'Het is oke. Ik ben nu gelukkig met jou en Zayn met Liam. En als jij en Zayn vrienden zijn, dan denk ik wel dat we gewoon vrienden kunnen zijn' leg ik uit. 'Dankjewel Harry' zegt Zayn terwijl hij mij in een knuffel trekt. Ik knuffel hem terug en knuffel ook Liam.
We hebben nog twintig minuten voordat de bel gaat dus gaan met zijn vieren naar de kantine. We gaan een beetje aan de zijkant zitten van de kantine. Ik zie Niall binnenkomen en ik zwaai naar hem. Hij wenkt naar mij dat ik moet meekomen. 'Ik ben even naar Niall' zeg ik tegen de rest en geef Louis nog snel een kus.
Niall en ik lopen naar een rustiger plekje in de gangen. 'Sinds wanneer ben je bevriend met Zayn? Hij pest ons weet je nog?' Sist Niall naar mij. 'Rustig buddy, Zayn en Liam hebben hun excuses aangeboden. Ze hebben zelfs met elkaar een relatie' leg ik uit. 'Je doet het toch niet omdat Louis met hun bevriend is?' 'Nee Niall, ik doe het omdat hij voor mijn neus aan het huilen was' zeg ik. Niall kijkt mij geschrokken en verbaasd aan. 'Echt waar? Zayn Malik stond voor jou te huilen?' Vraagt hij voor de zekerheid. 'Ja Niall, kom we gaan naar de les' zeg ik en we lopen naar het juiste lokaal.
*!! TW: ER IS HIER EEN HEFTIG STUKJE OVER AANRANDING EN BIJNA VERKRACHTING!!*
De laatste bel is gegaan en ik wil mijn fiets opstappen als ik twee handen om mij heen voel. 'Lou ik dacht dat je meeging met Zayn?' Vraag ik, maar ik voel alleen maar kusjes in mijn nek. En het zijn niet de lippen van Louis want die herken ik uit duizenden. Ik geef een gil en draai me om. Ik stap van mijn fiets af en gil nog harder als ik zijn handen over mijn lichaam voel gaan. Hij drukt mij tegen de muur aan en ik probeer hem weg te duwen. Alleen lukt het niet. 'Help' schreeuw ik. 'Ashton stop' huil ik. Hij luistert niet en gaat met zijn hand naar mijn broek. Ik probeer hem weg te duwen maar hij haalt een mes uit zijn broekzak. Ik beweeg niet meer en er komt ook geen geluid meer uit mijn keel. Tranen blijven stromen en ik blijf maar hopen dat het snel stopt. Ashton gaat met zijn hand in mijn broek en kust me vol op mijn mond. Hij beweegt met zijn hand en begint zachtjes te kreunen. Hij maakt mijn rits open zodat hij er beter bij kan en drukt met zijn handpalm tegen mijn kruis. Ik begin harder te huilen er komen grote snikken uit mijn mond. Ashton houdt zijn mes omhoog als waarschuwing en ik houd mijn snikken in zover dat lukt. Hij gaat met zijn andere hand naar mijn billen toe en begint erin te knijpen.
Een paar seconde later trekt Ashton zijn broek en boxer uit. Zijn stijve lul springt omgoog en hij is aardig opgewonden. Hij houdt zijn mes tegen mijn keel. 'Je gaat mijn pik zuigen. Èèn verkeerde beweging of èèn geluid en ik snijd je keel door' sist hij in mijn oor. Hij duwt mijn hoofd naar beneden en ik sta oog in oog met zijn stijve lul.
Ik wil beginnen als ik iemand voel die mij omhoog trekt en Ashton wordt naar achter getrokken. Ik durf mijn ogen niet te openen en begin luider te snikken. 'Babe het is oke nu, het is over' hoor ik Louis zeggen. Ik open mijn ogen en voel me steeds meer trillen op mijn benen. 'Louis' snik ik en val in zijn armen. Zayn en Liam brengen -of eigenlijk dragen- Ashton naar de directeur. 'Louis het spijt me' snik ik. 'Sshh baby, het is niet jou schuld' stelt Louis mij gerust. Hij trekt mijn gulp dicht en knoop mijn broek weer vast. 'Het is okay Hazz, het is oke' sust Louis mij. 'Kom dan gaan we naar huis en knuffelen oke?' 'Oke' zeg ik.
Toen we thuis waren, waren onze ouders nog niet thuis. 'Kom dan gaan we knuffelen' zegt Louis maar ik hou hem tegen. 'Kunnen we in bad?' Vraag ik voorzichtig. 'Je voelt zijn handen nog of niet baby?' Sist Louis. 'Het spijt me' en ik begin weer te huilen. 'Sorry baby ik ben niet boos op jou' verontschuldigd Louis. 'Ik ben gewoon zo boos op Ashton' zegt Louis. 'Ik weet het niet. Ik ben verdrietig en boos en wil je mee in bad?' Vraag ik. 'Wil je dat?' 'Ja, ik wil niet alleen zijn nu' zeg ik. 'Oke dan ga ik mee' zegt Louis en geeft een kus in mijn nek. Meteen sta ik verstijfd, maar als Louis mijn hand vasthoudt voelt het weer vertrouwd aan. 'Ik ben het baby, het is oke' zegt Louis en hij trekt mij mee naar boven. Zo zitten we een paar minuten later in bad.
'Ik had met Niall afgesproken' zeg ik. 'Zal ik hem een appje sturen? Misschien dat we vanavond een jongensavond kunnen houden?' Stelt Louis voor terwijl hij mijn buik streelt. 'Wil je dat doen?' Vraag ik. 'Ben al bezig' grinnikt Louis en ik grinnik mee. 'I love you Lou' 'I love you too Hazz' zegt Louis. Ik kijk naar boven en Louis kijkt naar beneden, zo geven we elkaar een kus. Ons momentje wordt verstoord door een berichtje op mijn telefoon.
Zayn: hey hazz, Liam en ik hebben Ashton vandaag naar de directeur gebracht. Eerst geloofde hij ons niet, omdat wij altijd zo'n vriendengroep waren. Maar er hingen camera's waar het gebeurde dus ze gaan er zeker werk van maken zei hij. En hij zei dat als je aangifte wilt doen bij de politie dat je met jou ouders dan naar de directeur moet komen, omdat de school ook aangifte wilt gaan doen. Ik hoop dat het al beter met je gaat! X Zayn en Liam
Ik: hi Zayn, ik ben nu al wel wat rustiger. Mijn ouders zijn nog niet thuis, maar ga het straks aan hun vertellen. Dankjewel voor de info, dat ga ik denk wel doen. X H
'Wil je aangifte doen?' Vraagt Louis die mee aan het lezen was. 'Ja, ik zou me niet meer veilig voelen als hij hier mee weg komt. En onthoud ook wat hij op het feest had gedaan bij Zayn en Liam' zeg ik. 'Je hebt gelijk. Ik denk ook dat je dat moet doen' zegt Louis en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Dankje Lou' en geef hem een kus op zijn sleutelbeen. Enzo zitten we nog een tijdje in bad.
——————————————————
Ben nogsteeds op vakantie maar had even niks te doen. Dus ik dacht "ik maak even een hoofdstuk".!!Het is een heftig onderwerp wat er in het boek afspeelt. Het onderwerp gaat nog wel even door in de andere hoofdstukken dus let daarop als je er niet tegen kan!!
Fijne dag! X
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
FanfictionHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...