Let op dit hoofdstuk bevat smut. Pas na dat ze thuis bij Zayn zijn geweest. Als je niet wilt lezen skip dan maar. Xx
Pov. Louis
Ik wordt wakker van mijn wekker. Normaal haat ik dat ding, maar vandaag is de dag dat ik aan de hele school laat zien dat er niet te dollen valt met mij. Ik loop in mijn boxer richting de badkamer, die ik helaas moet delen met iedereen, en gooi wat water in mijn gezicht. Vandaag is de dag.
Ik ben al op school en sta tegen een muurtje aan te roken. Ik krijg een berichtje van Harry. Aan de ene kant wil ik hem zo snel mogelijk openen maar aan de andere kant moet ik het laten wachten. Anders lijk ik op zo'n type die belangstelling toont aan iedereen. Na 10 minuten open ik toch de app met Harry.
Harry: Hey Louis, ben je al op school?
Louis: Ja
Harry: oh oke, wilde gewoon weten. Zeg het de volgende keer ff want was wel bezorgd
Louis: oke
Harry: zie je zo! X
Louis: tot zo! X
Oh nee. Waarom stuurde ik ook alweer die X?
Pov. Harry
Lou: tot zo! X
OMG hij stuurde een X terug!! Ja, ik heb een crush op Louis Tomlinson.. mijn stiefbroer. Ik weet het ik ken hem niet lang, maar hij geeft me gewoon een fijn gevoel.
Ik loop naar binnen en ga naar mijn kluisje. Ik zie in mijn ooghoek Zayn staan met zijn groepje. Ik probeer zo snel mogelijk weg te gaan, maar ze hebben me al gezien. 'Hey faggot! Blijf staan!' Roept Asthon. Ik ga maar stil staan en draai me langzaam om. 'Wilde onze vieze homo vluchten?' Vroeg Liam. Ik ontweek oogcontact wat ik beter niet had kunnen doen. Zayn pakt mijn kraag vast en duwt me tegen de kluisjes aan. Hij maakt met zijn hand een vuist die hard tegen mijn kaak komt. Vervolgt door nog een stomp in mijn maag. Opeens hoorde ik 'kun je even stoppen? Dat is namelijk mijn kluisje'. Ik open mijn ogen en zie Louis daar staan. Ik kijk hem aan en smeek om hulp met mijn ogen, maar ik weet niet of hij dat heeft gezien.
Pov. Louis
Ik zie Harry kijken en smeken om hulp. 'Ik vroeg wat' zeg ik zo rustig mogelijk. 'En wie denk jij wel niet wie je bent?' Vraagt er 1. 'Ik ben Louis. Louis Tomlinson' zeg ik en steek mijn hand uit. 'Ik ken jou helemaal niet' zegt een andere. 'Uhm nee dat kan kloppen. Ik ben nieuw hier en nogmaals je staat voor mijn kluisje' zeg ik. 'Ik ben Zayn' zegt de jongen die Zayn heet. 'Ik ben Liam' zegt Liam. 'Ik ben Ashton' zegt Ashton. 'Oke hai, maar jullie staan nog steeds voor mijn kluisje' zeg ik terug.
Pov. Zayn
Wow! Die Louis ziet er echt wel goed uit en zijn houding damn.. Ja ik pest kinderen op school. Vooral die homo zijn, maar ik zelf ben ook homo. Ik heb gevoelens voor Liam, maar hij zou mij toch nooit zien staan. Misschien Louis wel...
Pov. Liam
Waarom staart Zayn zo naar Louis? Ik vind Zayn al een tijdje leuk, maar hij is de grootste homofoob die er bestaat. Ik zal toch geen kans maken bij hem. Gelukkig ben ik dan maar zijn beste vriend.
Pov. Harry
Waarom staart iedereen elkaar aan? Ashton en ik zijn de enige die rond kijken. Zayn staart naar Louis en Louis staat met een sassy houding te wachten op antwoord van Zayn. En Liam kijkt alleen maar naar Zayn. Het zal toch niet dat- Ruw wordt ik uit mijn gedachten gehaald als iemand begint te kuchen. 'Dus ik mag naar mijn kluisje?' vraagt Louis nog een keer aan Zayn. 'Tuurlijk, Harry met jou ben ik nog niet klaar' zegt hij. Ashton, Liam en Zayn lopen weg. 'Dankje' zeg ik tegen Louis. 'Ik moest bij mijn kluisje zijn' Zegt Louis. Auch... hij wilde me geneens helpen. 'oh' is het enige dat ik eruit krijg.
Pov. Louis
Eindelijk zit mijn eerste schooldag erop. Wat een hel. Ik pak mijn spullen en loop het lokaal uit. Als ik op de gang ben hoor ik Zayn mijn naam roepen. 'Hey Tomlinson!'. 'ja' zeg ik kortaf. 'Zin om vanavond naar de club te gaan met ons?' vraagt hij. Ik sta al lang droog dus ik kan wel een beurt gebruiken. 'Uh ja oke, hoelaat?' vraag ik. 'We kunnen gewoon nu alvast gaan indrinken bij mij' zegt Zayn. 'oke' antwoordt ik kortaf.
We zijn nu bij het huis van Zayn en is me een rondleiding aan het geven. Ashton en Liam hadden niet zo veel zin in om mee te gaan dus die zijn op de bank gaan zitten. 'Mooi huis' zeg ik. 'Dankje' zegt Zayn. 'Dus Louis, heb je een vriendin?' vraagt hij. 'Nee, ik houd niet van lange relaties. Die meiden weten nooit wat ze willen. Doe mij maar gewoon 1 nacht met ze' zeg ik. 'Ah snap ik' zegt Zayn. Ik kreeg 5 minuten geleden een appje van Harry.
Harry: Hey lou! Ik zag dat je niet thuis bent. Kun je laten weten waar je bent? Dan hoef ik me geen zorgen te maken.. x
Ik: Hoi, ik ben bij Zayn. We gaan vanavond naar de club HoldUp. Ben dus nog lang niet thuis..
Harry: Oh oke. Veel plezier! Ik ga wel iets met Niall doen.... x
Ik: veel plezier dan x
Ik weet niet waarom ik een x'je stuurde maar het voelt goed om naar Harry te sturen.
'Zullen we gaan?' vraagt Zayn half aangeschoten. 'Ja is goed' antwoordt Liam. We komen aan bij de club en gaan naar binnen. We hangen onze jassen op bij de kapstok en lopen rechtstreeks naar de bar. '4 shotjes graag' zegt Liam tegen de barman. We nemen allemaal nog een shotje en dan gaan Ashton en Liam naar de dansvloer. 'Ga je ook dansen?' vraagt Zayn. 'Ja hoor is goed' zeg ik.
Na een uurtje dansen ben ik al een beetje dronken. Zayn, Liam en Ashton kan ik nergens meer vinden. Ik blijf doordansen totdat ik in 1 keer iets tegen mijn kont aan voel schuren. Ik weet niet wie het is, maar dat boeit niet. Het boeit ook niet dat het een jongen is. Het voelt zo goed. Opeens voel ik warme adem in mijn nek en zet degene achter mij natte kusjes in mijn nek. Hij gaat langzaam naar mijn oor en fluisterd: 'Zullen we naar huis en dit afmaken?'. Ineens weet ik wie het is:
Harry.
Het boeit me allemaal even niks meer. Het voelt allemaal zo goed. 'Oke laten we gaan' zeg ik. Ik ga bij Harry achterop de fiets en hou hem stevig vast. Ik was komen lopen met Zayn en Harry was blijkbaar met de fiets. 'Zijnnn weeee errrr allll bijnaaaa?' vroeg ik zeurderig. 'Ja we zijn er' zegt Harry. We dumpen de fiets in de schuur en lopen voorzichtig de trap op. Des kan het namelijk niet hebben als we uitgaan, dan worden we in elkaar geslagen door hem. We hebben de kamer van Harry bereikt en lopen naar binnen. Als we binnen zijn doet Harry de deur dicht en op slot.
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
Fiksi PenggemarHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...