Pov. Louis
Ik ben net klaar met het schrijven van het liedje en ga het zo met de jongens doornemen. We hebben over twee uur afgesproken dus ik loop naar de kamer van Harry en klop zachtjes op de deur.We zijn namelijk een weekje verder en Harry is een beetje ziekjes geworden. Ik ga natuurlijk voor mijn baby zorgen en hopen dat hij weer beter wordt. 'Babe?' Fluister ik zachtjes, ik wil hem niet wakker maken als hij slaapt.
Ik krijg geen antwoord dus ik loop zachtjes naar binnen. Wat ik dan zie, is het schattigste ooit. Harry met zijn mond half open en zijn mooie groene ogen zijn nu gesloten. Het zonlicht dat door de gordijnen op zijn mooie huid glimt. Ik ga voorzichtig naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap met het geluid van Harry's rustige ademhaling.
꧁꧂
Ik wordt wakker als ik heen en weer wordt geschud. 'Loubear, ik moet naar de wc' hoor ik Harry zeggen. Ik open mijn ogen en schuif een beetje op zodat hij over mij heen kan klimmen.
'Je bent zo schattig als je slaapt' zegt Louis tegen Harry als hij klaar is in de badkamer. 'Jij ook hoor babe' zegt Harry. 'Morgen moeten we het liedje zingen voor de school'
'Ja ben wel zenuwachtig' zeg Louis. 'Nergens voor nodig babe, jouw stem is zo goed' zegt Harry. 'I love you' zeg ik. 'I love you too darling'——————
Liam, Zayn en Niall zitten op mijn bed, en Harry en ik zitten op de grond tegen de muur aan. 'Heb je al wat kunnen schrijven voor het liedje Louis?' Vraagt Liam. 'Ja, ik zal even het blaadje erbij pakken' zeg ik en loop naar mijn bureau toe.
Ik maak het laatje van mijn bureau open en pak het blaadje eruit. 'Dit is wat ik al heb' zeg ik en ga weer op de schoot van Harry zitten.
I might never be your knight in shinin' armor
I might never be the one you take home to mother
And I might never be the one who brings you flowers
But I can be the one, be the one tonight
When I first saw you
From across the room
I could tell that you were curious, oh, yeah
Girl, I hope you're sure
What you're looking for
'Cause I'm not good at making promises'Wauw Louis!' Roept Niall.
'Daar kunnen wij wel wat mee' zegt Zayn.Sorry sorry sorry!
Ik ga vaker updaten, I promise!
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
FanfictionHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...