Epiloog

65 1 0
                                    

Pov. Harry (10 jaar later)

'Darcy, kom hier!' Roep ik terwijl ik achter Darcy aan ren. 'Babe, zo gaat ze nooit stoppen' zegt Louis die Darcy vangt als hij de kamer van Darcy inloopt.

'Hoe doe je dit steeds?' Vraag ik gefrustreerd. 'Van mij mag ze altijd een koekje bij het ontbijt als ze goed luistert' zegt Louis, die een shirtje over Darcy haar hoofd trekt.

'Ik ben hier niet goed in' zucht ik. Ik loop de trap af naar beneden en ga vast beginnen met ontbijt maken voor ons drieën.

Louis en ik wonen nu samen en hebben een dochtertje geadopteerd genaamd Darcy. Vandaag is Darcy drie jaar geworden en dat gaan we natuurlijk vieren.

Louis komt naar beneden lopen en zet Darcy in de kinderstoel. Hij pakt een feesthoedje van tafel en zet het op zijn en Darcy's hoofd. Dan komt hij achter mij staan en slaat zijn armen om mijn middel heen. 'Je bent fantastisch in vader zijn' begint Louis. 'Maar jij bent beter in andere dingen doen met Darcy dan dat ik ben, en dat geldt net zo andersom' vertelt Louis aan mij. 'Zo zijn wij samen èèn groot team!' Zegt Louis en geeft een kus op mijn schouderblad.

'Ik hou van je' zeg ik. 'Ik hou ook van jou!' Zegt Louis terug.

'En ik hou van jullie allebei!' Roept Darcy vanuit haar kinderstoel.

——————————————

Niall en Noëlle zijn ook nog gelukkig samen. Ze hebben twee kinderen, een jongetje van acht jaar en een meisje van vijf jaar. Ze wonen in dezelfde buurt als ons en komen vaak langs.

Liam en Zayn hadden het zwaar door de vader van Zayn, maar ze zijn nu sterker dan ooit! Liam en Zayn hebben een appartement gekocht in een flatgebouw bij ons in de buurt en komen ook nog vaak langs. Ze hebben nog geen kinderen geadopteerd, maar ze staan op een lijst voor als er een baby kan worden geadopteerd. Ze hebben wel een puppy en een kitten. Genaamd Spike en Rose.

We hebben met zijn zessen afgesproken om minimaal èèn keer in de week bij iemand avond te eten met zijn allen.

En in deze tien jaren, is dat elke week gelukt.

En zo, ben ik de gelukkigste man op deze aardbol!

My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu