Pov. Liam
Het is zaterdagochtend. Ik lig in bed met Zayn op mijn borst. Twee dagen geleden waren Leo, Jason en Frank opgepakt. Sindsdien heb ik niks meer van de politie gehoord. Het maakt me bang, want dat betekent dat de schaduw nog niet opgepakt is en dan worden de jongens, Zayn en ik misschien nog wel gestalkt.Als je een jaar geleden aan mij had gevraagd dat ik nu op bed zou liggen met de mooiste jongen -Zayn-, en met de gedachte dat wij gestalkt worden en ik drugs heb gedeald, had ik nee gezegd. In deze paar maanden is mijn leven zo veranderd. Zayn is mijn vriendje, Zayn woont in hetzelfde huis als mij, ik heb vier beste vrienden, we pesten geen kinderen meer en mijn band met mijn ouders is beter dan ooit.
Ik wordt uit mijn gedachtes gehaald als ik Zayn voel bewegen. 'Babe, slaap je wel?' Vraagt hij. 'Nee' zeg ik eerlijk. 'Waar zit je met je gedachtes lieffie?' 'Alles, aan jou, de drugs dealen en de stalker, soms wordt het gewoon even teveel' zeg ik. 'Wat is er dan met mij babe?' 'De stalker stalkte jou ook en dat het nog niet opgepakt is betekent ook dat jij nog niet veilig bent' zeg ik. 'Babe het komt goed' zegt hij.
꧁꧂
We zitten op school aan tafel voor het project. 'Okay jongens, waar gaan we het liedje over schrijven?' Vraagt Niall. 'Uhm ik weet het eerlijk gezegd niet' zeg ik.
'Okay waarom gaan we niet gewoon beginnen met schrijven en we zien wel?' Zegt Harry. We stemmen daar allemaal mee in en pakken onze schriften. Ik krijg een idee en begin snel te schrijven:
'Not alone anymore'
*
I was alone
No one around me
Was invisible
For everyoneBut you came
Here in my life
I found it scary
I was shaking꧁꧂
Pov. Louis
Ik zie Harry, Niall en Zayn twijfelen met schrijven, maar Liam is druk aan het schrijven. Ik krijg ook een idee en begin te schrijven:'I love you, don't leave me'
*
I walk through the streets
Lights are off
Feet walk their own direction
Red cheeks, red nose and my phone is offI'm at your door and I knock
'I'm sorry
I don't pretend'
You are my everything and I want you to know thatIk schrijf tot dat stukje, want de bel was gegaan. Ik geef Harry een kusje en loop naar mijn lokaal toe. Ik ga zitten en Liam komt naast mij zitten. We pakken onze boeken en de lerares begint met de les.
——————————————
Dus dit is een korter hoofdstukje dan normaal, omdat ik de liedjes die ze schrijven zelf heb geschreven.Welk liedje willen jullie dat ze gaan kiezen voor het project.
Anyways,
Fijne dag!
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
FanficHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...