Pov. Harry
Ik haat school. Laat me het jou uitleggen. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb eindelijk toegegeven dat ik een trauma heb opgelopen. Maar daardoor gaat het ook een stukje beter met mij. Dan denk je nu, wat heeft dat te maken met school? Het is dat ik nog steeds bang ben om naar school te gaan.
Louis is vandaag ziek en no way dat ik naar school ga zonder hem. Maar Jay en papa zeggen dat ik gewoon naar school moet. 'Geen sprake van, Louis is ziek niet jij!' Roept Des. 'Ik wil niet naar school! Het is daar niet veilig! Eerst wordt ik bijna verkracht daar en daarna ben ik neergeschoten!' Roep ik. Ik barst in tranen uit en stamp naar boven. Papa rent achter mij aan, pakt mijn telefoon, sleutels en schooltas en gaat terug naar beneden. 'Geef terug!' Schreeuw ik zo hard als ik kan. Papa gooit mijn tas naar buiten samen met mijn telefoon en sleutels. Daarna duwt hij mij naar buiten en trekt de deur dicht.
꧁꧂
Het is nu vier uur in de middag en ik zit in het park. Des en Jay hebben mij al een paar keer gebeld, waarschijnlijk omdat school heeft gebeld dat ik niet aanwezig ben. Ik zit op een bankje voor mij uit te staren en denk terug aan de verkrachting en de schietpartij. Alles is zo fucked up.
Ik ben fucked up.
Voordat ik het door heb is het al donker aan het worden. Ik loop door de straten heen terwijl het hard regent en ik heb geen zin om naar huis te gaan. Ze begrijpen mij niet. Ik zie een cafeetje en ga daar naar binnen. Als ik binnenkom hangt er een gezellige sfeer. Ik zie een lege tafel en ga daar aan zitten. Bij de bar hangt een kleine tv waar het nieuws op staat.
'Er wordt een heftige storm verwacht. De overheid verzoekt iedereen naar huis te gaan en genoeg eten en drinken te hebben.'
Super.
'Meneer wij sluiten vanwege de storm, u moet snel naar huis' zegt een mevrouw. 'Okay' mompel ik. Daar gaat mijn plan...
Ik loop het cafeetje uit en loop naar de supermarkt toe. Ik loop naar binnen en loop richting de snoepafdeling. Ik zie chocolade bolletjes liggen en pak twee zakjes. 'Ga je mee naar huis?' Hoor ik een stem zeggen.
Ik draai me om en zie daar papa staan. 'Ik ga niet naar school' zeg ik zachtjes. 'Je gaat mee naar huis Harry, ik had naar je moeten luisteren okay? Maar we zijn zo bezorgd geweest vandaag en Louis al helemaal. Als je niet voor mij naar huis wilt komen snap ik dat maar kom dan voor Louis en Jay naar huis' zegt papa met tranen in zijn ogen.
Ik barst in tranen uit en knuffel Des. Hij houdt mij stevig vast en wiegelt ons een beetje heen en weer. 'Kom dan gaan we naar huis voordat de storm komt' zegt Des.
꧁꧂
Pov. Louis
Ik word gek. Harry neemt zijn telefoon maar niet op en de storm wordt binnen een uur verwacht. Ik hoor de deurbel en stemmen van Des en ... is dat Harry? Ik ren naar beneden en zie daar mijn Harry staan. Ik begin hard te huilen en vlieg zijn armen in. 'Hazza' snik ik. Harry huilt ook mee en houdt mij stevig vast. 'Loubear' zegt hij zachtjes.'Waarom gaan jullie niet even naar boven? Dan kunnen jullie nog even uitrusten en beginnen Des en ik met het eten maken' zegt mama.
Harry en ik lopen naar boven en lopen mijn kamer in. Harry doet zijn jas en trui uit. Ik ga op mijn bed zitten en zie Harry zijn shirt uitdoen. 'Wat ga je doen?' Vraag ik. 'Mijn kleren zijn vies geworden en ik heb het koud dus ik ga even douchen' zegt hij. 'Mag ik mee?' Vraag ik zachtjes. 'Heb je gemist hazzabear' 'Natuurlijk mag je mee, ik hou ook van jou Loubear'
JE LEEST
My New Stepbrother |Larry stylinson||Dutch|
Fiksi PenggemarHarry Styles is een jongen die veel gepest wordt op school. Alleen omdat hij gay is. Zijn vader krijgt een nieuwe vriendin die bij hun gaat wonen, maar zij heeft ook een zoon: Louis Tomlinson. Louis was de badboy op zijn oude school, zal hij dat nu...