♡1♡

3.6K 337 22
                                    

Unicode

"မင်းဘယ်လိုလုပ်မလဲ??"

"ဘာကိုလဲ??"

"မင်းlessonပေးလိုက်တဲ့ကောင်ရဲ့ မိဘတွေက only moneyတွေနော် မင်းပြဿနာရှာခံရမှာဆိုးလို့ ‌"

"အဟက် အလကားပါ ငါ့ကိုသူတို့ပြဿနာရှာရဲကြမှာတဲ့လား ငါ့ကိုပြဿနာရှာရင်တော့ ငါကဆုံးရှုံးရမှာနည်းနည်း၊သူတို့ထိခိုက်မှာ များများလေ သူတို့အဲ့လောက်တော့ သဘောပေါက်လောက်ပါတယ် မဒူလောက်ပါဘူး"

လီဟွန်း ခေါင်းသာခါလိုက္မိသည်။

"ကဲပါ အဲ့ဒါဆိုငါ ပွဲ‌သွားရှာလိုက်ဦးမယ် မင်းလိုက်မှာမလား??"

လီဟွန်းခေါင်းတစ်ချက်ယမ်းပြလိုက်သည်။

"မလိုက်တော့ဘူးနော် အိုခေ!! အဲ့ဆိုငါဒိုးပြီ ဘိုင့်"

ဂျီမင်းဆိုတဲ့ကောင်က ဘယ်တော့အရာရာမှကိုအလေးနက်မထားတက်ပေ၊ သူ့အိမ်က စီးပွားရေးအဆင်မပြေတော့ ဆင်းရဲတဲ့သူတွေရဲ့ဓလေ့ထံုးစံအတိုင်း ငွေရေးကြေးရေးကြောင့် အမြဲရန်ဖြစ်ကြသည်၊သူ့ အဖေ ဪ ဆောရီး သူ့ဖထွေးလို့ပြောရင်ပိုမှန်မယ်ထင်တယ် သူ့ဖထွေးက အမြဲသောက်စားမူးယစ်နေတဲ့ လူ့ချဉ်ဖတ်တစ်ယောက်၊ သူ့အမေကတော့ ယူပြီးမှမှားတယ်ဆိုပြီး တစ်ကြော်ကြော်အမြဲအော်ဟစ်‌ေနတတ်သည်၊ ဂျီမင်းက သူ့ဖထွေးနဲ့လုံးဝတည့်တာမဟုတ် သူတို့အိမ်က ပိုက်ဆံကြောင့်ရန်ဖြစ်တာထက် ဂျီမင်းနဲ့သူ့ဖထွေး မျက်နှာကြောမတည့်ပဲရန်ဖြစ်တာက ပိုများသည်၊ ရန်ဖြစ်ကြတိုင်းလည်း သူ့အမေဆိုတဲ့မိန်းမကြီးက သူ့လင်ဘက်ပဲ ပါစမြဲ၊ အဲ့ကြောင့်ဂျီမင်း အိမ်မှာနေရတာမပျော်ပေ ၊ဒါဆို အိမ်က ထွက်သွားလို့ရတာပဲလေ ဟုတ်တယ်မလား?? နိုးပါ ဂျီမင်းမှာနေစရာအိမ်မှမရှိပဲ၊ ကျွန်တော့်ဆီမှာတူတူနေရအောင်လည်း ကျွန်တော်က ကျွန်တော်ပြဿနာနဲ့ကျွန်တော် ‌ဂျီမင်းလာနေလို့တောင်မရလောက်ဘူး၊ ဂျီမင်းမှာ ကျွန်တော်ကလွဲပြီး သူငယ်ချင်းအပေါင်းအသင်းသိပ်မရှိဘူး၊တွယ်တာစရာဆိုတာလည်း သိပ်မများဘူး၊ အာ..မေ့တော့မလို့ ဂျီမင်းအထက်တန်းစတက်တုန်းက အချိန်ပိုင်းအလုပ်တွေကုန်းကျုံးလုပ်ပြီးစုထားတဲ့ ပိုက်ဆံလေးနဲ့ဝယ်ထားတဲ့ ဆိုင်ကယ်တစ်စီးတော့ရှိတယ်၊ အဲ့ဆိုင်ကယ်က သူ့အသက်ပဲ၊ ကျွန်တော့ထက်တောင် အဲ့ဆိုင်ကယ်ကို ပိုသံယောဇဉ်ရှိရင်တောင်ရှိနေနိုင်တယ်၊lessonပေးလိုက်တယ်ဆိုတဲ့ကောင်ကလည်း သူ့ဆိုင်ကယ်ကို ဓါးနဲ့ခြစ်သွားလို့တဲ့ အသေကြိတ်တာဟိုကောင် မေး‌စေ့ခြောက်ချက်ချုပ်လိုက်ရတယ်ဆိုလားပဲ၊ ခုလည်း ဂျီမင်းအဲ့ကောင် အချိန်ပိုင်းအလုပ်သွားလုပ်တာ အဲ့ဒါကိုရိုးရိုးပြောမသွားဘူး ပွဲသွားရှာတာတဲ့ ပိုက်ဆံရတဲ့ပွဲ၊ အဲ့ကောင်အကြောင်းကတော့ အဲ့လောက်ပဲသိပ်ထွေထွေထူးထူးမရှိဘူး၊ ခဗျားတို့ကို မိတ်ဆက်ပေးတာ ဒီလောက်ပဲ ခုတော့ကျွန်တော်လည်း ဒိုးပြီ!!

𝙾𝚗𝚕𝚢 𝚈𝚘𝚞 {S-1} II (Completed)✓ IIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora