— MI KYONG —
Aveam mâinile în cap în timp ce îmi ascultăm mama care vorbea la telefon cu tatăl meu despre aparent liceul unde aveam să mă duc. Și nu orice liceu. Ci unul de băieți
La dracu, atât de tare ma dorea mama un băiat încât să mă trimită la un astfel de liceu? Ori asta, ori mă ura atât de mult încât vroia să scape de mine mai repede. Da, sigur asta e soluția
Dacă apucam în camera cu câțiva băieți de aia mari si tari deja trebuia să-mi scriu testamentul. Speram măcar că..o sa fie de treabă colegii mei. Speram...
— Dragule, cu siguranță va fi totul bine. O voi face eu în așa fel încât să arate ca un băiat. Spuse pe un ton lingușitor către tatăl meu. Nu, nu. Nu îi voi tăia părul deși asta aveam în plan.
Înghit în sec după îmi iau părul în mână. Femeia aia ar fi în stare să mă tundă ca un băiat. Chiar dacă era mama mea, o uram din tot sufletul meu.
Sunt sigura ca nu din ,, greșeală" a aplicat pentru mine la liceul ăla. Sunt mega sigură.
— Mda...sigur. După un an, o vom muta la alt liceul. Unul potrivit pentru ea. Oftă puternic. Va trebui să supraviețuiască acolo un an. Da, da. Sigur se va înțelege.
Îmi dau ochii peste cap și mă duc în camera mea având fața între perne. Era clar că nu o sa ma descurc printre atâția băieți. Deja îmi era extrem de frică pentru că peste câteva zile ar fi trebuit să mă duc la cămin, să-mi mut lucrurile acolo.
Din câte am auzit, vom fi câte trei băieți. Vom avea baie, bucătărie și un loc de dormit. Asta însemna că dormeam toți trei în aceiași cameră dar în paturi diferite. Numai asta ma ucidea cu gândul.
Dacă picam cu niște gay în călduri? Oh doamne...
— Îmi urăsc viața. Șoptesc în timp ce strâng cearceafurile parului în mâini. Sper ca o sa ma întorc întreaga acasă. Măcar asta...
Îmi ridic puțin privirea când văd că în camera mea intrase sora mea având un zâmbet uriaș pe chip. Ea intră deja în a doisprezecea. Cred că dacă ar fi fost în locul meu, ar fi radiat de fericire că avea să stea cu doi inși în camera.
Se așeză lângă mine în pat și îmi bătuse spatele.
— Mama a spus că trebuie sa vi jos sa te facem un băiat. Cu părul te rezolvăm ușor dar cu pieptul ce facem? Ia ridică te. Dau negativ din cap semn că nu dar degeaba că ea mă ridicase. Mi-a dat jos bluza și s-a uitat la pieptul meu. Aishh, fata asta. Pff, nu înțeleg cum ai pieptul mai mare decât mine la 15 ani.
Îmi dau ochi peste cap și îmi așez înapoi bluza. Parcă eu i-aș fi zis mamei natura să-mi pună două baloane. Mai ales fiind și în situația asta.
— Lăsa asta. Zi cum dracu o sa ma maschez. Ăia o să-ți de-a seama în mai puțin de două zile că ceva e ciudat dacă am pieptul mare..
— Vei purta un sutien cu două mărimi mai mici...sta puțin pe gânduri după continuă iar. Și haine. Haine foarte largi. O sa mergem acum la cumpărături și îți vom lua haine de băieți largi.
— O să mor...
Era clar că îmi semnan condamnarea la moarte. Cum dracu puteam să rezist pe mine cu un sutien cu două mărimi mai mici?! În mai puțin de două zile cu siguranță aveam sa fiu prinsa.
Dar... poate merită să am și eu o experiență în așa ceva. Măcar știam că peste ani, aveam să râd de asta. Poate nu aș fost prima fata in situația asta...
— Eh haide, eu în locul tău i-aș viola pe amândoi. Am auzit că vei sta in camera cu niște păpușai fato! Deja le-am aflat numele. Se ridică de lângă mine și plecă. La scurt timp se întoarse având ceva în mână. Nu îmi spune ca- Am si poze cu ei. Vezi ce face sora ta pentru tine?
Îmi dau o palmă puternică peste frunte. De unde pisici ei a făcut rost de poze cu ei? Dar nu mă uimește. Până la urmă era Mi Myung. Afla orice își dorea doar cu câteva telefoane. Iar dacă ar veni vorba de băieți, cu siguranță și cei de la FBI s-ar speria de abilitățile ei
Ma uit urat la ea după mă întorc cu spatele. Nu Vroiam sa vad pozele cu ăia doi. Cu siguranță erau urâți cu spume.
— Nu vreau să îi văd. Oricum le voi vedea fața destul când voi ajunge la cămin.
— Ești proastă. Eh, lăsa că mă bucur eu de pozele lor. Îmi săruta creștetul capului. Te așteptăm jos. Zise și plecă.
Oftez pentru a nu știu câtă oară în această zi si mă las în pat.
Doamne ajută mă să trec cu bine anul ăsta.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...