CAPITOLUL 9

1.1K 124 85
                                    

—- AUTOR -—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- AUTOR -

Jungkook mergea cu capul în jos în spatele lui Kyong. Obrazul îi era înroșit deoarece se alesese cu o palmă zdravănă de la fata. Cu siguranță avea să îi rămână semn, poate are ea mâinile mici dar avea destulă putere în ele se pare.

Nici el nu știa ce a fost în capul lui de a sărutat o dar pur și simplu asta a simțit să facă când a auzit ca frați Kwon ar fi vrut să se ,,joace" cu ea.

-— Încă ești supărat pe mine..? Eh haide, și așa te-am făcut să taci. Vorbeai prea mult. Și- dintr-o dată Jungkook se opri din vorbit când Kyong se opri în loc. Umm..ce este?

-— Nu este doar asta!! Toată roșie, se întoarse cu fața la el. Amicul tău din pantaloni se împingea în mine! Aia este. Așa că nu vorbi cu mine, ți-am zis că nu sunt gay!

Jungkook clipi des, uitându se la Kyong care imediat după asta se duse în clasa ei, își luă ghiozdanul și plecă înapoi spre baie. Kook avea intenția de a se duce după ea din nou dar deja îi făcuse semn să stea pe loc și să nu facă nimic.

,,Of...e clar că s-a supărat atât de tare pe mine"

Gândi trist. Dar tot ce făcuse era să încerce să o protejeze. Poate că daca era și deșteptul de Taehyung să îl ajute nu s-ar fi întâmplat asta. Dar o lasă așa, avea el act de cojocul acelei pisicuțe.

< Pauza următoare >

Kyong îl purta pe bietul Jae peste tot după ea ca să nu stea în ochii lui Jungkook. Știa că băiatul era aparent cu ochii pe ea. Și ura protecția asta a lui dintr-o dată. Nu îi mirosea a bine.

Totuși în ciuda acestui lucru, Jungkook tot avea ochii pe ea, fără să știe dansa. Până la urmă trebuia să își apere femela de ceilalti masculi, nu?

,, Blestemați să fie acei ochii negri.."

< Totuși, la Taehyung acasă...>

Băiatul era împreună cu mama si sora sa. Erau la bunici lui, dar micuța sa sora nu îi dădea pace si întrebă mereu de Jungkook, chiar de ce nu venise și el.

-— Seojin... atât de greu de înțeles e ca nu a putut? Plus trebuie sa aibe grija de colega noastră de camera. E in- Fuck..

Își dăduse o palmă mintală. La dracu, scăpase ceva prea important în fața sorei sale. O soră care bârfește cât cinci cartiere la un loc.

-— Colega? Dar voi nu sunteți la un liceu de băieți? Îl întrebă șocată. Oh doamne! Cum e posibil așa ceva?! Trebuie să plece rapid de acolo, nu e bine ca o fata sa stea între atâția băieți, nu? Cum a ajuns acolo? Stai, ea acum e cu Jungkook?

—- Doamne de ce mi-ai făcut gura atât de sparta?se întrebă speriat. Seojin, te rog uită de asta! Nimeni nu poate afla. Nu spune absolut nimănui asta. Astfel jur ca nu il vei mai vedea niciodată pe Jk.

—- D-Dar...bine. spuse supărată. Nu spun de dragul lui Kook..dar sper ca aia nu se atinge de el!

-— Oho..câte planuri avem noi cu ea.. șopti rânjind Taehyung dar își dăduse una peste gură și pleacă de lângă sora lui.

Făcuse pe dracu. Seojin nu avea deloc să tacă. Iar daca nu făcea ceva, s-ar putea ca Kyong să fie in pericul din cauza gurii sale sparte.

[...]

Din fericire, ziua se terminase. Kyong nu a avut probleme la școala, chiar a fost foarte bine totul ca a reușit să se schimbe la timp, și nu s-a pătat.
Pentru că Jungkook avea ore mai multe, era singura în camera de cămin.

Așa că voia să profite de asta.

Când se asigurase ca totul era bine, și-a scos peruca, lăsându și părul lung, șaten, să îi alunece pe spate, până în dreptul fundului. Se mândrea cu părul ei și nu se îndură în al tăia.

-— În sfârșit liber.. șopti. Scăpa și de tricoul și sutienul ce o strângea inuman de bust. Ahhh... scăpa un ignet.

Mameri ei aveau o urmă roșiatică datorită sutienului. Chiar și breteaua acestuia îi rămăsese semn.

—- Nu o sa mai rezist mult așa.. măcar aici să stau fără sutien. Murmură deși știa că e imposibil asta cu doi băieți în casă. Până vine Jungkook, să-mi tratez rănile.

Se uită în ghizdan de crema sa special pentru așa ceva. Zărind o, o lua și începuse să și-o aplice în zonele afectate de sutien. Se simțea atât de liberă și bine să știe că bucata aceea de material nu o mai strânge.

După ce a aplicat o, se ridică din pat și se duse spre baie ca să își schimbe și absorbantul. Fără să fie conștientă de faptul că colegul ei iubit, chiulise de la ultima ora cu amici săi.

Iar acum, direcția sa era spre casă, neștiind ce priveliște avea să-l aștepte.

𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum