- Autoarea -
Kyong privește spre cei doi băieții care erau în pat unul lângă altul. Parcă presimțea că cea doi amici puneau ceva la calea, dar nu vroia să fie băgăcioasă.
Se ridică încetișor de jos, începând să înjure pe sub barbă când simțise o durere îngrozitoare în zona abdominală, începuse să se îngrijoreze nu vroia să fie ceea ce crede ea.
Imediat fugise spre baie, în urma ei o închise cu cheia ca să fie sigur că nimeni nu o să intre peste ea, cu pași repezi își îndepărtă pantalonii și lenjeria intimă, dar imediat își mărise ochii când văzuse nuanța roșiatică de pe lenjeria ei albă...
- la naiba! Mâinile începuse să îi tremure, îi se duc lent spre hârtia igienică care stătea deasupra toaletei. Am și uitat de asta! Acum cum o să mă mai misc eu! Șoptește speriată dar și în același timp nervoasă.
Decise să își pună puțin mai multa hârtie igienică, cât să nu se păteze până la magazin și înapoi.
Inima îi bătea extrem de rapid, nu mai fusese nevoită să își pună așa ceva când îi venea menstruația, se simțea ciudat, nervoasă și tristă în același timp.
Învârte cheia în broasca uși, ca mai apoi să o deschidă cu o mică nesiguranță. Durerea nu îi permitea să se miște așa cum trebuia și sigur ca cei doi băieții din camera aveau să facă mișto de ea pe acest subiect.
Începuse să își calculeze pași, merge cât de repede poate ea spre cuierul unde avea geaca, se apleacă sperând din toată inima că nu avea să se păteze când avea să își ia adidași în picioare.
Taehyung privește după Kyong urmând să zâmbească strâmb.
- unde pleci dragule așa grăbit? Taehyung se ridica din pat, urmând să înainteze cu pași mari spre " micul băiețel " din fața sa.
Kyong nu stătuse pe gânduri, ca imediat călcase adidași și ieșise din camera de cămin murnurând:
- sunt atât de băgăcioși...
Mâinile ei umblă prin buzunare în căutarea de bani, un zâmbet îi apăruse pe chip când scoase din buzunar câțiva bani care sa îi ajungă pentru absorbante.
În schimb Taehyung și Jungkook începuse să discute ușor despre schunbare bruscă de comportament a colegului lor de camera.
- ce sa întâmplat de a plecat pe grabă? Jungkook își freacă mâinile de genunchii săi urmând să privească spre Taehyung.
CITEȘTI
𝐋𝐈𝐂𝐄𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐁𝐀𝐈𝐄𝐓𝐈[✔︎]
FanfictionA fost nevoie de o simpla greșeală pentru a schimba viața a trei adolescenți. Într-un sens bun sau ei bine... rău. Mi Kyong a fost înscrisă din greșeală la un liceu de băieți. A trebuit să suporte timp de un an, să ascundă faptul că era fata. Totuși...